İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurji B.d - Mehmet Akdağ

İhale No 1557158
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 2 Mart 2018
İhale Tarihi 2 Mart 2018 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ B.D - Mehmet AKDAĞ

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ B.D - Mehmet AKDAĞ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  02.03.2018
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİFMEKTUBU                  

 

                        Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satın almanın yapılmasınaihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartlarıyazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesinegöre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 02/03/2018 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 13.30’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI: Mehmet AKDAĞ

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot veUBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların teslimindenitibaren 750 (yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareyeteslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat içinde  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene vekabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veyabir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nınbir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ilebirlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAXÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:   CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

1-     

 1-VİDA-12 ADET

2-ROD-2ADET

3-TRANSVERS-2ADET

4-KEMİK GREFTİ- 1 ADET 

5- ANTERIOR PLAK-1 AET

6- ANTERIOR PLAK VİDASI- 6 ADET

7- KRPEKTOMİ KAFESİ-1 ADET 

  

 

 

POSTERİOR CERVİCAL SİSTEM TEKNİK ÖZELLİKLER

1. Sistemde bulunan tüm malzemeler titanyum olmalıdır.

2. Sistemin MR kullanımına izin verdiğini gösteren belge sunulmalıdır.

3. Verilecek malzemenin tüm parçaları uyumlu olmalıdır.

4. Vidalar 3.5 mm ve 4 mm çapındadır.

5. 45 derece kendinden eğimli occipital rod bulunmalıdır.

6. Vidaların uzunluğu 10 mm-30 mm aralığındadır ve her 2 mm’de bir artmaktadır.

7. Poliaksiallik açısı + ve –33 derece açılı olmalıdır. ( Toplam 66 derece açı verilebilir. )

8. Yiv aralığı 1.5 mm’dir.

9. Yiv aralığı sabittir.

10. Non-Self veya self-tappingdir. Maslara zarar vermemesi için vida uçları yuvarlatılmış olmalıdır.

11. Vidaların vida başı çapı 8.3 mm ve yüksekliği 9.8 mm’dir.

12. Occipital vida çapı 3.5 mm’dir.

13. Occipital Vidaların uzunluğu 6 mm ve 14 mm aralığında ve her 2 mm’de bir artmaktadır.

14. Occipital plaklar 45 mm, 50 mm ve 55 mm ölçülerinde olmalıdır ve small, medium, large

alternatifleri bulunmalıdır.

15. Occipital plak kalınlığı 2 mm olmalıdır. Hareket edebilir mekanizmaya zarar vermeyecek şekilde

bükülmesini sağlayan kanallar bulunmalıdır.

16. Occipital plaklarda, occipital rodu konumlandırmada kolaylık sağlayacak kendi etrafında 360 °

dönebilen ve de uzunluğu ayarlayabilen kızaklı sisteme sahip, hareket edebilir mekanizmaya

sahip olmalıdır.

17. Cross Connectorler 20 mm ve 50 mm aralığında ve her 5 mm’de bir artmaktadır.

18. Cross Connector 10in/Ibs ile torquelanıyor olmalıdır.

19. Cross Connectorler 3 alanda hareket imkanı sağlamaktadır.

a ) Lineer doğrultuda + ve -3 mm hareket imkanı sağlamaktadır.

b ) + ve –23 derece rotasyon sağlamaktadır.

c ) + ve –25 derece açı verebilmektedir.

20. Sistemin içinde eğilebilir deneme rodu bulunmalıdır.

21. Occipital Rod : Çapı 3.0mm x 4.0mm ve uzunluğu 250 mm’dir.

Standart Rod : 3.0 çapında ve 70mm,120mm ve 200 mm’dir.

22. Set screwlar multi-Axial vidalar ve Occipital plaklar için tek boyuttadır.

23. Kullanılacak vida rotasyon yapabilmelidir.

24. Rod to rod bağlantı için 3,5 ve 6,0mm domino konnektör olmalıdır.

25. Sistemin içerisinde Drill ile brlikte kullanılacak stoper olmalıdır.

26. Her bir malzemenin üzerinde üretici firma logosu, lot nosu olmalıdır.

27. Oda sıcaklığında depolanabilmeli, uygun konteyner içinde saklanabilir olmalı ve sterilizasyona

dayanıklı olmalıdır.

28. İmplantlar üzerinde orjinal seri numarası ve ebadı olmalıdır.

29. Sette tabanca şeklinde vida yanaklarındaki kanallara kolayca oturan persuader olmalıdır.

DİSTİRAKTE EDİLEBİLEN SERVİKAL KORPEKTOMİ

CAGE SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1) Alt ve üst vertebra ile birebir kontak sağlayacak yüzey açılı olmalıdır.

2) Alt ve üst vertebralarla sıkı bir tutunma sağlayabilmesi için temas yüzeylerinin

keskin dişli bir yapıda olması gerekmektedir.

3) Sistem tek parça olmalıdır.

4) 10 mm’den başlayarak 40mm ye kadar yükseklik.10,12,14,16,20 mm’ye kadar

çap alternatifleri olacaktır.

5) Greftleme için sağlanmış geniş orta alan olmalıdır, ve greftleme distraksiyondan

önce yapılabilmelidir.

6) Distiraksiyon yapıldıktan sonra tek aşamalı kilitleme sistemi olmalıdır.

7) Sistemin vücutta kalacak tüm parça ve elemanları titanyum malzemeden imal

edilmiş olacaktır.

8) Teklif edilecek ürün CE onaylı olmalı idare tarafından istendiğinde

gösterilebilmelidir.

9) Ürünlerin üzerinde ölçülerini ve üretici firma tanımlayan sembol ya da ifade

bulunmalıdır.

10)İstenildiğinde enfeksiyon riskine karşılık sistemin parçaları titanyum üzeri

antibakteriyel gümüş iyon kaplı olmalıdır.

11)Ameliyata girecek firma personeli Klinik Destek Belgesi’ne sahip olmalıdır.

SUT: 102.800 SERVİKAL KORPEKTOMİ KAFES, DİSTRACTABLE, TİTANYUM

ANTERİOR SERVİKAL PLAK SİSTEM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Sistem malzemeleri ASTM F136 standartlarına uygun Titanyumdan imal edilmiş

olmalıdır.

2. Sistem de kullanılan vidalar self tapping olmalıdır.

3. Vidalar primary 3.5- 4.0 mm olmalıdır. Ayrıca revizyon vidası da bulunmalıdır.

4. Vida boyları 12-14-16-18-20 mm uzunluklarında olmalıdır.

5. Tüm vidalar unicortikal olmalıdır.

6. Tüm vidalar minor ve major çaplara sahip olmalıdır.

7. Plak lordotik şekilde olmalıdır.

8. Plak boyları çok seçenekli olmalıdır.(17-20-25-30-33-36-45-50-60-70-80-90 mm.)

10.Firma Sağlık Bakanlığı T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı

olmalı ve ürünlerin TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.

11. İstenildiği taktirde enfeksiyon riskine karşılık sistemin parçaları titanyum üzeri

antimikrobiyel gümüş iyonla kaplı olmalıdır.

12. Ameliyata girecek firma personeli Klinik Destek Belgesi’ne sahip olmalıdır.

SUT KODU SUT ADI

102.670 SERVİKAL ANTERİOR PLAK, TİTANYUM, KİLİTLİ

102.650 SERVİKAL ANTERİOR VİDA, TİTANYUM, KORTİKAL

15CC SENTETİK GRANÜL GREFT ŞARTNAMESİ

1. Ürün paketi kullanım amacına uygunlukla tek paket içerisinde 15cc’lik 1 adet granül

greft ihtiva etmelidir.

2. Ürün ambalaj şekli ürün miktarına uygunlukla “cam şişe” olmalıdır.

3. Ürün rezorbe olabilen ve biosorb özelliğinde Betatrikalsiyum Fosfat((β-TCP = β-

Ca3(PO4)2) olmalıdır.

4. Ürün çeşitli cerrahi kullanım alanlarına uygunluk gösterebilme avantajı için %45 ile

%70 oranlarında gözeneklilik özelliğine sahip olmalıdır.

5. Ürünler gamma irradiation yöntemi ile (1.000° üzerinde) steril edilmiş olmalıdır.

6. Ürün, biyolojik uyumluluk göstermelidir.

7. Ürünler kemik boşlukları doldurmada kullanılabilmelidir.

8. Ürünlerin osteokondüktif özelliği olmalıdır.

9. Ürünler frontal , temporal , kemik defektlerinde kafa kaidesinin translabirentin

yaklaşımlarında ve rekonstrüksiyonlarında kullanılabilmeli, aynı zamanda ürünlerin

spinal cerrahi uygulamalarda ve ortopedik defektli kırık cerrahilerinde de kullanılabilir

özellikte olması gereklidir.

10. Ürünün en az 2 yıl raf ömrü olmalı.

SUT KODU : SG1060 






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)