İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurji B.d- Hava Özkan

İhale No 1962978
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 14 Kasım 2019
İhale Tarihi 14 Kasım 2019 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ B.D- HAVA ÖZKAN

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ B.D- HAVA ÖZKAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  14.11.2019
SAATİ :  09:12
YERİ :  MCBÜ HAFSA SULTAN HAST. BAŞHEKİMLİĞİ HASTANE BAŞMÜDÜRLÜĞÜ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 44 44 228
DAHİLİ : 1074
FAKS : 233 80 40
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 14/11/2019’a kadar idaremize vermenizi ricaederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 12.00’den sonragelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacak.

HASTA ADI: HAVA ÖZKAN

 MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabulişlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya birkısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASIHALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYEALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği        

                                                         Hastane Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  23371 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93

MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği Hastane Başmüdürlüğü

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği

 Hastane Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğü  ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           AD

 SERVİKAL PLAK -1 ADET

 PLAK VİDASI- 6 ADET

PEEK CAGE- 2 ADET

KEMİK GREFTİ- 1 ADET

KEMİK GREFTİ- 1 ADET 

 

 

PLAKTAN KİLİTLİ ANTERIOR CERVİCAL PLATE TEKNİK ŞARTNAMESİ

 Teklif edilecek olan sistem tamamen titanyumdan imal edilmiş olmalı ve MR

uyumlu olmalıdır.

 Anterior cervical plak kilitli olmalı ve kilitleme mekanizması plak üzerinden

yapılmalıdır.

 vidalar 4.0 ve 4.5mm çapında olmalı uzunlukları 12-14-16-18-20mm

olmalıdır.

 Sette,plak uzunluğu 17mm ile 90mm arasında yer alan plaklar olmalıdır.

 Vidalar plakla Longitudinal planda 0°- 16°derecelik açılandıralabilmelidir.

 Özafagusu tahriş etmemesi için, plakların kalınlığı en fazla 2mm olmalıdır.

 Plaklar anatomik yapıya uygun olup gerektiğinde bükülebilmelidir. Set

içerisinde plak bükücü alet olmalıdır.

 Vidanın geri çıkmasını engellemek amacıyla plak üzerinde her iki vidayı da

kilitleyebilecek kayabilen kilit kızağı olmalıdır.

 Plaklar en az dört noktadan planlanabilmeli ve greft için vida delikleri

olmalıdır.

 3 farklı çapta drill bulunmalıdır.

 Vidalar self tapping olmalıdır.

 Plak şekli lordodiktir.

 Uygulama seti ve set içerisindeki malzemeler eksiksiz olarak ameliyattan

önce ameliyathaneye teslim edilecektir.

 Sistem CE certificasına sahip olmalıdır.

 .Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot

numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller

tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial

komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü

oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi

firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan

lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek

zorundadır.



Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod

Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,

baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial

komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü

oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod

numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura

edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.

 İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını

keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme

birimine teslim edecektir.

 Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT

kodları mutlaka yazılacaktır.



SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma

tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.



İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri

gerekmektedir.

ANTERIOR CERVICAL CAGE TEKNİK SARTNAMESİ

 CAGE PEEK-Optima MATERİALDEN YAPILI OLMALIDIR,

 CAGE UZERİNDE TANTALUM MARKER OLMALIDIR.

 CAGE CERVİCAL ANOTOMİYE UYGUN olmalı cagenin en yüksek noktası orta

noktası olmalıdır.

 CAGE ÜZERİNDE CAGENİN GERİ ÇIKMASINI ENGELYEN ve alt- üst korpusa

çakılan 2 ADET TİTANYUM PİN OLMALIDIR

 2 FARKLI GENİŞLİK VE 2 FARKI DERİNLİK OLMALI(x12x14 ; x14x14,16x14)

 CAGENİN 5 FARKLI YÜKSEKLİGİ OLMALIDIR(4MM,5MM,6MM,7MM,8MM,)

 SET İCERESİNDE CASPAR EKARTOR SİSTEMİ; otomatik distraktor olmalı

 Ürün FDA veya CE belgelerinden en az birine sahip olmalıdır.

 Uygulamadan sonra pozisyon tayin edebilmek için cage içerisinde ön ve arka tarafta

radyo opak madde bulundurulmalıdır

 Set içerisinde kullanılacak olan cage in belirlenmesi için her boyda deneme aparatı olmalıdır

 Kemik dokusu için yeterli boş alan sahip olmalı ve maximum fizyon sağlamalı’dır

 Ürünler Sağlık Bakanlığından onaylı olmalıdır.(ubb)

 Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot

numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller

tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial

komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü

oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi

firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan

lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek

zorundadır.

 -Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod

Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,

baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial komponent,

polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan

her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,

kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi

açısından mutlaka faturada gösterilecektir.

 -İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını

keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine

teslim edecektir.

 -Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT

kodları mutlaka yazılacaktır.

 - SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler

firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.

 - İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini

getirmeleri gerekmektedir.

CANLI MİNERAL ÖZELLİKLİ DOLGU İMPLANTI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Greft ß Trikalsiyum fosfat (TCP) Cạ₃ (PO₄)₂ve canlı minaral özelliği taşıyan biyoaktif

kalsiyum fosfat tuzlu parçacıklardan oluşmalıdır.

2. Greftler tamamen seramik , biyolojik uyumlu ve hızlı çözülme özelliğine sahip

olmalıdır.

3. Radoopak Seramik yüksek geçirgen özelliği olmalıdır..

4. Radyoopak canlıminaral özellikli seramik grefttamamen emilen ve iyileşme sürecinde

kemiğin yerini alabilen bir kemik grefti olmalıdır.

5. Radyooapk canlıminaral özellikli seramik greftin yapımında TCP, ASTM 1088-04

standartına uygun yapılmış olmalıdır.

6. Spinalcerrahi , revizyon cerrahisi, açık kama osteotomide eklem protezleri,

travmatoloji cerrahisi, tümör boşluklarının ve defektlerin dolumu, metafiz kırıkları,

asetabulum rekonstrüksiyonu, çene ve yüz gibi kemik kusurları gibi geniş bir

yelpazede kullanım için tasarlanmış olmalıdır.

7. Radyooapk canlıminaral özellikli seramik greftiimplantasyondan sonra birbirini

izleyen 4 faz bulunmalıdır.

 Operasyon hematomundan sonra TCP HP greft serbest konjuktif doku

tarafından emilebilmelidir.

 Fibrollast benzeri hücrelerin, konjuktif dokulardan osteoblast değişimi

yapabilmelidir.

 Seramiğin yüzeyinde osteoit matris sentezi

 Yeni oluşan kemik dokusunun yada süzülen protezin şekillenmesi

8. Radyoopak crunch implantlar boşlukları tamamen doldurmalı ve operasyondan sonra

greftintegrasyonuradyolojik izlemeyi kolaylaştırmalı. Hızlı bişekilde Osteoentegrasyon

sağlamalı, yüksek düzeyde biyoaktif özelliğe sahip olmalıdır.

9. Yüksek düzeyde Radyoopak olmalıdır MR görüntülerinde radyolojik izlenebilirliği

daimi olmalıdır. 3 ay, 6 ay ve 10 ay gibi kısa sürelerle olmamalıdır.

10.Canlı mineral enjektabıl implantlar donabilme özelliği olmalıdır.

11.Canlı mineral enjektabıl implantlar kutu içerisinde solisyon ve toz şeklinde olmalıdır.

12.Canlı mineral enjektabıl implantlar korpuz içersine uygulamak için kutu içerinde

basınçlı enjektörü olmalıdır.

13.Canlı mineral dolgu implantların FDA belgesi ve uluslararası yayınları olmalıdır.

14.Canlı mineral stick dolgu implantlar 5x5*20 şeklinde çubuk şerit 5'li paketlerde

olmalıdır.

15.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot

numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan

parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller

tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial

komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü

oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi

firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot

numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

16.Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod

Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde

bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş,

medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial komponent,

polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her

bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,

kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından

mutlaka faturada gösterilecektir.

17.İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını

keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine

teslim edecektir.

18.Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT

kodları mutlaka yazılacaktır.

19.SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki

özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.

20.İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini

getirmeleri gerekmektedir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)