TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satınalmanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhaleYasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (KesinFiyat) en geç 14/11/2019’a kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 12.00’den sonragelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacak.
HASTA ADI: HAVA ÖZKAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabulişlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya birkısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASIHALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYEALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Hastane Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği Hastane Başmüdürlüğü
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Hastane Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğü ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ AD
SERVİKAL PLAK -1 ADET
PLAK VİDASI- 6 ADET
PEEK CAGE- 2 ADET
KEMİK GREFTİ- 1 ADET
KEMİK GREFTİ- 1 ADET
PLAKTAN KİLİTLİ ANTERIOR CERVİCAL PLATE TEKNİK ŞARTNAMESİ
Teklif edilecek olan sistem tamamen titanyumdan imal edilmiş olmalı ve MR
uyumlu olmalıdır.
Anterior cervical plak kilitli olmalı ve kilitleme mekanizması plak üzerinden
yapılmalıdır.
vidalar 4.0 ve 4.5mm çapında olmalı uzunlukları 12-14-16-18-20mm
olmalıdır.
Sette,plak uzunluğu 17mm ile 90mm arasında yer alan plaklar olmalıdır.
Vidalar plakla Longitudinal planda 0°- 16°derecelik açılandıralabilmelidir.
Özafagusu tahriş etmemesi için, plakların kalınlığı en fazla 2mm olmalıdır.
Plaklar anatomik yapıya uygun olup gerektiğinde bükülebilmelidir. Set
içerisinde plak bükücü alet olmalıdır.
Vidanın geri çıkmasını engellemek amacıyla plak üzerinde her iki vidayı da
kilitleyebilecek kayabilen kilit kızağı olmalıdır.
Plaklar en az dört noktadan planlanabilmeli ve greft için vida delikleri
olmalıdır.
3 farklı çapta drill bulunmalıdır.
Vidalar self tapping olmalıdır.
Plak şekli lordodiktir.
Uygulama seti ve set içerisindeki malzemeler eksiksiz olarak ameliyattan
önce ameliyathaneye teslim edilecektir.
Sistem CE certificasına sahip olmalıdır.
.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial
komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü
oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi
firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan
lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod
Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,
baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial
komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü
oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod
numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura
edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine teslim edecektir.
Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT
kodları mutlaka yazılacaktır.
SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma
tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri
gerekmektedir.
ANTERIOR CERVICAL CAGE TEKNİK SARTNAMESİ
CAGE PEEK-Optima MATERİALDEN YAPILI OLMALIDIR,
CAGE UZERİNDE TANTALUM MARKER OLMALIDIR.
CAGE CERVİCAL ANOTOMİYE UYGUN olmalı cagenin en yüksek noktası orta
noktası olmalıdır.
CAGE ÜZERİNDE CAGENİN GERİ ÇIKMASINI ENGELYEN ve alt- üst korpusa
çakılan 2 ADET TİTANYUM PİN OLMALIDIR
2 FARKLI GENİŞLİK VE 2 FARKI DERİNLİK OLMALI(x12x14 ; x14x14,16x14)
CAGENİN 5 FARKLI YÜKSEKLİGİ OLMALIDIR(4MM,5MM,6MM,7MM,8MM,)
SET İCERESİNDE CASPAR EKARTOR SİSTEMİ; otomatik distraktor olmalı
Ürün FDA veya CE belgelerinden en az birine sahip olmalıdır.
Uygulamadan sonra pozisyon tayin edebilmek için cage içerisinde ön ve arka tarafta
radyo opak madde bulundurulmalıdır
Set içerisinde kullanılacak olan cage in belirlenmesi için her boyda deneme aparatı olmalıdır
Kemik dokusu için yeterli boş alan sahip olmalı ve maximum fizyon sağlamalı’dır
Ürünler Sağlık Bakanlığından onaylı olmalıdır.(ubb)
Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial
komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü
oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi
firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan
lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
-Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod
Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem,
baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial komponent,
polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan
her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,
kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi
açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
-İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine
teslim edecektir.
-Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT
kodları mutlaka yazılacaktır.
- SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler
firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
- İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini
getirmeleri gerekmektedir.
CANLI MİNERAL ÖZELLİKLİ DOLGU İMPLANTI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Greft ß Trikalsiyum fosfat (TCP) Cạ₃ (PO₄)₂ve canlı minaral özelliği taşıyan biyoaktif
kalsiyum fosfat tuzlu parçacıklardan oluşmalıdır.
2. Greftler tamamen seramik , biyolojik uyumlu ve hızlı çözülme özelliğine sahip
olmalıdır.
3. Radoopak Seramik yüksek geçirgen özelliği olmalıdır..
4. Radyoopak canlıminaral özellikli seramik grefttamamen emilen ve iyileşme sürecinde
kemiğin yerini alabilen bir kemik grefti olmalıdır.
5. Radyooapk canlıminaral özellikli seramik greftin yapımında TCP, ASTM 1088-04
standartına uygun yapılmış olmalıdır.
6. Spinalcerrahi , revizyon cerrahisi, açık kama osteotomide eklem protezleri,
travmatoloji cerrahisi, tümör boşluklarının ve defektlerin dolumu, metafiz kırıkları,
asetabulum rekonstrüksiyonu, çene ve yüz gibi kemik kusurları gibi geniş bir
yelpazede kullanım için tasarlanmış olmalıdır.
7. Radyooapk canlıminaral özellikli seramik greftiimplantasyondan sonra birbirini
izleyen 4 faz bulunmalıdır.
Operasyon hematomundan sonra TCP HP greft serbest konjuktif doku
tarafından emilebilmelidir.
Fibrollast benzeri hücrelerin, konjuktif dokulardan osteoblast değişimi
yapabilmelidir.
Seramiğin yüzeyinde osteoit matris sentezi
Yeni oluşan kemik dokusunun yada süzülen protezin şekillenmesi
8. Radyoopak crunch implantlar boşlukları tamamen doldurmalı ve operasyondan sonra
greftintegrasyonuradyolojik izlemeyi kolaylaştırmalı. Hızlı bişekilde Osteoentegrasyon
sağlamalı, yüksek düzeyde biyoaktif özelliğe sahip olmalıdır.
9. Yüksek düzeyde Radyoopak olmalıdır MR görüntülerinde radyolojik izlenebilirliği
daimi olmalıdır. 3 ay, 6 ay ve 10 ay gibi kısa sürelerle olmamalıdır.
10.Canlı mineral enjektabıl implantlar donabilme özelliği olmalıdır.
11.Canlı mineral enjektabıl implantlar kutu içerisinde solisyon ve toz şeklinde olmalıdır.
12.Canlı mineral enjektabıl implantlar korpuz içersine uygulamak için kutu içerinde
basınçlı enjektörü olmalıdır.
13.Canlı mineral dolgu implantların FDA belgesi ve uluslararası yayınları olmalıdır.
14.Canlı mineral stick dolgu implantlar 5x5*20 şeklinde çubuk şerit 5'li paketlerde
olmalıdır.
15.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan
parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial
komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü
oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi
firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot
numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
16.Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod
Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş,
medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial komponent,
polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her
bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,
kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından
mutlaka faturada gösterilecektir.
17.İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine
teslim edecektir.
18.Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT
kodları mutlaka yazılacaktır.
19.SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki
özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
20.İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini
getirmeleri gerekmektedir.
|