TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Nöroşirurji B.D İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 13/03/2019'a kadar idaremize vermenizi ricaederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : HARUN KARAYILAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilenbedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltmebulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ TELEFON- FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
2- MİNİ VİDA- 15 ADET
Kranıal Mesh Plak- 1 ADET
Mini Plak ve Vida Teknik Şartnamesi
1.Metacarp ve küçük kemikleri stabilizasyon amaçlı üretilmiş titanyum fiksasyon
ürünlerini içermelidir.
2.Tüm malzemeler Tİ6AL-4V materyalden yapılmış olmalıdır.
3.Gerek duyulduğunda teklif edilen markaya ait materyalin tensil
gücü,dansite,elastikiyet oranı gibi üretim raporları kurumuz tarafından istenecektir.
4.Plak profili 0.2 ile 1.00 kalınlığı arasında olmalıdır.
5.Low profil plaklar ile standart plaklar farklı renklerde olmalıdır.
6.Plakların kompresyon ve nötral ve locking tipleri olmalıdır
7.Plakların 3 boyutta şekillendirmeye izin verebilen bir dizaynı olmalıdır.
8.LeFort prosedürleri için paketinden 3 Boyutlu olarak imal edilmiş halde çıkan plak
çeşitliliği sunulmalıdır.
9.Sistem 1.0-1.5 ve 2.0 mm vidalar ve bunlara uygun plak alternatifleri
sunulabilmelidir.
10.Cross Drive ve Center Drive özellikli vidalar olmalıdır.
11.Self taping ve self drilling özellikte vidalar olmalıdır.
12.Emergency vidaları olmalı ve bu vidalar farklı renk kodlarında olmalıdır.
13.Vida çaplarına göre tüm vidaların standart renkleri olmalıdır.
14.Ameliyat süresini kısaltmak ve ameliyatı kolaylaştmak için 5 veya 6 vidanın
kartuşlu vida sistemi olmalı ve bu kartuşlar steril paketler halinde olmalı ayrıca buna
uygun tornavidalar set içersinde sunulmalıdır.
15.Disposable bataryalar steril tekli paketler halinde ve en az 3 saat çalışacak
ömürde olmalıdır.
16.Sistemin vidaya kilitlenebilen tornavida seçeneği olmalı ve vida kesinlikle
takılırken ve tutarken tornavidadan düşmemelidir
17.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüller
tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibial
komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve interal fiksatörü
oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması zorunludur.tedarikçi
firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan
lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
18.Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası
Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap,
stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent ,
tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal
fiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur.
Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura
edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
19.İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını
keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine teslim edecektir.
20.Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT
kodları mutlaka yazılacaktır.
|