TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 05/02/2018 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ŞEMAN GÜN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içindeyapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ ADETİ
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ- 1 ADET
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Geçici olarak intraserebral sıvının drenajına imkan verecek şekilde olmalıdır.
2. Intraventriküler basıncın monitorizasyonuna ve ayarlanmasına imkan verecek
donanımda olmalıdır.
3. Sistemde renk kodlu 2 adet 3 yollu musluk iğneli ve iğnesiz giriş imkanı
bulunmalıdır.
4. Sistemde damla haznesinin altında ve üstünde 2 adet, Torbanın altında 1 adet
olmak üzere toplam 3 adet klemp bulunmalıdır.
5. Sistemin etkin şekilde havalanmasını sağlayan ve filtrede pıhtılaşmayı önleyen
hidrofobik güvenlik tıkacı olmalıdır.
6. Sistemde güvenli BOS drenajını sağlayacak 70cc lik damla haznesinden oluşan 1
ölçüm bölümü bulunmaktadır.
7. Sistemin 90 dereceden 180 dereceye kadar hareket etmesi durumunda sıvının
geri kaçışını (anti-reflü) önleyecek check valf bulunmalıdır.
8. Sistemde bos örneklemesi ve/veya sisteme ilaç verilmesine imkan verecek
enjeksiyon bölümü bulunmalıdır.
9. Sistemde 700 ml hacminde drenaj torbası bulunmalıdır.
10. Sistemde mevcut Drenaj Torbasının hacmi 700 ml’den daha az kapasiteli setler
için teklif veren firmalar toplam teslim edilen adet kadar ücretsiz yedek torba
vermeyi taahhüt etmelidir.
11. Sistemde toplam 2 metre uzunluğunda hasta hattı, bağlantılar, lüer konektör
bulunmalıdır.
12. Drenaj torbası dolması durumunda güvenli şekilde boşaltılabilecek yapıda
olmalıdır.
13. Torba ve damlalık üzerinde mikropor gözenekli su geçirmez ventilasyon filtresi
bulunmalıdır
14. Ventriküler kateterin kanamalı durumlarda dahi tıkanma riskini en aza indiren
geniş oval delikleri olmalıdır.
15. Ventriküler kateter 3.0 mm dış çapında, 1.6 mm iç çapında ve 350 mm
uzunluğunda olmalıdır.
16. Ventriküler kateterin üzerinde her 1 cm’yi gösteren koyu renkli işaretler ve
rakamlar olmalıdır.
17. Ventriküler kateteri sütur ile tespite imkan veren aparat bulunmalıdır.
18. Ventriküler kateter ve drenaj sistemi arasında güvenli bağlantıya olanak veren
lüer adaptör bulunmalıdır.
19. Sistemin en az 2 yıl miad süresi olmalıdır.
20. Ventriküler kateterle birlikte kılavuz teli ve eğimli trokar olmalıdır.
21. Sistem çift paketlemiş steril ambalajında ve koruyucu karton kutu içinde
olmalıdır.
22. Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası,nail
cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
komponent,tibial komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal
ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman……v.b)ayrı lot numrarası olması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen
malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait
kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
23. Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi
Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak
kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit
vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap,
femoral komponent , tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal
kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir
barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin
Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada
gösterilecektir.
24.-İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine teslim edecektir.
25. Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan
SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
|