İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Nöroşirurji A.d- Muzaffer Yardım

İhale No 1977613
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 10 Aralık 2019
İhale Tarihi 10 Aralık 2019 11:18

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ A.D- MUZAFFER YARDIM

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ A.D- MUZAFFER YARDIM
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  10.12.2019
SAATİ :  11:18
YERİ :  MCBÜ HAFSA SULTAN HAST. BAŞHEKİMLİĞİ HASTANE BAŞMÜDÜRLÜĞÜ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 44 44 228
DAHİLİ : 1074
FAKS : 233 80 40
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 10/12/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 14.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

HASTA ADI:  MUZAFFER YARDIM

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDEKESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan HastanesiBaşhekimliği       

                                                       

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

MANİSACELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği HastaneBaşmüdürlüğü

MaliHizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68 Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği

 HastaneBaşmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğünden ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

 

  

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           AD

 

 

 

 

1-    POLİAKSİYEL VİDA- 16 ADET

2-    REDİKSÜYON VİDA-16 ADET

3-    ROD-2 ADET

4-    LAMİNER HOOK- 6 ADET

5-    PEDİKÜL HOOK-6 ADET

6-    TRANSFER BAĞLANTI-3ADET

7-    SENTETİK KEMİK GREFTİ15 CC-2 ADET

8-    SENTETİK KEMİK GREFTİ30 CC- 1 ADET

9-    LATERALİZE ROTKONNEKTÖRÜ- 2 ADET

           10-LOMBER DİSKPROTEZİ- 1 ADET

 

                                 11-    DİNAMİK ROD- 2 ADET

 

 

           12-    CEMENT-2 ADET 

        13- SENTETİK KEMİK GREFTİ 10 CC - 2 ADET 

 

 

STRESS REDUCER KOMBİNE STABİLİZASYON SETİ TEKNİK

ŞARTNAMESİ

1. Sistem anterior, posterior ve minimal invazive uygulamaların hepsine uygun

olmalıdır.

2. Set içerisindeki vidalar gittikçe kendinden incelen ve konik yapıda olmalıdır.

3. Set içindeki hemishperical vidalar üzerinde kaynak işlemi olmamalıdır, düşük profilli

olmalıdır.

4. Set içerisinde kortikal kısımda daha iyi tutunum sağlayan çift hatveli vidalar

olmalıdır.

5. Polyaksiyel I-U,kanüllü vida, başları +/- 12 derece +/- 23 derece açılandırılabilir

özelliğe sahip olmalıdır.

6. Vidaların kalınlıkları 4,5/5,5/6,2/7,0/7,5 mm ölçülerinde olmalıdır.

7. Set içerisindeki posterior polyaxial vidalarda kullanılan set screw’ler rodu komple

kavrayan CSP (Complate surface preasure) set screw ve geniş hexegonal başlı set

screw olmak üzere en az iki farklı model olmalıdır

8. Rigid ve dinamik rodların kalınlıkları 5,5 mm ölçülerinde olmalıdır.

9. Set içerisinde osteoporotik ve degeneratif, travmatik hastalar için başından sement

veya greft enjekte edilebilir yapıda kanüllü I başlıklı, listhezis başları en az 7cm

uzunluğunda olan poliaksiyel vidalar olmalıdır.

10.Sement skopi altında akış miktarı gözlenebilen ‘’Tantalum’’ maddeli ‘’PMMA’’

semente sahip olmalıdır.

11.Sement 12 ila 15 dakika çalışma zamanı sunmalıdır.

12. Set içerisinde kifoz düzeltme işlemlerinde kullanılmak üzere, yükü kifotik segmentin

altında ve üstünde aynı tarafta en az ikişer vidaya dağıtacak bir sistem olmalıdır. Bu

sistemle iki vida sanki birleşik tek vidaymış gibi manipüle edilebilmelidir. Aynı

aletle hem komprese hem distrakte işlemide yapılabilmelidir.

13. Sistemin polyaksiyel U vida sisteminden, lateralize, medialize ve axial I vida

sistemine veya I vida sisteminden lateralize, medialize ve axial U vida sistemine

geçiş özelliği olmalıdır.

14. Kanüllü vidaların çift yivli seçenekleri olmalıdır ve sement kiti vida içine geçmeli

olmalıdır.

15. Set içerisinde rigid plak, axial hook, rod, moduler rod, dinamik rod, rod konektör,

flexible plak ve dinamik plak seçenekleri olmalıdır.

16. Modüler rod ve rod konnektör sistemi birbirine eklenerek(iç içe geçirilen) istenilen

seviyeye çıkarılabilir ve her bir rod arasında stres reducer burçlu kilitleme sistemi

olmalıdır.

17. Modüler rod ve rod konnektör sistemi minimal invazive uygulama içinde

kullanılabilmelidir.

18. Set içerisinde farklı boylarda modüler rod bulunmalıdır.

19. Modüler plak sistemine uyumlu iç içe geçebilme özelliği olan posterıor clamp sistemi

uygulanabilmedir.

20. Sistem sublaminar, transversolaminar ve transversial bağlama seçeneklerinden

herhangi biriyle kullanıma uygun olmalıdır.

21. Sistem içerisinde en az 2 farklı uzunluk seçeneği bulunan hareketli sistem hooklar

olmadır.

22. Hareketli sistem hooklar aksial loading için 0,50 cm ve 1,5 cm hareket kabiliyetine

sahip çeşitleri olmalıdır.

23. Set içerisindeki bütün vidalar 30 mm den 50 mm ye kadar 5 er mm aralıklarla

büyüyen ölçülerde olmalıdır.

24. Ürünler ile ilgili olarak istendiği zaman titanyum materyal analizleri sunulmalıdır.

BRIDGE SUSPANSION LOMBER DİSK PROTEZİ

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Lomber Disk Protezleri, tek parça titanium gövde üzerinde iki yüzeyi

birbirine bağlı peek endplate plakalarına sahip tek bir parçadan oluşmalıdır.

2. Lomber Disk Protezi, fleksiyon, extansiyon, lateral infleksiyon ve axial

loading’e izin vermelidir.

3. Lomber Disk Protezinin üst ve alt parçaları konveks açısına sahip olup,

birbirine suspansion brıdge sistemiyle bağlı olmalıdır.

4. İmplant posterior uygulamaya izin veren yapıya sahip olmalıdır.

5. İmplantın dış yüzeyi dişli bir yapıya sahip olmalıdır.

6. İmplant kapalı yapıda hareketli sisteme sahip olmalıdır.

7. Lomber disk protezinin ana gövdesi titanyum alaşımdan olup üst ve alt

kısımları endplatelere daha iyi oturması açısından konveks yapıda peek

materyalden oluşmalıdır.

8. Implant fleksiyon – ekstensiyon ve lateral infleksiyonda minimum 8

derece açı sağlamalıdır.

9. Set içerisinde 32 mm – 7.0 mm , 32 mm – 8.0 mm , 32 mm – 9.0 mm ,

32 mm – 10 mm , 32 mm boyları bulunmalı.

10. İmplant hareketli başlık sistemine sahip olup, ekstra hiçbir el aletine

ihtiyaç duymaksızın mesafede açılandırılabilme ve konumlandırılabilme

özelliği bulunmalıdır.

11. Set içerisinde rende, halka küret ve raspa yer almalıdır.

12. Ürünler ile ilgili olarak istendiği zaman titanyum materyal analizleri

sunulmalıdır.

13. Ürünlerin CE veya FDA belgeleri bulunmalıdır.

TLIF CAGE TEKNİK ÖZELLİKLER

1. Peek yapıda olmalıdır.

2. Transforominal gönderilebilir olmalı, istenilen taraftan uygulama yapılabilmelidir.

3. Sette uzunluğu minimum 3 cm, en az 4 yükseklik, minimum 3 çeşit lordoza sahip cageler

sette hazır bulundurulmalıdır.

4. Cage skopi altında rahatlıkla görülebilmeli, markerlar minimum 0.5 cm kalınlıkta ve tüm

boyutları skopi altında kolaylıkla saptanabilir olmalıdır.

5. Kafes göndericisi kafesi ayrı doğrultularda 3 noktadan sabitleyip rotasyonuna engel olmalıdır.

Çakıcısıyla rahatlıkla son pozisyon verilebilmelidir.

6. Setinde her boy düz, ters, halka küretler, raspalar ile cage lerle birebir uyumlu deneme size

ları eksiksiz bulunmalıdır.

7. Minimal invaziv girişim icin gerekli ekartör ve ilgili aparatlar eksiksiz takma seti ile birlikte

bulundurulmalıdır.

8. FDA veya CE onaylı olmalıdır.

VERTEBROPLASTY CEMENTİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1. Sistem, skopi altında akış miktarı gözlemlenebilen “Tantalum” maddeli “PMMA”

Cement’e sahip olmalıdır.

2. Sö konusu Tantalumlu Cementin Vertebroplasty seti içerisinde Monomeri ve

Solüsyonu kapalı vakumlu bir haznede bulunmalıdır. Bu hazne ana sistemin üzerine

hava almayacak şekilde kilitlenebilmelidir.

3. Söz konusu haznede Cement, dışarıda karıştırmaya ihtiyaç duyulmadan tek bir

hareket ile kullanıma hazır hale gelebilmelidir.

4. Sistem, 12 ile 15 dakika kadar çalışma zamanı sunmalıdır.

5. Açık cerrahiden dolayı oluşabilecek komplikasyonların eleminasyonu sağlayacak

özellikte olmalıdır.

6. Sistem minival invaziv tekniği ile kullanılmalıdır.

7. Cement uygulama aleti üzerinde 3 adet güvenlik kiti bulunmalıdır.

8. Söz konusu uygulama aleti Cement gönderimi veya geri çekilmesi ile

gerçekleştirilebilmelidir.

9. Sistem, 24cc cement gönderebilmelidir.

10.Osteoroporoz ve metastatik tümörün sebep olduğu verbetral kompresyon

kırıklarıyla birleşen ağrıların tedavisinde kullanılabilmelidir.

11.Sistem, tümor cerrahisinde kullanılan RF Tümör Ablasyon Elektrocerrahi Probu ile

uyumlu olacak şekilde “luer lock” kilitlemesine sahip olmalıdır.

12.Sistem CE belgesine sahip olmalıdır.

β-TCP GRANÜL SENTETİK KEMİK GREFTİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1- Malzeme içeriği minimum %98 saflıkta Beta Tri-Kalsiyum Fosfat (β-TCP) olmalıdır.

2- Ürün, kemikte mevcut olan minerale benzer yapıda olmalıdır.

3- Optimize edilmiş gözenekli yapısı ve kimyasal bileşimi ile sağlıklı kemiğin sürekli

yenilenme döngüsü için uygun olmalıdır.

4- Ürün iyileşme sürecinde β-TCP zamanla bozunmalı ve kemik oluşumunu

desteklemelidir.

5- Ürün, uygulama aşamasından sonra Osteokonduktiv ve Osteoinduktiv kemik

oluşumuna başlayıp, hızlıca Osteojenik aktiviteyi başlatabilmelidir.

6- Ürünün gözenekli yapısının birbirine bağlılığı,mikro ve makro por yapısı kan ve vücut

sıvılarının kılcal damar hareketine osteojenik hücreler için penetrasyonun

arttırılmasına ve sentetik matrisin ossifikasyonuna yardımcı olmalıdır. Minimum %65

porozitede olmalıdır.

7- Ürünün granül makro yapıları kemik hücrelerinin matrise derin şekilde nüfus

etmesine izin vermelidir.

8- Ürün Radiopak olup, Osteointegrasyonunun görüntülenebilir yapıda olması

gerekmektedir.

9- Ürünlerin klinik öncesi çalışmaları, biyouyumluluk testleri (invitro-invivo)

biyomekanik testleri, biyobozunum testleri,biyoyük (bioburden) ve sterilitetest

raporları olmalıdır.

10-Ürün çift kat sterilpaket olarak sunulmalı ve 93/42/AT tıbbi cihaz yönetmeliğine göre

sınıf III Tıbbi Cihaz olarak CE işareti taşımalıdır.

11-Ürün çeşitlilik ve alternatif çözümler sunmak açısından poligonel granüller 1mm-7

mm arasında (1-2mm/2-4mm/3-5mm/4-7mm) farklı parçacık boyutuna sahip olup,

poligonal şekilli granüller halinde olmalı birbirine kenetlenerek mekanik stabiliteyi

arttırmalıdır.

12-Ürünün 1cc / 2cc / 5cc / 10cc / 15cc / 20cc ve 30cc hacimsel seçenekleri olmalıdır.

13-Ürünlerin kullanım süresi 3 yıldan az olmamalıdır.

14-Ürünün SGK eşleşmesi ve ÜTS kaydı olmalıdır.

15-Ürün, Class III sınıf CE belgesine sahip olmalıdır. Ayrıca akredite kurumdan alınmış

ISO 13485 Kalite Yönetim Sistemi Belgesine sahip üretici tarafından üretilmiş

olmalıdır.

16-Yerli malı belgesine sahip olmalıdır.

17-Serbest satış sertifikasına sahip olmalıdır

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası

sorumlulukları yüklenmelidir.

2. Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,

kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan

bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3. Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir.

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en

geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.






Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)