İhale No | 2021/408359 |
Sektör | İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri |
İdare | ÇAT BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Yapım İşleri |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Nevşehir |
İşin İli | Nevşehir |
Yayın Tarihi | 14 Temmuz 2021 |
İhale Tarihi | 3 Ağustos 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ÇAT BELEDİYESİ FEN İŞLERİ
NEVŞEHİR İLİ MERKEZ İLÇE ÇAT KASABASI ADA MEVKİİ SEYİR TERASI YAPIM yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/408359 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ÇAT KASABASI DİRİLİŞ MEYDANI NO:1 NEVŞEHİR MERKEZ/NEVŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3842566023 - 3842566002 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | catbelediyesi@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliği Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | NEVŞEHİR İLİ MERKEZ İLÇE ÇAT KASABASI ADA MEVKİİ |
c) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır. |
ç) İşin süresi | : | Yer tesliminden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ÇAT BELEDİYESİ FEN İŞLERİ BİRİMİ |
b) Tarihi ve saati | : | 03.08.2021 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri: |
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
B (Üst Yapı) Bina (İşleri) III.Grup: Bina İşleri Benzer İş Deneyim olarak kabul edilecektir.
|
4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: |
İnşaat Mühendisi ve/veya Mimar |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇAT BELEDİYE BAŞKANLIĞI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,00
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
1. Yüklenici sözleşmenin akdinden ( onaylanmasının tebliğinden) itibaren en geç otuz gün içinde inşaat sahasının kontrollükçe gösterilecek yerlerine, İnşaatın adı, hangi İdareye ait olduğu, kontrollük, müteahhidin adı, ruhsat tarihi ve numarası ile idarece lüzumlu görülecek diğer hususların yazılı olduğu levhaları koymaya mecburdur. 2. Levhalar birinci maddede belirtilen süre içerisinde yerlerine konmadığı takdirde idare, Yüklenicinin namı hesabına bu levhaları yaptırarak yerine koyar ve bedeli yüklenicinin hak edişinden kesilir. 3. Yer teslimi yapılıp işe başlandığında işin yapılacağı arsanın genel yapılaşma alanlarına (okul, hastane, konut vb. ) yakın olması nedeniyle şantiyede gereken en üst düzeyde güvenlik önlemeleri alınarak işe başlanacaktır. İdare tarafından Şantiyede üst düzey Güvenlik önlemlerinin yeterli görülmemesi durumunda şantiye çalışmaları durdurularak idare tarafından yüklenicinin alacağından veya teminatından kesilerek gereken üst düzey güvenlik önlemleri idare tarafından alındıktan sonra işe devam edilecektir. Güvenlik önlemleri gerekçesi ile şantiyenin durdurulması durumunda sözleşmede işin yapımı için verilen süre geçmeye devam edecektir. 4. İdare tarafından verilecek uygulama ve sair projelerin Belediyesinden Onaylatılarak Yapı Ruhsatının alınması Yüklenici tarafından gerçekleştirilecektir. Yapı kullanma izni Belgesi yüklenici tarafından alınacaktır. 5. Ruhsat temini nedeniyle veya bu konuda ( İdarenin kusuru dışında veya sözleşmenin mücbir sebepler nedeni ile) meydana gelecek gecikmelerden dolayı yükleniciye süre uzatımı kesinlik ile verilmeyecektir. 6. Yapı ruhsatı alınmadan kazı, temel ve herhangi bir imalat için kesinlik ile hak ediş ödenmeyecektir. 7. Belediyesinden veya diğer Kamu kuruluşlarından kazı ve inşaat atıklarının döküm yerinin giderilmesi yüklenici firma tarafından giderilecek ve bunun için ödemesi gereken harçlar var ise yüklenici tarafından ödenecektir. 8. İlgili belediyeye karşı yapıların fenni sorumluluğunu, bu inşaatta görevli fenni mesuller tarafından idare yerine getirecektir. Fenni mesullerle birlikte yüklenici tarafından idareye verilen teknik personeller de işin yapımından sorumlu olacaklardır. 9. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi, resim, harç, Yapı Ruhsatı ve yapı kullanım izin belgesi giderleri vb. giderler ile ulaşım, sözleşme kapsamındaki her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dâhildir. Yüklenici gerek belediyeler gerekse diğer kuruluşlardan alınacak izin veya ruhsatnameler için gerekli ödemeleri, denemeleri, çalışmaları ve işlemleri yaparak işi devam ettirmek zorundadır. 10. Su, doğalgaz, elektrik vb. gibi diğer kuruluşlardan hizmetlerinin sağlanması için yapılacak Abone (Depozit hariç kullanıcı idareye ait) tetkik ve denemeleri tamamlattırarak gerekli masrafları ödeyecektir. Bu masraflar genel masraflardan kabul edilecek ve yükleniciye bunlar için ayıca bir bedel ödenmeyecektir. 11. Yüklenici Belediye nezdinde yapılması gereken iş ve işlemleri yaparak, tadilat projesi tasdiki ve tadilat ruhsatı alınması ve iskân raporu alınması gibi işlemleri İşveren adına bedelsiz olarak takip ederek sonuçlandırır. 12. Medaş yazışmaları ve enerji müsaadeleri, proje değişikleri yüklenici tarafından yapılacaktır. 13. Bu işe ait her türlü ruhsat, İnşaat Yapım Ruhsatı, Yapı Kullanma İzin Belgesi, Cins Değişiklikleri ve Gerekli Tüm izinler ve diğer tüm belgelere ait giderler yüklenici tarafından karşılanacak ve bu belgeler yüklenicinin kendisi tarafından alınacaktır ve işlemlerle ilgili süre uzatımı istenemeyecektir. 14. İnşaat Bitiminde Tüm Binanın ve Çevrenin ayrıntılı bir şekilde temizlenmesi ve kullanıma hazır hale getirilmesi yüklenicinin görevidir. Temizlikle ilgili tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır. 15. Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer aldığı şekilde İşyerlerinin temizlenmesi ve tesislerin kaldırılması, Yüklenici tarafından işin sonunda işyerleri her türlü ihzarattan ve çalışma artıklarından çevreyle uyumlu olacak şekilde temizlenir. Bundan başka yüklenici tarafından kendi ihtiyaçları için yapılmış olan baraka, ambar, garaj, atölye vb. tesisler, işin sonunda yüklenici tarafından sökülerek götürülür ve bu işler için kendisine hiçbir bedel ödenmez. Yüklenicinin yükümlülüğü olan bu işlerin yapılmaması veya eksik yapılması halinde idarenin takdir edeceği bir bedel varsa yüklenicinin hakedişinden, yoksa teminatından kesilir. 16. İşin kapsamında İnşaat, Mekanik ve Elektrik alt yapı imalatlarının son bağlantılarının yüklenici tarafından yapılması zorunlu olup, bununla ilgili ek bir bedel ödenmeyecektir. 17. Yüklenici işi projeye göre tamamlamak üzere teklifini vermiştir, bu nedenle pursantaj tablosunda hata olduğu veya ihale işlem dosyasında yer alan yaklaşık maliyetteki imalat miktarının eksik olduğu veya pursantaj tablosunda bulunmadığı gibi gerekçelerle hiçbir ilave hak iddiasında bulunmayacaktır. Yüklenici projeyi esas alarak proje ve eklerine uygun bir şekilde işin tamamını yapmakla mükelleftir. Pursantaj tablosunda sehven yer alan ancak projesinde olmayan imalatın pursantaj tutarı son hakedişte yükleniciye ödenecektir. Pursantaj tablosunda sehven yer alan, projede bulunmayan imalat yaptırılmayacaktır. Bunun tam tersi projede yer alan ancak sehven pursantajda olmayan veya yüzde olarak eksik gösterilen imalat ise yüklenici tarafından yapılacak olup, bunun için ayrıca bir bedel ödenmeyecektir. Bu durum keşif artışı olarak değerlendirilmeyecektir. 18. Yüklenici 6331 Sayılı İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU kapsamındaki tüm önlemleri ve yasal müeyyideyi iş yerinde almak zorundadır. 6331 Sayılı İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU kapsamındaki Tüm cezai ve denetim işlemleri hakkında İdarenin sorumluluğunun olmadığı tüm sorumluluğun iş yerinin sahibi olan yüklenicide olduğu bilinmelidir. 19. Şantiye sahası içerisinde kontrol teşkilatının kullanımına sunulmak üzere işe ait proje dokümanlarının, malzeme numunelerinin, şantiye defteri, inşaata ait teknik doküman- ekipman ve cihazların muhafaza edileceği konteyner vb. yapı bulundurulacaktır. İşlerin kontrol ve denetiminin daha sağlıklı verimli ve etkin yapılması için kontrol teşkilatının kullanımına 1 adet bilgisayar ve 1 adet tablet yüklenici tarafından işin süresince şantiye sahasında bulundurulacaktır. 20. Teknik nicelik ve nitelik gerektiren ve proje ve eklerinde belirtilen tüm malzemelerin idare tarafından malzeme onayı alınacaktır. Malzeme onayı alınmayan hiçbir malzeme şantiye sahasında bulundurulmayacaktır. Kontrol mühendisleri bilgisi dışında hiçbir imalat yapılamayacaktır. Yapılan hatalı imalatlardan doğrudan yüklenici sorumludur. 21. Şantiye sahasının idare tarafından takibi yapılabilmesi için kamera sistemi kurulacaktır. 22. Yüklenici, işin sürekli denetlenmesinde İdare (yatırım ve inşaat müdürlüğü) ve Yapı Denetim Görevlilerinin görevlerini daha sıhhatli yapabilmeleri için, aşağıda azami nitelikleri belirtilen binek vasıta aracını, sözleşme süresi içinde temin edecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)