İhale No | 2023/48574 |
Sektör | Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları |
İdare | TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Edirne |
İşin İli | Edirne |
Yayın Tarihi | 6 Şubat 2023 |
İhale Tarihi | 1 Mart 2023 11:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Mutfak ve Depo Sarf Malzemesi 12 kalem mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/48574 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2842352729 - 2842353889 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Mutfak ve Depo Sarf Malzemesi 12 kalem |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Mutfak ve Depoda kullanılmak üzere 12 kalem sarf malzeme temin edilecektir. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Trakya Üniversitesi Hastanesi Mutfak Deposu ve/veya Hastane Deposu ( ürün depoya istiflenmesine kadar yüklenici yükümlülüğündedir.) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | 1- İhaleye edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 365 takvim günü boyunca hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak, hastane talep yönetim biriminin bildireceği miktar ve zamanda hastane deposuna teslim edilecektir. 2- Malzeme ihtiyaçları acil ve rutin sipariş kodu ile yükleniciye bildirilecektir. Acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat, rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanması ile |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 28.02.2023 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Balkan Yerleşkesi/EDİRNE |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler. İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir. İstekli Üretici olması halinde 1-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi. İsteklini bayi olması halinde ise hangi firmadan bayilik aldıklarını ihale dosyasında belirtmelidirler. Tesvik edici belgelerin idare tarafından talep edilmesi aşamadında beyan ettikleri (yetki belgesi ve ekleri) belgelerin tamamını asıl veya noter onaylı suret veya aslı idarece görülmüştür yapılmış suretleri idareye süresinde sunmakla yükümlüdürler. Yetki belgelerinin ıslak imzalı ve resmi ekleri ile sunulması esastır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: |
1. - 2 . Kalem Teknik Şartnamenin 9. Maddesinde belirtilen Tarım ve Orman Bakanlığı Üretim İzni aldığını kanıtlayıcı belgenin sunulması zorunludur. Teknik Şartnamenin 10. maddesinde belirtilen ürünün İnsan Sağlığına ve içine konulan gıdaya zarar vermediğine dair belgesi bulunmalı ve bu belge sunulmalıdır. 3. Kalem Ürün güvenlik ve Analiz Rapoları sunulması zorunludur. Ürünün Gıda ile temasında uygun malzemeden üretildiğine dair işletme kayıt numarası bulunduğu belgelendirilmelidir. 4 . Kalem Teknik Şartnamenin 11. Maddesinde belirtilen Tarım ve Orman Bakanlığı Üretim İzni aldığını kanıtlayıcı belgenin sunulması zorunludur. 5. Kalem Teknik Şartnamenin 12. Maddesinde belirtilen İnsan Sağlığına ve İçine konulan gıdaya zarar vermediğini kanıtlayıcı belgesi sunulması zorunludur.Teknik Şartnamenin 11. Maddesinde belirtilen Tarım ve Orman Bakanlığı Üretim İzni aldığını kanıtlayıcı belgenin sunulması zorunludur. 7. Kalem Teknik Şartnamenin 9. Maddesinde belirtilen Tarım ve Orman Bakanlığı Üretim İzni aldığını kanıtlayıcı belgenin sunulması zorunludur. 8. Kalem Teknik Şartnamenin 7. Maddesinde belirtilen Tarım ve Orman Bakanlığı Üretim İzni aldığını kanıtlayıcı belgenin sunulması zorunludur. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliğinin 19. maddesinin 5. fıkrası ; " (5) Mal alımı ihalelerinde, isteklilerden numune istenilmesi durumunda, numunelerin ihale tarih ve saatinden sonra sunulma yöntemi ile ihale komisyonunca numunenin teslim alınması ve değerlendirilmesine ilişkin düzenleme idari şartnamede yapılır. Numunelerin ihale tarih ve saatinden önce sunulması yönünde düzenleme yapılamaz. Teslim alınan numune için idarece iki nüsha tutanak düzenlenerek tutanağın bir nüshası istekliye verilir." gereğince ilk 5 kalem için en az 10'arlı paketler halinde, 6. Kalem için en az 1 kg lik, 7. ve 8. kalemde orjinal ambalajında en az 2 şer paket 9, 10, 11 ve 12. kalemlerde en az 2 şer adet numune ihale birimine tutanak karşılığı orjinal ambalajı ve ambalaj üzerinde ihale kalem no - firma adı yazılı etiket yapıştırılmış halde idarenin yapacağı tebligat doğrultusunda, tebligatta belirtilmiş gün ve saatte teslim edilecektir. Numune teslim edilmeyen (tebligatta belirtilen gün ve saate kadar teslim edilmeyen) kalemlerde isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Orjinal ambalajında olmayan numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
KAŞIK (PLASTİK) | 500.000 | adet |
ÇATAL (PLASTİK) | 250.000 | adet |
PLASTİK ŞEFFAF YEMEK KABI | 150.000 | adet |
PLASTİK KASE | 300.000 | adet |
BARDAK KAĞIT | 400.000 | adet |
NAYLON POŞET 5 KG/LIK | 400 | kilogram |
STREÇ FİLM | 75 | adet |
ALİMÜNYUM FOLYO | 175 | adet |
RULO HAVLU MAKİNASI | 300 | adet |
SIVI SABUNLUK | 3.000 | adet |
TUVALET KAĞIDI APARATI | 2.000 | adet |
Z KATLAMALI PEÇETELİK | 1.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)