İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/548664 - Muhtelif Tür Ve Miktarda Tefrişat Malzemesi Alımı (montaj Dahil)

İhale No 2021/548664
Sektör Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
İdare DULKADİROĞLU BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Kahramanmaraş
İşin İli Kahramanmaraş
Yayın Tarihi 16 Eylül 2021
İhale Tarihi 11 Ekim 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEFRİŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DULKADİROĞLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Muhtelif Tür ve Miktarda Tefrişat Malzemesi Alımı (Montaj Dahil) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2021/548664
1-İdarenin
a) Adı : DULKADİROĞLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : ASLANBEY MAHALLESİ 7084 SOKAK KAT:3 YENİ HİZMET BİNASI 46030 DULKADİROĞLU/KAHRAMANMARAŞ
c) Telefon ve faks numarası : 3442124600 - 3442124622
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Muhtelif Tür ve Miktarda Tefrişat Malzemesi Alımı (Montaj Dahil)
b) Niteliği, türü ve miktarı : 55 Kalem Muhtelif Tür ve Miktarda Tefrişat Malzemesi Alımı (Montaj Dahil)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Dulkadiroğlu İlçesi Gazipaşa Mahallesi Gazipaşa Gençlik Merkezi ve Dulkadiroğlu Belediyesi Hizmet Binası
ç) Süresi/teslim tarihi : 90 takvim günüdür.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 5 gün içerisinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 11.10.2021 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Dulkadiroğlu Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Giriş Kat: Aslanbey Mah. No:10A 7084 Sok. Dulkadiroğlu Belediye Yeni Hizmet Binası Dulkadiroğlu/ Kahramanmaraş


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
Öğretmen Sandalyesi 5 adet
Kütüphane Sandalyesi 52 adet
Misafir Koltuğu 2 adet
Banko Sandalyesi 3 adet
Bilgisayar Sandalyesi 6 adet
Kantin Sandalyesi 8 adet
Kolçaklı Sandalye 6 adet
Koltuk 1 adet
Personel Sandalyesi 10 adet
Öğrenci Masa ve Sandalyesi 80 adet
Öğretmen masası 5 adet
Kütüphane Masası 7 adet
Bistro Masa 10 adet
Personel Masa 5 adet
Bilgisayar Masası 6 adet
Kantin Masası 2 adet
Müdür Masası 1 takım
Personel Masası 2 adet
Banko 3 adet
Kütüphane Kitaplık tip 1 38 adet
Kütüphane Kitaplık tip 2 12 adet
Kapaklı kilitli dolap 2 adet
Tezgâh Dolap 1 adet
Kapaklı Kilitli Dolap 25 adet
Çöp Kovası 20 adet
Askılık 20 adet
Şovale 50 adet
Sehpa 4 adet
İkili Koltuk 4 adet
Üçlü Koltuk 4 adet
Tekli Koltuk 2 adet
İkili Koltuk 1 adet
Perde 208 metrekare
Eğitim Salonu Sandalyesi 60 adet
Yemekhane Masası 20 adet
Dosya/Evrak Dolabı 402 adet
Dosya/Evrak Dolabı-Kilitli 39 adet
Tekli Koltuk 12 adet
Üçlü Koltuk 1 adet
Sehpa 8 adet
Toplantı Odası – Masa 1 adet
Masa 4 takım
Bekleme salonu – Masa 2 takım
Bekleme salonu- Bekleme Koltuğu 20 adet
Danışma – Masa 4 takım
Çalışma Koltuğu (tip 1) 20 adet
Çalışma Koltuğu (tip 2) 20 adet
Meclis Salonu Koltuğu 60 adet
Bekleme Koltuğu 16 adet
Personel Sandalyesi 100 adet
Personel Masası 30 adet
Not Alma Sandelyesi 15 adet
Plastik Sandalyesi 3.000 adet
Plastik Masa 1.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)