İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/270730 - Muhtelif Temizlik Ve Kırtasiye Malzemesi Alımı

İhale No 2022/270730
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Mart 2022
İhale Tarihi 15 Nisan 2022 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

Muhtelif Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2022/270730
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312 837 8110 - 0312 838 2151
c) Elektronik Posta Adresi : cubuksatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 32 (Otuziki)Kalem Muhtelif Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Çubuk - ANKARA Ayniyat Tüketim Depo Hizmetleri Birimi
c) Teslim tarihi : İdarenin talebi doğrultusunda aksi bir durum bildirilmedikçe ihale konusu mal/malzemelerin tamamı tek seferde teslim alınacaktır. Sözleşme imzalanması sonrası 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde mal/malzemelerin teslimatı yapılacaktır. Ayrıca sipariş için tebliğatı yapılmayacak ve sipariş bildirimi yazılmayacaktır. Sözleşme imzalanması ile işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanması mal/malzeme teslimi için sipariş tebliğatı yerine de geçecektir. İhale kapsamında Son teslimat 31.07.2022 tarihini geçmeyecektir. Başhekimliğimizce aksi bir durum belirtilmedikçe; Yüklenici firmaya 31.07.2022 tarihine de herhangi bir sipariş yazısı iletilmemişse ve olası teslimatı yapılmamış mal/malzeme var ise mal/malzemelerin kalan kısımlarının tamamını başhekimliğimize (ilgili depoya) teslim edecektir. Başhekimliğimiz yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak; teslim programın değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 06760 Çubuk - ANKARA
b) Tarihi ve saati : 15.04.2022 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

            A. ÜTS/UBB Barkod Bildirimi, Numune veya Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı  Ekran Görüntüsü Teslim Tutanağı;

 

            B. Yerli Malı Beyanı Belgesi (Yerli Malı Teklif Edilecek ise;)

 

            C. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ürün teklif edecek olan istekliler,

            C.1. Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi

            C.2. ÜTS/UBB Ürün Takip Sistemi Kapsamında; Firma Bilgileri Çıktısı

            C.3. ÜTS/UBB Ürün Takip Sistemi Kapsamında; Tıbbi Cihaz Bilgileri Çıktısı


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

            A. Teklif edilen ürünler için kısım bazında teknik şartnamelere uygun olarak Numune veya Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü getirilmesi gerekmektedir.

            İhale kapsamında; Numune veya Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü Teslim Tutanağı teslim edilmesi gerekmektedir.

 

            B. İhale dokümanları kapsamında Numune teslim etmesi gerekenler;

            Teklif edilen ürünler için ihale saatinden en az 1 (Bir) saat önce az bir numune hastanemiz Ayniyat Tüketim Depo Hizmetleri Birimine numune teslim formu ile orijinal ambalajında, üzerinde ihale sıra no, firma adı, markası, okunaklı silinmeyecek şekilde belirtilerek teslim edilecektir.

            Numunesini teslim etmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

            C. İhale dokümanları kapsamında; Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü teslim etmesi gerekenler;

            İhale dosyasına Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü konulacak ise; Ürünlerin sayfa no ları ve yerleri önceden ihale numarasına göre belirtilecektir. Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü teslim ederek ihaleye katılım sağlayan ve en avantajlı teklif sahibi olan istekli firmadan numune istenilebilecektir. İstek sonrası gelen numuneye göre değerlendirme yapılacaktır.

            Numune veya Katalog veya Broşür veya İstekli Firma Onaylı Ekran Görüntüsü teslim etmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 

            D. İhale komisyonunca yapılan numune denemelerinde, komisyonunun kendi imkanları ile tespit etmesi mümkün olmayan teknik özelliklerin (kalınlık, içerik, malzeme özelliği v.b.) tespiti için İhale Komisyonu; Üretici veya İthalatçı veya İsteklilerce imzalı katalog, imzalı broşür, imzalı taahhütname vb. açıklayıcı bilgi veya belge veya dokümanlar talep edebilir.

 

            E. Yukarıda yazılı açıklamalar doğrultusunda; İhale Komisyonu tarafından talep edilecek numune veya bilgi veya belge veya dokümanlar 5 (beş) takvim gününden az olmamak üzere İdarece belirlenecek sürelerde teslim edilir.

            Kalem bazında istenilen numune veya bilgi veya belge veya dokümanlar verilen sürede teslim edilmediği anlaşıldığı takdirde teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Teslim edilecek ürünlerin TSE veya CE Belgesi olmalıdır. Malzemelerin hepsi öncelikli olarak teknik standart, insan ve çevre güvenliği, ulusal veya uluslararası kurumlardan alınmış belgelere sahip, tanınmış markalı ürünler olacaktır. Teknik şartnamede TSE veya üretildiği ülke teknik standart belgesi istenen ürünlere ait belgeler ürün teslimatında ilgili depo görevlisine teslim edilecektir. Verilen belgeler hangi ürün için veriliyorsa o ürünü kapsayacaktır. Standardı olmayan malzemeler ise piyasada kalite ve markası ile isim yapmış ürünlerden seçilerek verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi (Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 Çubuk - ANKARA) Satınalma Hizmetleri Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
Siyah Evsel Atık Poşeti (80x110 /100Mikron) 20.000 adet
Siyah Evsel Atık Poşeti (55x60 /30Mikron) 25.000 adet
Siyah Evsel Atık Poşeti (65x80 /30Mikron) 60.000 adet
Yeşil Atık Poşeti (80x110 /100Mikron) 1.000 adet
Sarı Atık Poşeti (80x110 /100Mikron) 1.000 adet
Mavi Atık Poşeti (80x110 /100Mikron) 10.000 adet
Kırmızı Tıbbi Atık Poşeti (80x110 /100Mikron) 15.000 adet
Kırmızı Tıbbi Atık Poşeti (75x80 /100Mikron) 30.000 adet
Temizlik Bezi (Sarı, Mavi, Yeşil, Kırmızı) 2.000 adet
Kağıt Havlu 2Katlı (Rulo) 10.000 rulo
Tuvalet Kağıdı Ev Tipi 2Katlı Rulo 15.000 rulo
Maşrapa 100 adet
Kesici ve Delici Alet Tıbbi Atık Kutusu (5 lt.) 1.500 adet
Islak Paspas Aparatı 25 adet
Sıvı Sabunluk 120 adet
Sıvı Sabun 3.000 litre
Genel Temizlik Maddesi 2.500 litre
Çamaşır Suyu 3.000 litre
Çamaşır Yumuşatıcısı 1.000 litre
Toz Deterjanı 1.000 kilogram
Kir, Yağ, Kan ve Leke Çıkarıcı 500 kilogram
Koli Bantı Sarı 100 adet
CD-R 1.000 adet
DVD+R 500 adet
Karton Dosya Yarım Kapak 6.000 adet
Plastik Dosya Gömleği Delikli (100'lük) 50 paket
Barkod Etiketi (Termal) (60mm.x 30mm.) 1.500.000 adet
Barkod Etiketi (Termal) (50mm.x 20mm.) 500.000 adet
Fotokopi Kağıdı A4 2.000 top
Geniş Klasör Plastik 7x28x32 (Mavi) 500 adet
Zımba Makinası Orta Boy 30 adet
Yazı Tahtası Kalemi 48 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)