İhale No | 1115283 |
Sektör | Muhtelif Hizmetler ve Ürünler |
İdare | DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 9 Haziran 2016 |
İhale Tarihi | 30 Haziran 2016 12:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cinsi ve miktarı yazılı malzeme teknik şartnamelerine uygun olarak, ticari şartnamesi ile ihale ek şartları dahilinde iç ve dış piyasadan açık teklif isteme usulüne göre satın alınacaktır.
TABAKA KAĞITLAR: | |||||
MALZEME CİNSİ | ÖLÇÜ/MİKTAR | NEYE GÖRE ALINACAĞI | SON TEKLİF VERME TARİHİ | ||
PAKET (*) | TON | ||||
Tip:1:Beyaz renkli filigranlı 1. hamur 70 gr. 707x1000 mm. ebadında kağıt. | 35.000 | 857,5 | Teknik Şartname | 30/06/2016 | |
Tip:3:Sarı renkli filigranlı 1. hamur 60 gr. 707x1000 mm. ebadında kağıt. | 3.000 | 63 | |||
Tip:4:Mavi renkli filigranlı 1. hamur 60 gr. 707x1000 mm. ebadında kağıt. | 3.000 | 63 | |||
Toplam: | 41.000 | 983,5 | |||
(*) 1 Paket; 500 tabaka olacaktır. | |||||
BOBİN KAĞITLAR: | |||||
MALZEME CİNSİ | MİKTAR (TON) | NEYE GÖRE ALINACAĞI | SON TEKLİF VERME TARİHİ | ||
Tip:1:Sarı renkli 1. hamur 70 gr. 245 mm.lik bobin kağıt. | 1.290 | Teknik Şartname | 30/06/2016 | ||
Tip:2:Turuncu renkli 1. hamur 70 gr. 245 mm.lik bobin kağıt. | 72 | ||||
Tip:3:Mor renkli 1. hamur 70 gr. 245 mm.lik bobin kağıt. | 420 | ||||
Tip:4:Mavi renkli 1. hamur 70 gr. 245 mm.lik bobin kağıt. | 360 | ||||
Toplam: | 2.142 |
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında görebilirler.
b) Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için ihale evrak bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı, İç Piyasadan Yapılacak Olan Satınalmalara Ait Ticari Şartnamenin 2. ve 5. maddesi ve Dış Piyasadan Yapılacak Olan Satınalmalara Ait Ticari Şartnamenin 5. (d bendi hariç) maddelerinde yazılı belgeler, şartname bedeline ait banka makbuzu veya kasa tahsil fişinin aslı ve bir örneği ile Ek Şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacaktır. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 60 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda, 30/12/2016 tarihine kadar geçerli geçici teminat EURO CİNSİNDEN verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir
9 - İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
Duyurulur.
5529/1/1-1
—————
BY THE STATE SUPPLY OFFICE GENERAL DIRECTORATE
The commodities mentioned below shall be purchased from domestic and foreign markets by taking open bids, in accordance with the provisions of the commercial and technical specifications, and with additional conditions concerning the tender.
SHEET PAPERS | |||||
COMMODITY | QUANTITY | BASIS OF PURCHASING | BIDDING DEADLINE | ||
PACKETS (*) | TONES | ||||
Type:1: Watermarked Paper (707x1000 mm., 70 gr., First Quality, White Colored) | 35.000 | 857,5 | Technical Specification | 30/06/2016 | |
Type:3: Watermarked Paper (707x1000 mm., 60 gr., First Quality, Yellow Colored) | 3.000 | 63 | |||
Type:4: Watermarked Paper (707x1000 mm., 60 gr., First Quality, Blue Colored) | 3.000 | 63 | |||
Total: | 41.000 | 983,5 | |||
(*) 1 Packet will be 500 sheets. | |||||
ROLL PAPERS | |||||
COMMODITY | QUANTITY (TONES) | BASIS OF PURCHASING | BIDDING DEADLINE | ||
Type:1: Roll Paper (245 mm., 70 gr., First Quality, Yellow Colored) | 1.290 | Technical Specification | 30/06/2016 | ||
Type:2: Roll Paper (245 mm., 70 gr., First Quality, Orange Colored) | 72 | ||||
Type:3: Roll Paper (245 mm., 70 gr., First Quality, Purple Colored) | 420 | ||||
Type:4: Roll Paper (245 mm., 70 gr., First Quality, Blue Colored) | 360 | ||||
Total: | 2.142 |
a) For the aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from the 3rd Purchasing Department (III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı) of General Directorate of the State Supply Office in Ankara without any charge.
b) However, the candidates to submit a proposal for the bid should make the payment of the tender document price (140.-TL) to any of our Office’s Cashiers or our Office’s bank accounts.
2 - The required bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. In addition to the inner envelope, the outer envelope shall also contain the letter stating that the technical and commercial specifications and their annexes are accepted, the documents specified in the article 2 and 5 of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Domestic Market, and in the article 5 (excluding clause d) of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Abroad, the original and a copy of the bank or cashier receipt and the documents stated in the Additional Conditions.
3 - The bids must reach or be submitted to our Headquarters “III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı” latest by 12:00 A.M. on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to mail.
4 - Outer envelopes of the bids will be opened at 14:00 P.M. on the bidding deadline, the inner envelopes which contains the offers which has been found in compliance with the required conditions will also be opened. If required, bidders shall be cautioned and urged for inspection in terms of financial and technical sufficiency.
5 - The bid prices shall be valid for a period of sixty (60) days as from the date on which the inner envelopes are opened in accordance with article 7 of commercial specification concerning this tender.
6 - The offers must cover the whole quantity. Partial offers shall not be taken into consideration.
7 - Bidders must submit a preliminary guaranty in EURO, valid till 30/12/2016, at a rate to be determined by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price they will submit.
8 - This tender is exempt from Public Procurement Law in accordance with the paragraph (g) (Exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right whether or not to tender, to partially tender the mentioned supplies or to award the tender to whomever it may please.
9 - The tender shall take place by receiving open bids, whereby bidders shall present their initial price quotations in writing, and continue by underbidding orally.
To be announced to all candidates.
5529/2/1-1
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)