İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2024/223835 - Muhtelif Kırtasiye Ve Temizlik Malzemesi Alımı

İhale No 2024/223835
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
İdare Bartın İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bartın
İşin İli Bartın
Yayın Tarihi 1 Mart 2024
İhale Tarihi 19 Mart 2024 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Muhtelif Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/223835
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : KIRTEPE MAHALLESI ARIFLER SOKAK 74100 BARTIN MERKEZ/BARTIN
c) Telefon ve faks numarası : 3782283655 - 3782270296
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Muhtelif Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 67 Kalem Muhtelif Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bartın İl Sağlık Müdürlüğü Sarf Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Teslimat tek parti halinde yapılacaktır. Sözleşme imzalandıktan sonra 30 (otuz) gün içerisinde teslimat yapılacaktır. Sözleşme aynı zamanda sipariş kabul edilecek olup, sözleşme imzalandıktan sonra sipariş ayrıca çekilmeyecektir. a. Ambalaj açıldığında hatalı, bozuk, kullanıma uygun olmayan ürünler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak değiştirilmelidir. b. Malzemelerin idarenin göstereceği depolara yerleştirilmesi firma tarafından yapılacaktır. c. Malzemeler hafta içi, mesai saatleri içerisinde ve depo görevlilerinin bilgisi dahlinde teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.03.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bartın İl Sağlık Müdürlüğü Mercan Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teklif değerlendirme numune üzerinden yapılacaktır.Teklif edilen iş kalemleri için en az bir adet  numune avantajlı teklif sırasına göre istenecek ve değerlendirilecektir. Numuneler, idaremiz tebligatından sonra belirtilen tarihte ihale komisyonumuza teslim edilecektir. Teklif verilen kalemlere ilişkin numunelerin ihale öncesi hazırlanması istekliler için kolaylık olacaktır. Numuneler teknik şartnamede belirtilen kriterlere göre değerlendirilecektir. Teknik şartnameye uygun olmayan numunelere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif edilen malzemeye ait  numunenin adını, adedini,teklif sırasını ve firma adını gösteren bir liste numune teslim tutanağı olarak hazırlanıp idareye teslim edilecektir.

İhaleye teklif veren istekliler teklif ettikleri ürünlere ait verdikleri numunelerini, uhdesinde ihale kalmaması halinde, teklif ettiği kalemlere ilişkin sözleşmeler tamamlandıktan sonra en geç 1(bir)ay içinde, teslim alacaklardır. Bu süre dolduktan sonra teslim alınmayan numunelerden firma herhangi bir hak talep etmeyecektir. 

Biyosidal Ürün Yönetmeliği kapsamında ürün teklif edecek olan istekliler,  biyosidal ürün kapsamına giren malzemeler için; ilgili mevzuat gereğince Biyosidal Ruhsat  belgesini yeterlilik bilgiler tablosunda beyan edecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
ISTAMPA MÜREKKEBİ (Mavi) 25 adet
ISTAMPA MÜREKKEBİ(Kırmızı) 25 adet
CETVEL 25 adet
FOTOKOPİ KAĞIDI (A4) 1.500 paket
İMZA KARTONU 50 adet
PLASTİK POŞET DOSYA (100'LÜK) 200 paket
PLASTİK TELLİ DOSYA (50'Lİ) 400 paket
SEKRETER NOTLUKLARI 300 adet
KİLİTLİ POŞET (8X10 CM) 20.000 adet
ATAÇLAR (NO:3) 200 kutu
ATAÇLAR (NO: 2) 200 kutu
ZIMBA TELİ KÜÇÜK BOY (10*5 SARI RENK) 150 kutu
ZIMBA TELİ ORTA BOY (24*6 SARI RENK) 250 kutu
HARİTA ÇİVİSİ 500 adet
KOLİ BANTLARI 500 adet
PAKETLEME LASTİĞİ 50 paket
YAZI TAHTASI SİLGİSİ 20 adet
ZIMBA KÜÇÜK BOY 150 adet
ZIMBA ORTA BOY 250 adet
DELGEÇ ORTA BOY 100 adet
TEL SÖKÜCÜLERİ 23 adet
MAKAS (ORTA BOY) 200 adet
MAKET BIÇAĞI 500 adet
KÜP BLOKNOTLAR 100 adet
EVRAK RAFI 200 adet
KALEM AÇACAĞI 500 adet
HESAP MAKİNESİ 50 adet
KALEMLİK 250 adet
KALEM PİL (AA) 1.000 adet
KALEM PİL (AAA) 1.000 adet
PİL (LARİNGASKOP) 500 adet
TÜRK BAYRAĞI 100 adet
KURUM BAYRAĞI (SAĞLIK BAKANLIĞI) 100 adet
MANTAR PANO 100 adet
KALIN KLASÖRLER 2.000 adet
İNCE KLASÖRLER 1.500 adet
FIRÇA SAPI 500 adet
LAVABO FIRÇASI 250 adet
LAVABO AÇICI 100 adet
ANTİFİRİZLİ OTO CAM SUYU 200 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI 12 LT 50 adet
TEMİZLİK KOVA SETİ (VİLEDA TAKIMI) 50 adet
MAŞRAPALAR 150 adet
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI APARATI 100 adet
SIVI SABUNLUK PLASTİK (KÖPÜK SABUNLUK) 200 adet
KAĞIT HAVLU MAKİNESİ 50 adet
SU KOVASI (EN AZ 10 LT'LİK) 30 adet
SAPLI FARAŞLI SÜPÜRGE 250 adet
MOP PASPAS APARATI 60 CM. 100 adet
MOP PASPAS BEZİ (60 CM) 1.500 adet
İPLİK PASPAS (KAT TEMİZLEME ARABASI İÇİN) 2.000 adet
ALTI KAPALI KIVIRCIK PASPAS 10 adet
ISLAK MOP APARATI 200 adet
MOP PASPAS (PÜSKÜLLÜ) 1.000 adet
MOP PASPAS (YUVARLAK) 700 adet
YER KAZIMA APARATI 50 adet
CAM KAZIMA JİLETİ 200 adet
KOKU GİDERİCİ 1.000 adet
ARABA YIKAMA FIRÇASI 500 adet
ODA PARFÜMÜ 500 adet
OTO ŞAMPUANLARI 60 bidon
GALOŞ 30.000 adet
BULAŞIK SÜNGERLERİ 3.000 adet
BULAŞIK TELİ 300 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 10.000 adet
YER ÇEKECEĞİ (ÇEKPAS) 250 adet
SIKMA APARATI (KAT TEMİZLEME ARABASI) 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)