İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/56669 - Muhtelif Elektronik Ve Mekanik Malzeme

İhale No 2022/56669
Sektör Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
İdare TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 31 Ocak 2022
İhale Tarihi 10 Şubat 2022 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MUHTELİF ELEKTRONİK VE MEKANİK MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) ELEKTRONİK VE KALİBRASYON LABORATUVARI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

İhale Kayıt Numarası : 2022/56669
İşin Adı : Muhtelif Elektronik Ve Mekanik Malzeme
İhale Türü - Usulü : Mal Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulv. TEİAŞ Akköprü Tesisleri Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü No:17 06560 Yenimahalle /ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123413508 - 3123420714
c) Elektronik posta adresi : mevlut.sarı@teias.gov.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: x
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif Elektronik ve Mekanik Malzeme 300 metre, 4.760 Takım ve 164.550 Adetten oluşmaktadır.
b) Teslim [yeri / yerleri] : Gazi Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulv. TEİAŞ Akköprü Tesisleri Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü Ambarı 06560 Yenimahalle /ANKARA
c) Teslim [tarihi / tarihleri] : Kısımlar Teslimat Süreleri 1.Kısım 24 Hafta 2.Kısım 48 Hafta 3.Kısım 48 Hafta 4.Kısım 24 Hafta 5.Kısım 24 Hafta 6.Kısım 24 Hafta 7.Kısım 24 Hafta 8.Kısım 24 Hafta 9.Kısım 24 Hafta 10.Kısım 24 Hafta 11.Kısım 24 Hafta 12.Kısım 24 Hafta
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü, Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü Fatih Sultan Mehmet Bulvarı TEİAŞ Akköprü Tesisleri Eklim Binası 2. Kat Atölye Salonu Yenimahalle - ANKARA İdare gerekli görmesi halinde ihale adresinde değişiklik yapabilir. Değişiklik olması halinde şartname satın alanlara ihale saatinden 24 saat öncesine kadar şartname satış formunda belirtilen e-mail yoluyla bildirim yapmakla yükümlüdür.
b) Tarihi ve saati : 10.02.2022 - 11:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, İdarece onaylı ihale dokümanını idareden satın alması zorunludur.

a) İhale dokümanının görülebileceği yer: TEİAŞ- Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü, Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü Fatih Sultan Mehmet Bulvarı TEİAŞ Akköprü Tesisleri Kat: 1 Oda No:210 Yenimahalle - ANKARA

b) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: --

c) İhale dokümanının satın alınabileceği yer: TEİAŞ- Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü, Elektronik ve Kalibrasyon Laboratuvarı İşletme Müdürlüğü Fatih Sultan Mehmet Bulvarı TEİAŞ Akköprü Tesisleri Kat: 1 Oda No:210 Yenimahalle - ANKARA

ç) İhale dokümanı satış bedeli (varsa vergi dahil): 80,00 TL (Seksentürklirası)

d) Posta veya e-mail yoluyla ihale dokümanı satış bedeli: 80,00 TL (Seksentürklirası)

e) İhale Doküman bedeli İdare’nin Ziraat Bankası Gazi Mahallesi Şubesi/ANKARA, TR44 0001 0008 9837 7120 4436 01 IBAN no’lu hesabına yatırılması ve makbuzun ibrazı ile dokümanlar a) maddesinde belirtilen adresten alınabilecektir.

İhale dokümanını satın almak isteyenler, ihale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğunu ve belgelerin tamam olup olmadığını kontrol eder. Bu incelemeden sonra, ihale dokümanını oluşturan belgelerin tamamının aslına uygun olarak teslim alındığına dair standart form biri satın alana verilmek üzere iki nüsha olarak imzalanır.

Doküman satış bedelinin önceden İdare hesabına havale edilmesi ve makbuzun ibrazı kaydıyla, ihale dokümanı posta, kargo yada e-mail yoluyla satın alınabilir. Dokümanın posta kargo yada e-mail yoluyla satın alınmasına ilişkin talep yazısı, doküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte  posta yoluyla ihale tarihinden en az beş gün önce, faks veya e-mail yoluyla en az üç gün önce İdareye bildirilir. İdare, talebin alındığı tarihi izleyen iki iş günü içinde dokümanı, doküman satın alındığına ilişkin İdare yetkilisince imzalı formu da ekleyerek, talep sahibinin belirttiği adrese gönderir. Bu durumda dokümanın postaya veya kargoya verildiği yada e-maille iletildiği tarih, dokümanın satın alınma tarihi olarak kabul edilir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Gönderi ücreti alıcıya aittir.

 

İHALE KATILIMI İÇİN GEREKLİ BELGELER;

Geçici Teminat,
İş Ortaklığı Beyannamesi,
Ortaklık Durum Belgesi,
Birim Fiyat Teklif Mektubu,
Birim Fiyat Teklif Cetveli,
İhale yılına ait Ticaret ve Sanayi Odası, Meslek Odası Belgesi,
Gerçek kişiler için, Tic. Ve/veya Sanayi Odası yada Esnaf Sanatkarlar Odası Belgesi,
Ticaret Sicil Gazetesi,
Şirket İmza Sirküsü,
Vekaletle ihaleye katılma halinde Noter onaylı İmza Sirküsü.

Verilecek teklife ilişkin Birim Fiyat Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli idare tarafından size gönderilen veya tarafınızca İşletme Müdürlüğümüzden alınan belgeler doldurularak kapalı zarf usulü ile tüm yukarıda saydığımız belgelerle birlikte zarfa konularak ve zarf üzeri anılan belgelerde belirtilen hususlara dikkat edilerek tanzim edilmiş halde kapatılıp (kapatılan kısmın özellikle imzalanıp kaşelenmesi utulmamalıdır), imzalanıp kaşelenerek, oluşturulan teklif zarfları en son anılan saate kadar idarenin evrak kayıt birimine teslim edilerek ihale öncesi işlem tamamlanmalıdır.

İLETİŞİM BİLGİLERİ (SANTRAL: 312 384 40 72)

Satınalma Servisi Dahili No:432 : Elif KARAKAŞ (Şef), Semih SAYGIN (Uzman), Erol AKSOY (Memur)

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)