İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/783179 - Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesisleri İçin Toplu Malzemeli Yemek Hazırlama Ve Sonrası Hizmet Alımı

İhale No 2022/783179
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 202.718,00 TL
Yaklaşık Bedel 253.439.417 TL'den fazla
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 19 Ağustos 2022
İhale Tarihi 7 Ekim 2022 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN TOPLU MALZEMELİ YEMEK HAZIRLAMA VE SONRASI HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/783179
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 K:3 35260 KONAK KONAK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 4443501 - 2324847486
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN TOPLU MALZEMELİ YEMEK HAZIRLAMA VE SONRASI HİZMET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN TOPLU MALZEMELİ YEMEK HAZIRLAMA VE SONRASI HİZMET ALIMI. 1. KISIM KUZEY : 19.081.575 ÖĞÜN YEMEK HİZMETİ ALIMI (5 KALEM) 2. KISIM GÜNEY: 19.831.197 ÖĞÜN YEMEK HİZMETİ ALIMI (10 KALEM) İHALE TOPLAM ; 2 (İKİ) KISIM, 15 (ONBEŞ) KALEM' DİR. HER BİR KISMA AYRI AYRI TEKLİF VERİLEBİLİR. TEKLİF VERİLEN KISIM İÇİNDEKİ TÜM KALEMLERE TEKLİF VERİLMESİ ZORUNLUDUR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI KURUMLARIN MUTFAĞINDA YEMEK PİŞİRİLECEK OLUP; KURUMLARA BAĞLI SEMT POLİKLİNİKLERİNE, EK BİNALARINA VE TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN HASTANELERE TAŞIMA YAPILACAKTIR.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2023, işin bitiş tarihi 31.12.2025
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2023


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.09.2022 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 2.KAT TOPLANTI SALONU-SÜMER MAH. 451 SOK. NO: 2 KONAK/İZMİR


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

 1-İŞLETME KAYIT BELGESİ; GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN VERİLMİŞ OLAN GIDA İŞLETMELERİNİN FAALİYET KONULARINA GÖRE;

      1-TOPLU TÜKETİM İŞLETMELERİ,

      2-DEPO, GIDA SATIŞ VE PERAKENDE FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELER

FİRMA ADINA DÜZENLENMİŞ OLAN VE İHALE TARİHİ İTİBARİYLE GEÇERLİ OLAN İŞLETME KAYIT BELGESİNİ, YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN ETMEK VE İDARE TARAFINDAN SUNULMASI İSTENİLDİĞİNDE İDAREYE SUNMAK ZORUNDADIR.

İHALEYE İŞ ORTAKLIĞI OLARAK TEKLİF VERECEK OLAN İSTEKLİLER; TÜM ORTAKLARIN KENDİ ADINA DÜZENLENEN  İŞLETME KAYIT BELGESİNİ,  YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN ETMEK VE İDARE TARAFINDAN SUNULMASI İSTENİLDİĞİNDE İDAREYE SUNMAK ZORUNDADIR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kapasite raporuna ait bilgiler:

KAPASİTE RAPORU;

TEKLİF VERECEK İSTEKLİLER; İSTEKLİNİN KAYITLI OLDUĞU TİCARET VE/VEYA SANAYİ ODASI YA DA ESNAF VE SANATKARLAR ODASI TARAFINDAN MEVZUATINA UYGUN OLARAK DÜZENLENEN İHALE TARİHİ İTİBARİ İLE GEÇERLİ OLAN VE GÜNLÜK ÜRETİM MİKTARININ YARISI OLAN EN AZ;

1. KISIM İÇİN; 17.410/2= 8.705 ÖĞÜN YEMEK PİŞİRME VE HAZIRLAMA KAPASİTESİNİ GÖSTERİR KAPASİTE RAPORUNU YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN ETMEK VE İDARE TARAFINDAN SUNULMASI İSTENİLDİĞİNDE İDAREYE SUNMAK ZORUNDADIR. 

2. KISIM İÇİN; 18.094/2= 9.047 ÖĞÜN YEMEK PİŞİRME VE HAZIRLAMA KAPASİTESİNİ GÖSTERİR KAPASİTE RAPORUNU YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN ETMEK VE İDARE TARAFINDAN SUNULMASI İSTENİLDİĞİNDE İDAREYE SUNMAK ZORUNDADIR. 

YÜKLENİCİNİN İŞ ORTAKLIĞI OLMASI HALİNDE KAPASİTE RAPORUNA İLİŞKİN  YETERLİK  KRİTERİ; ORTAKLARDAN BİRİ, BİRKAÇI VEYA TAMAMI TARAFINDAN SAĞLANABİLİR.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
İSTEKLİLER; İHALE TARİHİ İTİBARİYLE GEÇERLİLİĞİ OLAN AŞAĞIDA BELİRTİLEN BELGELERİ YETERLİLİK BİLGİLERİ TABLOSUNDA BEYAN ETMEK VE İDARE TARAFINDAN İSTENİLDİĞİNDE SUNMAK ZORUNDADIRLAR; -TS 13075 İŞYERLERİ-GIDA MADDELERİ TAŞIMA HİZMETLERİ GENEL KURALLAR STANDARDINA UYGUNLUK BELGESİ (TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN POLİKLİNİKLERE, EK HİZMET BİNALARINA VE HASTANELERE YEMEK TAŞIMA İŞİ BULUNDUĞUNDAN), -TS 13027 - GIDA ÜRETİM VE SATIŞ YERLERİNDE HİJYEN VE SANİTASYON İÇİN GENEL KURALLAR STANDARDINA UYGUNLUK BELGESİ, -TS 13811 - HİJYEN VE SANİTASYON YÖNETİM SİSTEMİ KURALLAR STANDARDINA UYGUNLUK BELGESİ, -TS 10002 - MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ, -TS 9433 - İŞYERLERİ - HIZLI YEMEK SERVİSİ YAPAN YERLER - GENEL KURALLAR STANDARDINA UYGUNLUK BELGESİ, -TS 6914 - İŞ YERLERİ - GIDA MADDELERİ İMAL EDEN, HAZIRLAYAN, DEPOLAYAN VE SATAN YERLER İÇİN GENEL KURALLAR STANDARDINA UYGUNLUK BELGESİ, -TS 8985 - İŞ YERLERİ - YEMEK FABRİKALARI VE TOPLU YEMEK MUTFAKLARI İÇİN KURALLAR HİZMET YETERLİLİK BELGESİ, -COVİD - 19 GÜVENLİ ÜRETİM BELGESİ (COVİD-19 HİJYEN, ENFEKSİYON ÖNLEME VE KONTROL BELGELENDİRME PROGRAMI), -COVİD - 19 GÜVENLİ HİZMET BELGESİ (COVİD-19 HİJYEN, ENFEKSİYON ÖNLEME VE KONTROL BELGELENDİRME PROGRAMI), İSTEKİLER ÜLKEMİZDE YAŞANAN COVİD-19 SALGINI SEBEBİYLE; -TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN İSTEKLİNİN KENDİ ÜRETİM TESİSİNE AİT 3 ADET (EN AZ 3 ÇEŞİT NORMAL YEMEĞİN) MUAYENE VE ANALİZ RAPORU, -TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN İSTEKLİNİN KENDİ ÜRETİM TESİSİNE AİT 3 ADET (EN AZ 4 ÇEŞİT DİYET YEMEĞİN) MUAYENE VE ANALİZ RAPORU, -TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN İSTEKLİNİN KENDİ ÜRETİM TESİSİNE AİT 3 ADET (EN AZ 3 ÇEŞİT NORMAL KAHVALTININ) MUAYENE VE ANALİZ RAPORU, -TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN İSTEKLİNİN KENDİ ÜRETİM TESİSİNE AİT 3 ADET (EN AZ 3 ÇEŞİT DİYET KAHVALTININ) MUAYENE VE ANALİZ RAPORU, -TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI GIDA KONTROL LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET 50 GR. POŞETLİ ROLL EKMEĞİN ANALİZ RAPORU, -HALK SAĞLIĞI LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET 500 CC PET ŞİŞE SUYUNUN ANALİZ RAPORU, -HALK SAĞLIĞI LABORATUVAR MÜDÜRLÜKLERİNDEN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET KENDİ ÜRETİM TESİSİNE AİT ŞEBEKE İÇME KULLANMA SUYUNUN ANALİZ RAPORU, -TÜRKAK ONAYLI İLGİLİ LABORATUVARLARDAN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET SGK’DA KAYITLI PERSONELİNE AİT SWAB ANALİZ RAPORU, -TÜRKAK ONAYLI İLGİLİ LABORATUVARLARDAN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET EKİPMAN SWAB ANALİZ RAPORU, -TÜRKAK ONAYLI İLGİLİ LABORATUVARLARDAN İHALENİN İLAN TARİHİNDEN ÖNCEKİ FARKLI AYLARDA OLMAK ÜZERE 6 AY İÇERİSİNDE ALINMIŞ OLAN 3 ADET YÜZEY SWAB ANALİZ RAPORU. İŞ ORTAKLIĞI OLMASI HALİNDE HERHANGİ BİR ORTAĞIN YUKARIDA BELİRTİLEN BELGELERİ SUNMASI YETERLİ KABUL EDİLECEKTİR.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU HASTANELERİNDE VEYA ÖZEL HASTANELERDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ MALZEMELİ HER TÜRLÜ YEMEK PİŞİRME, DAĞITIM VE SONRASI HİZMETİ  BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
NORMAL KAHVALTI 3.224.165,000 öğün
DİYET KAHVALTI 1.123.200,000 öğün
ARA KAHVALTI/ARA ÖĞÜN 1.963.500,000 öğün
NORMAL YEMEK 10.610.950,000 öğün
DİYET YEMEK 2.159.760,000 öğün
NORMAL KAHVALTI 2.659.151,000 öğün
DİYET KAHVALTI 1.221.855,000 öğün
ARA KAHVALTI/ARA ÖĞÜN 2.847.460,000 öğün
NORMAL YEMEK 9.885.221,000 öğün
DİYET YEMEK 2.588.510,000 öğün
ÇOCUK NORMAL KAHVALTI 95.000,000 öğün
ÇOCUK DİYET KAHVALTI 39.000,000 öğün
ÇOCUK ARA KAHVALTI/ARA ÖĞÜN 240.000,000 öğün
ÇOCUK NORMAL YEMEK 172.000,000 öğün
ÇOCUK DİYET YEMEK 83.000,000 öğün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)