İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/175634 - Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesisleri İçin Matbu Evrak Alımı

İhale No 2025/175634
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare Batman İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Batman
İşin İli Batman
Yayın Tarihi 14 Şubat 2025
İhale Tarihi 10 Mart 2025 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MATBU EVRAK SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesisleri için Matbu Evrak Alımı
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/175634
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Kültür Mah. Üniversite Cad. No: 21 MERKEZ/BATMAN
c) Telefon ve faks numarası : 4882139075 - 4882151948
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesisleri için Matbu Evrak Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı :
108 Kalem Matbu Evrak alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ürünlerin teslim edileceği sağlık tesisleri ve alım miktarları ihale dokümanında yer alan dağılım tablosunda ayrıntılı olarak belirtilmiştir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Malın/İşin sözleşme süresi 12 aydır. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 12 ay içerisinde yüklenici teslimi sağlık tesisinin resmi siparişi üzerine pey der pey gerçekleştirecektir. Kurumun resmi siparişi sonrası teslimat süresi 10 gündür.
d) İşe başlama tarihi : 3 takvim günü içinde işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 10.03.2025 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : BATMAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Arşiv Dosyası. 50.000 adet
Ultrasonografi İstek Formu. 150.000 adet
Semt Polikliniği Hasta Gözlem Formu. 7.500 adet
Acil Servis Hasta Muayene Formu. 1.500.000 adet
Kuduz Bilgilendirme Formu (Otokopili). 4.000 adet
Kuduz Riskli Temas Vaka İnceleme Formu. 1.000 adet
Anestezi Narkotik İlaç Kullanım Defteri. 30 adet
Anestezi Narkotik İlaç Devir Teslim Defteri. 30 adet
Anestezi Kayıt Defteri. 30 adet
Anestezi Kayıt Fişi (Otokopili). 60.000 adet
Anestezi İlaç ve Malzeme Formu. 20.000 adet
Ameliyata Girecek Hastanın Son Kontrol Formu. 20.000 adet
Güvenli Anestezi ve Hava Yolu Yönetimi Kontrol Formu. 30.000 adet
Anestezi Öncesi Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 30.000 adet
Poliklinik Kayıt Defteri. 30 adet
Hastane İçi Hasta Transfer Formu. 20.000 adet
Lokal Cerrahi Kontrol Listesi. 10.000 adet
Güvenlik Cerrahi Kontrol Listesi. 20.000 adet
Kan ve Kan Bileşenleri Nakli için Bilgilendirilmiş Onam Formu. 10.000 adet
Tetkik ve Tedavi Reddi Onamı. 5.000 adet
Hasta Odası Teslim Tutanağı. 10.000 adet
Narkotik İlaç Kullanımı ve Devir Teslim Defteri. 100 cilt
Servis Nöbet Defteri.. 100 cilt
Koroner Anjio Hasta Transfer ve Kontrol Formu. 10.000 adet
Kalp Kataterizasyonu (Angiografi) ve Perkutan Koroner Girişimler (Koroner Balon ve Stent Tedavisi) için Hasta Bilgilendirme ve Onam Belgesi. 10.000 adet
Bt / İvp İntravenöz Kontraslı İnceleme için Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 15.000 adet
Endoskopi İstem Formu. 10.000 adet
Üst Gastrointestinal Sistem Endoskopisi (Gastroskopi) İşlemi Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 8.000 adet
Kolonoskopi/Rektoskopi İşlemi Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 7.000 adet
Ercp (Endoskopik Retrograd Kolanjio Pankreatografi) Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi Formu. 3.000 adet
Perkütan Endoskopik Gastrostomi (Peg) İşlemi Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi Formu. 3.000 adet
Bebek Ayak İzi Formu.. 10.000 adet
Güvenli Doğum Süreci Kontrol Listesi. 10.000 adet
Gebe Takip Dosyası (Hasta Muayene Takip ve Tedavi Dosyası). 10.000 adet
Doğum Kayıt Defteri (Doğumhane Tdl). 25 adet
Sezeryan Doğum Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi (Onam Formları). 12.000 adet
Bebek Konsültasyon Formu (Normal/Sezeryan). 10.000 adet
Yeni Doğan Anne Yanı Bebek Gözlem Formu . 10.000 adet
Emzirme Gözlem Formu . 10.000 adet
Sterilizasyon Birimi Cerrahi Set Teslim Formu. 5.000 adet
Ameliyathane İstek Formu. 10.000 adet
Ameliyatta Steril Malzeme Kontrol Formu. 10.000 adet
Ameliyat Kayıt Defteri. 20 adet
Göz Ameliyatları için Malzeme İstem Formu. 10.000 adet
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Ünitesi Tedavi Programı Formu Kartı. 20.000 adet
Yüksek Riskli Etiket. 5.000 adet
Odyolojik İstem Formu. 20.000 adet
Odyoloji Formu (Odyolojik Bulgular Formu) . 30.000 adet
Yenidoğan İşitme Ünitesi Sonuç Kartı. 20.000 adet
Yoğun Bakım Ünitesi Hasta Takip ve İzleme Formu. 10.000 adet
Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri Cevap Kağıdı. 20.000 adet
Pisikolog Randevu Kartı. 3.000 adet
Yeni Doğan Yoğun Bakım Küvöz Tanıtım Kartı Mavi Renk (Erkek için) (14Cm-10Cm) (Basılı Tanıtım Resimleri). 4.000 adet
Yeni Doğan Yoğun Bakım Küvöz Tanıtım Kartı Pembe (Kız için) (14Cm-10Cm) (Basılı Tanıtım Resimleri). 4.000 adet
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi Tıbbi Tedavi İşlem ve Girişimler için Genel Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 5.000 adet
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi Girişimler için Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 5.000 adet
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesinde Prematüre Hastalar için Tıbbi Tedavi İşlem ve Girişimler için Bilgilendirme ve Rıza Belgesi. 5.000 adet
Kan Kültür Takip Defteri. 20 adet
Bağımlılık Numune Takip Defteri. 20 adet
Eczane Narkotik ve Psikotrop Devir Teslim Defteri. 2 adet
Acil Servis Hasta Takip Formu. 250.000 adet
Acil Servis Tetkik İstem Formu. 80.000 adet
Kırtasiye ve Temizlik Malzemesi İstek Formu. 100 adet
Acil Servis Hasta Müşade Formu. 400 koçan
Barkod Kağıdı 1000`Lik 60 Mm* 30 Mm). 350 rulo
Röntgen İstek Fişi 100 `Lük. 850 cilt
Taşıt Görev Defteri. 15 cilt
Hasta Arşiv Dosyası. 350 adet
Zarf - A4 Boyutunda. 2.000 adet
Güvenlik Nöbet Defteri. 3 adet
Evde Sağlık Hizmetleri Hasta Dosyası . 150 adet
Acil Müşade Formu. 50.000 adet
Normal Doğum Hasta Bilgilendirme ve Rıza Belgesi(Onam Formları). 50 adet
Poliklinik Tansiyon Takip Formu (A5 - 100`Lük). 30 cilt
Emzirme Gözlem Formu. 50 adet
Bebek Ayak İzi Formu. 50 adet
Günübirlik Hasta Gözlem ve Takip Formu. 2.000 adet
Acil Servis Hasta Takip Formu (1/4 Sayfa A3 Ebatında Katlanabilir Olması Ön Yüz Renkli Olması . 720.000 adet
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Ünitesi Tedavi Programı Formu ( Hasta Ayakta). 1.000 adet
Broşür. 15.000 adet
Evde Sağlık Hizmeti Hasta Dosyası. 250 adet
Araç Görev Emri . 200 adet
Hemşire Gözlem Formu(50`Li). 50 adet
Acil Servis Hasta Müşade Formu (Order). 70.000 sayfa
Tetenoz Aşı Defteri. 4 adet
Kuduz Aşı Defteri. 2 adet
Narkotik Kullanımı ve Teslim Defteri. 3 adet
Nöbet Devir Teslim Defteri. 1 adet
Servis Nöbet Defteri. 2 adet
Doğum Kayıt Defteri (Doğum Hane Tdl). 1 adet
Eczane Çıkartma Etiketi (Renkli)- Muhtelif Renkler- A4 Sayfası . 500 adet
Bebek/Çocuk Aşı Kartı. 20 adet
Erişkin Difteri-Tetanoz Aşı Kartı. 10 adet
Buzdolabı Isı İzlem Çizelgesi. 100 adet
verem Haftası Afiş. 100 adet
verem Haftası Broşür. 1.000 adet
Kuduz Afiş. 100 adet
Kuduz Boyama Kitabı. 1.000 adet
Kist Hidatik Afiş. 100 adet
Aşı Haftası Afiş. 200 adet
Hıv-Aıds Afiş. 100 adet
Brusella Broşür. 1.000 adet
Hepatit C Afiş. 100 adet
Kırım Kongo Kanamalı Ateşi Afiş. 100 adet
Kırım Kongo Kanamalı Ateşi Broşür. 1.000 adet
Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar Birimi için Büroşürler. 10.000 adet
Su ve Besinlerle Bulaşan Hastalıklar Broşür. 1.000 adet
Annelik Yolculuğu Gebelik ve Doğum Süreci El Kitabı. 15.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)