İhale No | 2021/24485 |
Sektör | Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri |
İdare | MUCUR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 19 Ocak 2021 |
İhale Tarihi | 12 Şubat 2021 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MUCUR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Mucur (Kırşehir) Belediyesi Yeni Hizmet Binasına Tefrişat Büro Malzemeleri Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/24485 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SOLAKLI MAHALLESI MILLI EGEMENLIK CADDESI 1 40500 MUCUR/KIRŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3868124007 - 3868122725 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mucurbld@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Belediye Yeni Hizmet Binasına 22 kalem Tefrişat Büro Malzemeleri Alım İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mucur (Kırşehir) İlçesinde Yapımı Tamamlanan Yeni Hizmet Binası (Yenice Mah.Milli Egemenlik Caddesi No:6) |
c) Teslim tarihi | : | İşin süresi; işe başlandığı gün dahil 15 takvim günüdür. Yüklenici tüm tefrişat malzemeleri teslim edecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Solaklı Mahallesi Milli Egemenlik Caddesi No:1/2 |
b) Tarihi ve saati | : | 12.02.2021 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman istenecektir. |
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog,doküman ve fotoğraf |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mucur Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İdare teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla yükleniciden numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf isteyebilir. İdare talep ettiği takdirde isteklilerin söz konusu numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf vb idareye sunmak zorundadır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Makam Masası (240x100x77h cm) | 1 | takım |
Makam Etejer (125x60x77h cm) | 1 | takım |
Makam Konsol (240x65x100h cm) | 1 | takım |
Makam Önü Oturma Grubu Sehpa (125x60x55h cm) | 2 | takım |
Berjer | 8 | adet |
Oturma Grubu sehpa (60x60x55h cm) | 1 | adet |
Makam Odası Koltuk | 1 | adet |
Yönetici Masa Takımı (4 parça) | 9 | takım |
Memur-Şef Masa Takımı | 10 | takım |
Memur-Şef Misafir Koltuğu | 10 | adet |
Nikah Masası Takımı | 1 | adet |
Çift Kişilik Meclis Odası Masası | 18 | adet |
Platform Masası | 1 | adet |
Konuşma Kürsüsü | 1 | adet |
Yönetici Müdür Koltuğu | 11 | adet |
Yönetici Misafir Koltuğu | 18 | adet |
Memur-Şef ve Meclis İle Encümen Odası Koltuğu | 54 | adet |
Encümen ve Meclis Kürsüsü Odaları İçin Koltuk | 8 | adet |
Nikah Salonu Misafir Sandalyesi yenileme işi | 22 | adet |
Açık Raflı Dosya Dolabı (185 cm) | 10 | adet |
Tam Kapaklı Kilitli Dolap | 2 | adet |
Yarım Kapaklı Dosya Dolabı (185 cm) | 10 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)