İhale No | 17611 |
Sektör | Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri |
İdare | DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) III Nolu Satınalma Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 3 Haziran 2011 |
İhale Tarihi | 7 Temmuz 2011 12:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
MİLLİ PİYANGO KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme, iç ve dış piyasadan teknik ve ticari şartname esaslarına göre açık teklif usulü ile satın alınacaktır.
MALZEMENİN CİNSİ | MİKTARI | NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME GÜNÜ |
Milli Piyango Kağıdı | 20.000 Top | Teknik Şartname | 7/7/2011 |
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III No’lu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmeleri için 130.-TL evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
c) Teklif ile birlikte baskı denemelerinde ve deneylerde kullanılmak üzere en az 2 top Milli Piyango Kağıdı numunesi verilecek, verilen numuneler teknik şartnamesinde belirtilen boyut, fligran ve diğer güvenlik özellikleri ile fiziksel özelliklere sahip olacaktır.
d) Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 5. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
e) Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III No’lu Satın Alma Daire Başkanlığı’nda bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
f) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarflar açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan firmaların iç zarfları açılacak, numuneleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak firma yetkililerine diğer belge ve numunelerle birlikte ihalenin sonuçlandırılmasından sonra iade edilecektir. İç zarfların açılacağı gün ve saat, ihaleye iştirak eden firmalara bilahare bildirilecektir.
g) İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulanacaklardır. Kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
h) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 60 gün opsiyonlu olacaktır.
i) Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay geçerli GEÇİCİ TEMİNAT teklif edilen para birimi cinsinden verilecektir.
j) Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
k) İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
Duyurulur.
4405/1/1-1
—————
LOTTERY PAPER WILL BE PURCHASED
BY THE STATE SUPPLY OFFICE
GENERAL DIRECTORATE
The commodities mentioned below shall be purchased from domestic and foreign markets by taking open bids, in accordance with the stipulations of the commercial and technical specifications.
COMMODITY | QUANTITY | BASIS OF PURCHASING |
DEADLİNE FOR SUBMITTING BIDDING |
Lottery Paper | 20.000 Reams | Technical Specification | 7/7/2011 |
a) For the aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from the 3rd Purchasing Department of General Directorate of the State Supply Office in Ankara without any charge. However, the candidates to submit a proposal for the bid should make the payment of the tender document price (130.-TL) to any of our Office’s Cashiers or our Office’s bank accounts.
b) The original and a copy of the bank or cashier receipt must be put in the outer envelope by adding to the tender document. The original of the receipt shall be returned to the bidder after opening all the bids. In the case of cancelling the bid completely or giving up the order, the price of tender documents shall be returned to the candidates.
c) At least 2 reams of sample will be sent with the bid to use in printing and other tests and the sample sent shall have the size, watermark and other security features and physical properties specified in its Technical Specification.
d) The required bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. The letter stating that the technical and commercial specifications and their annexes are accepted the documents specified in the article 5 of the commercial specification, the original and a copy of the bank or cashier receipt, also the inner envelope should all be put in the outer envelope.
e) The bids should reach or be submitted to our Headquarter Office “III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı” latest at 12.00 A.M. on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to mail.
f) Outer envelopes of the bids will be opened at 14:00 P.M. on the last day of the bid to submit. The bid files provided by the bidders, whose outer envelopes of the bids have no deficiency, will be inspected on the base of Technical specifications and using purpose. The inner envelopes of the bidders whose samples are found in compliance with technical specification and usage purpose shall be determined separately and these envelopes shall be opened in the date and time to be announced to the bidders. Those whose samples are not found in compliance with the requirements shall be returned without opening with all the other documents and samples. If required, bidders shall be cautioned and urged for inspection in terms of financial and technical sufficiency. The date and the time when the inner envelope will be opened shall be announced later to the participant firm.
g) Bidders shall offer for the whole quantity of the material to be purchased. Partial offers will not be evaluated
h) The bid prices shall be valid for a period of sixty (60) days as from the date on which the inner envelopes are opened in accordance with article 7 of commercial specification concerning this tender.
i) Bidders must submit a PRELIMINARY GUARANTEE valid for at least 6 months, in same the currency of their offers, at a rate to be determined by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price they will submit.
j) This tender is exempted from Public Procurement Law in accordance with the paragraph (g) (Exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right whether or not to tender, or to partially tender the mentioned supplies.
k) The tender shall take place by receiving open bids, whereby bidders shall present their initial price quotations in writing and continue by underbidding orally.
To be announced to all candidates.
4405/2/1-1
—————
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)