İhale No | 1167815 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Konya |
İşin İli | Konya |
Yayın Tarihi | 19 Eylül 2016 |
İhale Tarihi | 20 Eylül 2016 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TEKLİF İSTEME FORMU
Konu
MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI İÇİN 2 KALEM MALZEME ALIMI
MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI
İstem No
Talep Eden Birim
T.C.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği
31266
: 16/12821
Alım No
:
:
:
:
09.09.2016
20.09.2016
Ek - 1 : Teknik Sartnameler
Son Teslim Tarih & Saat
:
İHTİYAÇ LİSTESİ
Açıklama
Toplam Tutarı
Birim Fiyatı
Birimi
Miktarı
Malzeme Cinsi
Sıra No
Resmi Kodu
KAPPA
74,00
TEST
1
LAMBDA
74,00
TEST
2
İDARİ ŞARTLAR:
1) Teklifleri faks yoluyla veren firmalar Teklif asıllarını en kısa sürede Satın alma birimine ulaştırılacaktır.
2) Numune istenmişse yine son teklif teslim saatinden önce istemi yapan ilgili bölüme teslim edeceklerdir.
3) Firma teklif proformaları firma başlıklı kâğıdına istem no,alım no,tarih, birim fiyat, toplam fiyat, ürün markası, KDV hariç fiyattan, imza ve kaşeler açık bir şekilde yazılmış olarak liste sırasına göre teslim edilecektir.
4) Firmaların teklifleri kapalı zarf içinde, dosya numarası ve bölümü yazılmış şekilde vermeleri mecburidir.
5) Firmaların teslim sürelerini tekliflerinde yazmaları mecburidir.
6) Alıma ilişkin ilan ve listesini http://www.selcuk.edu.tr Adresinden Alabilirsiniz.
7) Tıbbi Malzeme alımlarında UBB Kodları olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
8) UBB Kodlarından dolayı kurumumuz zarara uğraması durumunda ilgili firmaya ödeme yapılmayacaktır.
9) 245 ( Geçici UBB Kodları) ile başlayan kodlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
10) Teklif numaralarını ve istem numaralarını TEKLİFLERİNİZDE ve FATURANIZDA belirtiniz.
11) Eğer teknik şartname var ise ilgili malzemelerin özellikleri teknik şartnamelerinde belirtilmiştir.
12) İstekli ve tedarikçilerin fatura ve teklif mektuplarındaki ödeme ile ilgili matbu ibareler geçersizdir.
13) Teklif gönderen firmalar idari ve (Varsa) Teknik şartnameyi kabul etmiş sayılır.
14) Doğrudan Temin Alımlarında Teklif Veren Bütün Firmalar Yukarıdaki Hususları Kabul Etmiş Sayılacaktır.
15) Teklif veren bütün firmalar üzerinde kalan ve teslim edilen Mal ve Hizmetlerle ile ilgili ödemeden kaynaklanan gecikmelerle ilgili herhangi bir gecikme farkı talebinde bulunmayacaktır.
16) Teklif verilecek kalemin SUT KODU var ise teklifte belirtilmelidir.
17) Gıda alım ödemeleri 120 gün, Teknik Hizmetler alım ödemeleri 120 gün, diğer Mal ve Hizmet alımları döner sermaye saymanlığımızdaki nakit durumuna göre ödenecektir.
18) Firmalar uhdesinde kalan ürünleri İdarenin göstermiş olduğu yere teslim etmek zorundadır. Nakliye ve Montaj yükleniciye aittir. Bu hususda idareden hiç bir talep edilmeyecektir.
BU ALIM ÜNİVERSİTENİN - HASTANENİN İNTERNET SİTESİ İHALE DUYRULARI KISMINDAN VE/VEYA HASTANEMİZ PANOSUNDA İLAN EDİLMİŞTİR.
Üniversite İnternet Sitesi ; www.selcuk.edu.tr
Hastane İnternet Sitesi ; www.hastane.selcuk.edu.tr
Hastane Sitesi İhale Duyruları Linki ; www.hastane.selcuk.edu.tr/viewpage.php?page_id=27
Adres: S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250-Selçuklu / KONYA
Tel: (0332) 241 50 00, Faks:0(332) 224 48 03 , Elektronik Posta : selcuklutipsatinalma@gmail.com
Web Adresi : www.selcuk.edu.tr Bilgi için Satınalma Bölümü -
1
Sayfa
KAPPA -LAMBA KİT TEKNİKŞARTNAMESİ
1-Tüm reaktif ve kitler en son jenerasyon ürünü olmalı, üretici firmaya ait orijinal etiket taşımalı, etiketin üzerinde son kullanma tarihi, seri numarası ve saklama koşulları belirtilmiş olmalıdır.
2-Bu testler nefelometrik yöntemle ve aynı cihazla çalışılacaktır
3- Kurulacak cihazda reaktif ve numune probları ayrı ayrı olmalıdır.
4-Test sonuçları kantitatif (birime dayalı sayısal değer) olarak alınmalıdır.
5-Cihazda kullanılan her türlü kalibratör, solusyon, kontroller, küvet, örnek kabı, pipet gibi sarf malzemeleri kitlerin tamamını çalışacak kadar ilgili firma tarafından ücretsiz temin edilmelidir.
6-Cihazın bakımı ve kalibrasyonu sırasında fazladan kullanılacak olan malzemeler de firma tarafından sağlanmalıdır.
7-Sonuçlar cihaza bağlanacak bir bilgisayardan her hasta için tek tek alınabilmelidir. Bu yazıcıda kullanılacak kağıt ve mürekkep gideri firma tarafından sağlanacaktır.
8-Cihaz hastane otomasyon sistemine bağlanabilmelidir.
9- Testlerin miyadı en az 6 ay olmalıdır, miyadı dolmak üzere olan kitler 2 ay öncesinden firmaya bildirilmek sureti ile yeni miyadlılarla değiştirilmelidir.
10- Cihaz, kitlerin kullanım sonuna kadar hastanede kalacaktır.
11- Çalışılan testler için laboratuvarımızın uygun göreceği düşük ve yüksek pozitif iç kalite kontrol amaçlı serumları firma ücretsiz olarak getirmelidir. Yine laboratuvar yetkililerinin uygun göreceği bir eksternal kalite kontrol programına üye yapmalıdır.
2
Sayfa
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)