İhale No | 2022/50424 |
Sektör | Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri |
İdare | SAĞLIK BAKANLIĞI Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 31 Ocak 2022 |
İhale Tarihi | 28 Şubat 2022 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
MHRS ve Diğer Çağrı Hizmetleri Alımı (Faz-13) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2022/50424 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Bilkent Yerleşkesi, Üniversiteler Mah. 6001 Cad. No:9 06800 Bilkent ÇANKAYA/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3124718350 - 3124718297 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | MHRS ve Diğer Çağrı Hizmetleri Alımı (Faz-13) |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1919 personelle 36 aylık çağrı merkezi hizmeti Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Teknik Şartnamede belirtilen koşulları sağlayacak şekilde Erzurum, Edirne, Samsun, Erzincan ve Van illerinde yapılacaktır. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.05.2022, işin bitiş tarihi 30.04.2025 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.05.2022 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 28.02.2022 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | T.C. Sağlık Bakanlığı, Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü, Üniversiteler Mah. 6001 Cad. No:9 Kat:3 13 Nolu Toplantı Salonu Bilkent-Çankaya/ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Şirketler veya Bankalara Telefon hatları üzerinden verilen rehberlik veya müşteri hizmetleri veya çağrı merkezi hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Çağrı Merkezi Operatörü (Asgari Ücretin %65 fazlası) (1761 kişi) | 36 | ay |
Çağrı Merkezi Operatörü (Engelli) (4857 Sayılı İş Kanunu'nun 30. Maddesi gereğince)(Asgari Ücretin %65 fazlası) (58 kişi) | 36 | ay |
Ekip Sorumlusu (Asgari Ücretin %100 fazlası) (73 kişi) | 36 | ay |
Kalite Sorumlusu (Asgari Ücretin %120 fazlası) (22 kişi) | 36 | ay |
Lokasyon Sorumlusu (Asgari Ücretin %150 fazlası) (5 kişi) | 36 | ay |
Çağrı Merkezi Operatörü Resmi / Bayram Tatil mesaisi. (Kullandıkça ödenecek) | 65.000 | gün |
Ekip Sorumlusu Resmi / Bayram Tatil mesaisi. (Kullandıkça ödenecek) | 1.000 | gün |
Kalite Sorumlusu Resmi / Bayram Tatil mesaisi.(Kullandıkça ödenecek) | 40 | gün |
Lokasyon Sorumlusu Resmi / Bayram Tatil mesaisi. Kullandıkça ödenecek) | 100 | gün |
Erzurum ili merkez ilçe sınırları içerisinde en az 1.749m² operasyon alanı+1.166m² ortak alanlar olmak üzere toplam 2.915m² hizmet yeri (Kiralama)(Teknik Şartname 4.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
Edirne ili belediye sınırları içerisinde en az 1.377m² operasyon alanı+918m² ortak alanlar olmak üzere toplam 2295m² hizmet yeri (Kiralama)(Teknik Şartname 4.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
Samsun ili merkez ilçe sınırları içerisinde en az 483m² operasyon alanı+322m² ortak alanlar olmak üzere toplam 805m² hizmet yeri (Kiralama)(Teknik Şartname 4.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
Erzincan ili belediye sınırları içerisinde en az 426m² operasyon alanı+284m² ortak alanlar olmak üzere toplam 710m² hizmet yeri (Kiralama)(Teknik Şartname 4.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
Van ili merkez ilçe sınırları içerisinde en az 366m² operasyon alanı+244m² ortak alanlar olmak üzere toplam 610m² hizmet yeri (Kiralama)(Teknik Şartname 4.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
ÇM'ler için Bilgisayar ve bileşenleri (Teknik Şartname 4.2 ve alt maddeleri) 1.467 adet (kiralama) | 36 | ay |
ÇM'ler için Masa (Teknik Şartname 4.2 ve alt maddeleri) 1.467 adet (kiralama) | 36 | ay |
ÇM'ler için Koltuk (Teknik Şartname 4.2 ve alt maddeleri) 1.467 adet (kiralama) | 36 | ay |
Mikrofonlu Kulaklık (Teknik Şartname 5.3.6) 1.919 adet (kiralama) | 36 | ay |
Gelen ve Giden Aramalar için Çağrı Merkezi Santral, Donanım, Yazılım İşletim, Bakım ve Onarım İşleri (Aynı anda en az 2.400 çağrı alma kapasitesine sahip) (Teknik Şartname 3.1 ve alt maddeleri) | 36 | ay |
Tüm giderleri (kurulum, aylık abonman, iptal, transfer v.b.) yükleniciye ait 2.400 Adet Telefon Hattı (Teknik Şartname 3.2 ve alt maddeleri) (Kiralama) | 36 | ay |
ÇM’ler için toplamda en az 400 Mbps geniş bant internet (Teknik Şartname 5.4.4) (Kiralama) | 36 | ay |
Aynı anda en az 2.400 adet çağrıyı karşılayabilecek yapıda IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt) Lisansları (Kiralama) | 36 | ay |
Aynı anda en az 2.400 adet çağrıyı karşılayabilecek yapıda IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt) için sistem altyapısı ve donanımlar (Kiralama) | 36 | ay |
Aynı anda en az 2.000 adet çağrı için STT (Sesin Metne Dönüştürülmesi/Konuşma Tanıma) ve (Kiralama) | 36 | ay |
Aynı anda en az 2.000 adet çağrı için TTS (Metnin Sese Dönüştürülmesi) İçin gerekli Sistem Alt Yapısı ve Donanımlar (Kiralama) 3.3 ve alt maddeleri | 36 | ay |
Çağrıların bilgisayar üzerinden karşılanması için gerekli yazılım ve donanım.(Bilgisayar Telefon Entegrasyonu/Computer Telephony İntegration/CTI) 1.919 Personelin Login olabileceği kapasitede (Kiralama) 3.4 ve alt maddeleri | 36 | ay |
Tüm çağrıların kayıt altına alınacağı ve raporlanacağı ses kayıt programı (Kiralama) 3.5 ve alt maddeleri | 36 | ay |
1.919 personelin ses kayıtlarını analiz edecek Ses Analizi Uygulaması (Speech Analytics) (Kiralama) 3.6 ve alt maddeleri | 36 | ay |
Çağrı Merkezleri Yönetim, Takip ve Raporlama Sistemi (Kiralama) 3.8 ve alt maddeleri | 36 | ay |
Otomatik Geri Arama (Call Back) Yazılım, Donanım (Kiralama) Teknik Şartname 3.9 ve alt maddeleri | 36 | ay |
Kullanıldıkça ödemesi yapılacak Hızlı SMS (Teknik Şartname 3.11 ve alt maddeleri | 750.000.000 | adet |
Kullanıldıkça ödemesi yapılacak Normal SMS (Teknik Şartname 3.11 ve alt maddeleri | 250.000.000 | adet |
Dakika (Teknik Şartname 5.6.1) (Kullandıkça ödenecek) | 500.000.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)