İhale No | 2019/192060 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | İzmir Alsancak Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 26 Nisan 2019 |
İhale Tarihi | 15 Mayıs 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ALSANCAK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Merkezimiz İhtiyacı Olan 8 Kalem Biyomedikal Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/192060 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | 1474 SOKAK NO:6 35220 ALSANCAK KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324647827 - 2324227040 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | alsancakadsm.bilgi@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 8 Kalem Biyomedikal Diş Malzemesi Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | ALSANCAK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BİYOMEDİKAL DEPO (1474 SOKAK NO:6 ALSANCAK/KONAK/İZMİR) |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip ilk sipariş tarihinden itibaren 15 gün içerisinde malzemeler çalışır halde teslim edilecektir. Sözleşme süresi içerisinde diğer partiler kurumumuzun yazılı talepleri doğrultusunda pey der pey teslim edilecektir. Kurumumuz tarafından acil ve öngörülmeyen durumlar dışında birinci siparişten sonraki siparişler için teslim süresi 30 gündür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | 1474 SK. NO:6 ALSANCAK/KONAK/İZMİR (4. KAT YEMEKHANE SALONU) |
b) Tarihi ve saati | : | 15.05.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday ve isteklinin ''Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği'' kapsamında''Satış Merkezi Yetki Belgesi'' sunması zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1- Cihazın garanti süresi 2 (iki) yıldır. 2- Tıbbi cihaz garanti süresi içerisinde cihazın arızalanması durumunda söz konusu arıza yüklenici tarafından hizmet yeterlilik belgesine sahip yetkili servis ile 1. (birinci) yıl (parça dahil) 2. (ikinci) yıl (parça hariç) ücretsiz giderilecektir. 3- Tıbbi Cihaz Yönetmeliği uyarınca tıbbi cihaz alımlarında cihaza bağlı yedek parça, aksesuar ve sarf malzemelerinin satış sonrası teminine ilişkin istekli firma taahhütname sunacaktır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
1.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin TİTUBB'a kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarik firma) olmadığı durumlarda ürünün tedarikçi firmasının bayi olduğuna dair TİTUBB kayıt ve bildirimi aranacaktır. Alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Ürünlere ait TİTUBB veya ÜTS çıktılarının sunulması gerekmektedir. 2. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmayan cihazlar için; Tıbbi cihaz yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden teklif edilen ürünün TİTUBB kapsamı dışında olduğunun iddia edilmesi halinde üretici veya ithalatçı tarafından düzenlenmiş Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyan esas alınacağından söz konusu beyanın ihale dosyasında sunulması gerekmektedir. |
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1. Yerli malı teklif eden istekliler, bu avantajdan yararlanabilmek için Türkiye Ticaret Sanayi, Deniz Ticaret Odaları ve Ticaret Borsaları Birliğine bağlı Oda/Borsalar tarafından ''Yerli Malı Belgesi'' ile belgelendirilmesi ve bu belgenin ihale dosyasında sunulması zorunludur. Ayrıca birim fiyat teklif mektubunda yerli malı fiyat avantajından yararlanılmak istendiğine dair ilgili ibare ile birlikte yerli malı belgesinin hangi kısım/kısımları kapsadığının belirtilmesi gerekmektedir. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- İstekliler teklifleri ile birlikte cihazın teknik ve tıbbi özelliklerinin görülebileceği ve ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı broşür / kataloğu kaşe ve imzalı olarak sunmak zorundadır. 2- Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında idare, teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla, teknik şartnameye cevap ve/veya demonstrasyon ve/veya yazılı açıklamalar ve/veya ek katalog/broşür/teknik dökümanları istekli yazıda belirtilen süre içinde idareye teslim etmek/demostrasyonu yapmak zorundadır. 3- İstekliler 1,4,5,6 ve 7. kalemler için piyasaya arz edilmiş haliyle 1 adet numune verilecektir. Numunelerin üzerine firma adı, hangi ihale ve hangi ihale kalemine ait olduğuna dair etiket yapıştırılacaktır. Numuneler ihale tarih ve saatinden önce muayene ve kabul birimine tutanak karşılığı teslim edilecektir. Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında komisyonun gerekli görmesi halinde yukarıda istenen miktarlara ek olarak yeni numune istenebilir. İstekli, yeni numuneleri belirtilen süre içerisinde idareye teslim etmek zorundadır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı 1474 SK. NO:6 ALSANCAK/KONAK/İZMİR (SATINALMA BİRİMİ) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 1474 SK. NO:6 ALSANCAK/KONAK/İZMİR (SATINALMA BİRİMİ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Aeratör Yağı (500ML) | 50 | adet |
Anguldruva (Klinik) Butonlu (Led Işıksız) Mavi Kuşak | 150 | adet |
Piyasemen (Klinik) Butonlu (Led Işıksız) | 10 | adet |
Dental Fosfor Plak (Karton) Kılıfı No:1 | 250 | adet |
Dental Fosfor Plak (Karton) Kılıfı No:2 | 250 | adet |
Dental Fosfor Plak (Plastik) Kılıfı No:1 | 25.000 | adet |
Dental Fosfor Plak (Plastik) Kılıfı No:2 | 200.000 | adet |
Pnömatik Çekiç | 2 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)