İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Merkez Laboratuvarı Mikrobiyoloji Bölümü (döner Sermaye)

İhale No 1252270
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Yaklaşık Maliyet
İhale İli Edirne
İşin İli Edirne
Yayın Tarihi 19 Ocak 2017
İhale Tarihi 31 Ocak 2017 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

İhale Adı MERKEZ LABORATUVARI MİKROBİYOLOJİ BÖLÜMÜ (DÖNER SERMAYE)
İhale Usulü Yaklaşık Maliyet
İhale Tarihi 31.01.2017
İhale Dokümanı İndirmek için sağ tıkladıktan sonra bağlantıyı/hedefi farklı kaydete tıklayınız

 

T.C.

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

YAKLAŞIK MALİYET İSTEME FORMU

İstem No:5

Talep Eden Birim : MERKEZ LABORATUVARI MİKROBİYOLOJİ BÖLÜMÜ

Hastanemiz için ihtiyaç duyulan aşağıda cinsi ve miktarı belirtilen malzemelerin 4734 Kamu ihale Kanununa göre alımı yapılacaktır. Son teklif verme tarih ve saatine kadar YAKLAŞIK MALİYET aşağıdaki form veya firma proformanız ile üzerinde firma yetkilileri tarafından imzalanıp kaşelenerek elden ya da faks ile Satın Alma Birimimize vermenizi rica ederim, imzasız teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

Sıra No

Malzeme Cinsi

Miktar

Birim Fiyat

Tutar

Şartname

1

KAN KÜLTÜR SİSTEMİ

 

 

 

 

1

AEROP KAN KÜLTÜR ŞİŞESİ ERİŞKİN

22.000 ADET

 

 

 

! 2

AEROP KAN KÜLTÜR ŞİŞESİ ÇOCUK

5.000 ADET

 

 

 

 

3-7 NOLU KALEMLER

 

 

 

3

4

EBV VCA

4.000 TEST

 

 

 

EBV EBNA IGG

1.000 TEST

 

 

r s

EBV EA IGG

2.500 TEST

 

 

 

6

CLOSTRİDİUM DİFFİCİLE TOKSİN A/B

1.300 TEST

 

 

 

7

PROKALSİTONİN

1.200 TEST

 

 

 

 

İMMUNFLORESAN KİTLERİ

 

 

 

 

8

CHLAMYDİA TRACHOMATİS D FA

100 TEST

 

 

 

9

1

LEGİONELLA PNEUMOPHİLİA SEROGROUP 1-6 (VEYA 1-14) DFA

100 TEST

 

 

 

10

PNUEMOCYSTİS CARİNİİ DFA

100 TEST

 

 

 

rn

CRYPTOSPORİDİUM/GİARDİA DFA

100 TEST

 

 

 

 

TANI TEST VE KİTLERİ

 

 

 

 

12

GALAKTOMANNAN ELISA KİTİ

6 PLAK

---------  _ ...

 

 

13

MYCOPLASMA-UREAPLASMA TANI KİTİ

50 TEST

 

 

 

 

KİMYASAL MALZEMELER

 

 

 

 

14

METİL ALKOL (2,5 LT)

10 ADET

 

 

 

15

ETİLALKOL

600 LİTRE

 

 

 

 

TOZ BESİYERLERİ

 

 

 

 

16

MÜELLER-HİNTON AGAR (500 MG)

2 ADET

 

 

 

 

17

MÜELLER-HİNTON BROTH (500 MG)

1 ADET

 

 

 

18

1

RİFAMPİSİN (5 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

|

j 19

AMPİSİLİN (10 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

| zo |

SEFUROKSİM (30 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

21

GENTAMİSİN (10 ug)

15 KARTUŞ

 

 

 

22

AMOKSİSİLİN-KLAVULANİK ASİT (20-10 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

23

.... .............. .. ......  ..................................................

PİPERASİLİN- TAZOBAKTAM (30-6 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

24

SEFTRİAKSON (30 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

25

SEFTAZİDİM (10 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

26

AMİKASİN (30 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

27

SİPROFLOKSASİN (5 ug)

15 KARTUŞ

 

 

 

28

LEVOFLOKSASİN (5 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

29

TRİMETOPRİM-SÜLFAMETOKSAZOL (1.25-23.75 ug)

15 KARTUŞ

 

 

 

30

İMİPENEM (10 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

31

MEROPENEM (10 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

32

ERTAPENEM (10 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

33

DAPTOMİSİN

5 KARTUŞ

 

 

 

34

SEFUROKSİM AKSETİL (30 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

35

NİTROFURANTOİN (100 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

36

.

TIGESIKLIN (15 ug)

10 KARTUŞ

 

 

37

SEFEPİM (30 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

38

NETİLMİSİN (10 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

39

SEFOKSİTİN (30 ug)

10 KARTUŞ

 

 

 

40

BENZİN PENİSİLİN (1 ünite)

5 KARTUŞ

 

 

 

r41

ERİTROMİSİN (15 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

42

KLİNDAMİSİN (2 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

43

AMPİSİLİN (2 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

44

VANKOMİSİN (5 ug)

10 KARTUŞ

f:

 

 

45

TEİKOPLANİN (30 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

46

TETRASİKLİN (30 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

47

STREPTOMİSİN YD (300 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

48

GENTAMİSİN YD (30 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

 

49

50

LİNEZOLİD (10 ug)

5 KARTUŞ

 

 

I

OKSASİLİN (1 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

51

FUSİDİK ASİT (10 ug)

5 KARTUŞ

 

 

 

52

SEFİNAZ (NİTROCEFİN)

5 KARTUŞ

 

 

 

53

FOSFOMİSİN

5 KARTUŞ

 

 

 

54

55

SEFAZOLİN

5 KARTUŞ

 

 

 

PİPERASİLİN

5 KARTUŞ

 

 

 

56

AMPİSİLİN-SULBAKTAM

5 KARTUŞ

 

 

 

57

DİPİKOLİNİKASİT

5 KARTUŞ

 

 

 

58

FENİLBORONİKASİT

5 KARTUŞ

 

 

 

59

AMİNOFENİL BORONİK ASİT

5 KARTUŞ

 

 

 

 

ANTİBİYOTİK GRADİENT TEST

 

 

 

 

60

I

PENİSİLİN

30 ADET

-----------------------------

 

 

61

SEFOTAKSİM

30 ADET

 

 

62

SEFTRİAKSON (30 ug)

30 ADET

 

 

 

63

İMİPENEM

30 ADET

 

 

 

64

65

VANKOMİSİN

30 ADET

 

 

 

MEROPENEM

30 ADET

 

 

 

66

KOLİSTİN

30 ADET

 

 

 

67

LİNEZOLİD

10 ADET

 

 

 

68

ERTAPENEM

30 ADET

 

 

 

69

TEİKOPLANİN

10 ADET

 

 

 


TARİH

İMZA-KAŞE

Zeynep CANAN

Satınalma Görevlisi

huseyinuzun@trakya.edu.tr

Adres: T.Ü.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Balkan Yerleşkesi - EDİRNE Tel: O 284 235 27 29 Fax : O 284 235 38 89

1-                      )TEKLİFLER   TL OLARAK KDV'SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR.

2-         )Sut             veya ubb kaydı olan ürünlerin kayıt noları belirtilmeli kapsam dışı olan ürünlerin kapsam dışı olduğu belirtilmelidir.

FİRMALARIN DİKKATİNE >

Teklif edeceğiniz ürünlerin SUT EKİ EK-5/A1, EK-5/A2, EK-5/E ,EK-5/F listesinde olması halinde mutlaka SUT kodalarmın bildirilmesi gerekmekte olup AKSİ TAKDİRDE TEKLİFLERİNİZ DEĞERLENDİRİLMEYE ALINMAYACAKTIR


T.C.

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ MERKEZ LABORATUVARI MİKROBİYOLOJİ BÖLÜMÜ TEKNİK ŞARTNAMELERİ

GENEL YÜKÜMLÜLÜKLER

1.   Trakya Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi, Merkez Laboratuvarı, Mikrobiyoloji Bölümü’nün ihtiyacı için aşağıda cinsi, özellikleri ve miktarı belirtilen kalemler satın alınacaktır.

2.      Burada açıklandığı gibi özel yükümlülük altına giren firmalar genel yükümlülükleri aynen kabul ederler.

3.      Hastane laboratuvarlarının yüklenici firma ile yaptığı sözleşme ve satın alma işinin esası, hastane laboratuvarlarında işlerin aksamasız yürümesidir. Bunun için, yüklenici firma tarafından taahhüt edilen dönem boyunca laboratuvara miadı uygun kit ve eklerinin belli ivmeli partiler halinde sevkiyatı ve işleyişin aksamasına yol açabilecek noktalarda firmanın acil müdahalesi gereklidir. Toplu teslimlerde saklama koşullarının oluşturulması firmaya aittir.

4.      Ürünler miadında tüketilecek miktarda teslim edilecektir. Ürünlerin nakliyesi alınan kitlere özgü koşullarda (soğuk zincir vb.) gerçekleştirilecektir.

5.      Raf ömürleri yetersiz olan kitlerin ve sarf malzemelerinin hastane stoklarında olması durumunda laboratuvarın elinde bulunan kit ve sarf malzemelerden son kullanım tarihine 2 (iki) ay kalanlar yüklenici firma tarafından uzun miatlı olanları ile ücretsiz olarak değiştirilecektir.

6.      Kalite kontrol programında uygun sonuç alınamayan kitlerden aynı lot numarasına sahip olanların tümü ilgili firma tarafından geri alınarak yenisiyle değiştirilecek ve kontrol döngüsü tekrarlanacaktır.

7.      Ürün, teslimat döneminde veya taahhüt edilen kullanım süresi boyunca bozuk, hatalı olması, verimsiz çalışması veya hiç çalışmaması halinde yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilecektir. Yüklenici firma sorunun bildirilmesinden soma 24 saat içinde (testlerin, yenileri ile değiştirilmesiyle veya aynı ürünlerin başka merkezde çalışılması dahil) test sonuçlarının verilebilir duruma gelmesini taahhüt eder ve ayrıca bir ücret talep etmez.

8.      Test sonuçlarının verilebilir duruma getirilmesinden bağımsız olarak, ürün değiştirme işlemi, değiştirme talimatı verildikten sonra en çok 10 gün içinde gerçekleştirilmelidir. Bu şekilde değiştirme süreci üst üste en fazla iki kez olabilir. İleri durumda kurum sözleşmeyi fesih edebilir. Fesih durumunda firma, laboratuvarın değişik bir ürünle eski işlerliğine kavuşmasına kadar geçen süre boyunca test sonuçlarının verilebilir duruma gelmesini taahhüt eder ve ayrıca bir ücret talep etmez, testlerin dışarıda çalışılmasının gerekmesi halinde oluşacak masrafları karşılar.



 


 

9.      Cihazların arızalanması durumunda en geç 24 saat içinde onarımı için müdahale eder, arızanın 48 saat içinde giderilememesi durumunda yerlerine yeni cihazlar konulmasını sağlar. Bir hafta içinde tamir edilemeyen cihazları veya bunların 1 (bir) ay içinde 3 defadan fazla arızalandığı durumlarda firma bunların yerine yenilerini kurmakla yükümlüdür. Cihazların arızası nedeniyle, testlerin dış merkezde çalışılması halinde doğacak giderleri firma karşılayacaktır.

10.   Cihazların teknik bakımı yüklenici firmaya aittir. Teknik bakım için aranan şartlar şunlardır: Cihazlara ait her türlü yedek parça, teknik bakım ve onarım ücretsiz olmalıdır. Cihazlarla ilgili periyodik balcım programlarının cihazların orijinal kılavuzlarında belirtilen periyotlarda yapılması taahhüt edilmelidir. Rutin bakımlar mesai gün ve saatlerinde; acil durumlarda laboratuvar sorumlusunun bilgi ve izni dahilinde mesai dışı saatlerde yapılabilmelidir. Bu ziyaret ve işlemler takip formuna imzalı olarak işlenmelidir.

11.   Her türlü bildirim (sorun, madde gereksinimi, cihaz arızası vb.) faksla veya telefonla yapılacaktır. Bildirimin başlangıç zamanı faksın çekildiği veya telefonla bildirildiği zamandır.

12.   Bu teknik şartname ile ilgili teklif verenlerden kurulması önerilen sistemlerin demonstrasyonu talep edilebilir. Laboratuvarlarımızda daha önce hiç kullanılmamış ve denenmemiş ürünlerin teklifi ve teslimi halinde, muayene kabul ve alım yapan birimin oluşturacağı bir teknik komisyon tarafından ürünle ilgili gerekli testler ve incelemeler yapıldıktan sonra ürünün kabulü gerçekleştirilir. Bu esnada oluşacak tüm masraflar ( her türlü malzeme, yol giderleri vb.) firmaya aittir.

13.   Yüklenici firmalar, cihaz ve kitler için hazırlanmış orijinal kılavuzlarıyla birlikte Türkçe kullanım kılavuzlarını da sağlamalıdır. Bu rehberde; çalışma prensibi, çalışma basamakları, kalibrasyon ve kontrollerin çalışılması, örneklerin çalışılması, hasta girişi, sonuçların rapor biçiminde basılması basamakları açık ve anlaşılır bir dille yer almalıdır.

14.  Kitlerle birlikte verilecek ve kullanılacak cihazlar ve aletler, bir sonraki ihale aynı firmada kalmasa bile, kitler bitene kadar kullanım hakkı kurumumuza bırakılacak ve cihazlarla ilgili teknik destek sağlama yükümlülüğü firmaya ait olacaktır.

15.   Firma cihaz teslim ederken kurumda sistem kaldığı sürece yapılacak rutin bakım planını (günlük, haftalık, aylık, altı aylık, yıllık olmak üzere) tarihleri ile ve yapacak kişiyi belirterek (firma elemanı veya laboratuvar personeli olarak) laboratuara teslim etmeli ve bunu uygulayacağını taahhüt etmelidir. Sistemin laboratuvarda kullanıldığı sürece tüm bakım işlemleri cihaza ait dosyaya işlenmeli, firma ve kurum tarafından imza altına alınmalıdır. Teknik bakım ve garantiye cihaz ve cihazla birlikte verilecek tüm ekipman dahildir.

16.   İhaleyi kazanan firma, cihazı kullanacak laboratuvar personeline; cihazın teknik özellikleri, çalışma prensipleri, bakım, onarım, kalibrasyon konularını içeren bir eğitim vermeyi taahhüt edecektir. Eğitim sonrasında firma söz konusu eğitimi belgelendirmelidir. Kurum gerekli görürse cihaz başı eğitimleri firmaya kurumun gerekli gördüğü sıklıkta, sistem laboratuvarda çalıştığı süre boyunca, kurumun belirlediği aralıklarda tekrarlatabilir. Bütün bu eğitimler için firma herhangi bir şart ileri sürmeyecek ve ücret talep etmeyecektir.

17.  Kitler CE belgesine sahip olmalıdır.

(1-2 No’lu Kalemler) KAN KÜLTÜRÜ SİSTEMİNE AİT TEKNİK

ÖZELLİKLER

1.      Kan kültürü şişeleri için uygun teklif veren firmalar üreme saptama ünitesini kitlerin kullanım süresince laboratuvara teslim etmeyi taahhüt etmek zorundadır.

2.       Bilgisayarlı hızlı otomatize kültür sistemi en az 450 (dört yüz elli) tüp inkübe edebilme ve izleyebilme kapasitesinde olmalı, gerektiğinde bu kapasite en az 700 (yediyüz)’e dek arttırılabilmelidir.

3.       Sistem mikroorganizma üremelerinin tespitini kolorimetrik veya floresan metot ile ölçerek belirlemelidir.

4.       Sistem bilgisayar yazılım programı ile termik kalite kontrolünü yapabilmeli, barkod etiketli kültür şişelerini izleyip istenen parametreleri veri yönetim sistemi ile kolayca verebilmelidir.

5.       Sistem elektrik kesintilerinden etkilenmemeli, bağlantı kesildiğinde gerekli bilgiyi 72 saat hafızada tutabilmelidir.

6.      Kan kültür şişeleri antikoagiilan olarak SPS içermelidir. Ayrıca antibiyotik ve toksik metabolit absorbanı bulundurmalıdır.

7.      Anaerop kültür şişeleri en az 35 mİ besiyeri içermelidir.

8.      Şişeler, teslim tarihinden itibaren en az altı ay miadlı olmalıdır.

9.      Talep edildiğinde 2 (iki) yıl boyunca kullanılmayan fazla kan kültürü şişeleri, firmanın teklif etmiş olduğu birim kan kültürü şişesi maliyeti üzerinden, ek ücret alınmaksızın, laboratuvarda çalışılan ve cihaza uyumlu kan kültürü şişeleri ile 15 (on beş) gün içinde değiştirilmek zorundadır. Bu nedenle, firmalar fiyatlarını birim kan kültürü şişesi bazında ayrı ayrı belirtmekle yükümlüdürler.

10.  Firma, cihazı kan kültürü şişelerinin kullanıldığı süre zarfında 24 saat çalışır vaziyette faal olarak tutmalıdır. Bu hizmetin sözleşme süresince kesintisiz olarak yapılacağı üretici firma tarafından garanti edilmelidir.

11.  Herhangi bir arıza durumunda firma idare tarafından kendisine yapılan arıza bildiriminden itibaren, en fazla 12 saat içinde arızaya müdahale etmeli, en fazla 24 saat içerisinde cihazı onarmalı ve test sonuçlarının verilebilir duruma gelmesini sağlamalıdır.

12.  Cihazların verimli çalışması için gerekli altyapı (UPS, klima vb.) firma tarafından kurulmalı ve firma bu işlemler için gereken sarf malzemelerini ücretsiz temin etmelidir.

13.  Firma laboratuvara pozitif örneklerin katı besiyerine aktarımı amacıyla, talep edilen kan kültür şişesi sayısının yarısı kadar 2 ml’lik steril enjektör temin etmelidir.

14.  Bir sonraki ihale yüklenici firmada kalmadığı takdirde, firma kan kültür şişeleri tiikeninceye kadar cihazını geri almamayı taahhüt etmelidir.

3-7 NO’LU KALEMLER İÇİN TEKNİK ŞARTNAME

1.      Kitlerin kullanılabilmesi için gereken ve burada yazılı olmayan ancak kit kılavuzlarında opsiyonel de olsa belirtilen tüm gereçler, ihaleyi kazanan yüklenici firma tarafından kitlere ek olarak temin edilmelidir. Bu gereçler, analizör cihazı, sarf malzemeleri ve aletlerdir. Analizör cihazı ve aletlerin temin edilme şekli, kitler bitene kadar müşteriye kullanım hakkı ve teknik destek sağlama biçiminde olmalıdır. Kurulacak sistemle ilgili gerekli alt yapı yüklenici firma tarafından sağlanmalıdır. Kurum, kit bedeli dışında herhangi bir gereç için ayrıca bir ücret ödemeyecektir.

2.      İhaleyi kazanan firma Merkez Laboratuvarına saatte en az 30 test yapabilen 1 (bir) adet cihaz kurar. Kurulan cihazla aşağıda belirtilen test panelindeki tüm testler çalışılabilmelidir. Sistem tek tek test çalışmaya uygun olmalıdır. Acil modu bulunmalı ve verilen acil testler en geç 90 dakikada sonuçlanmalıdır. Cihazlar halen üretimi devam eden teknolojiye sahip olmalı ve yaşı 5 yılı geçmemelidir. Cihaz ekinde kesintisiz güç kaynağı ile birlikte gelmelidir.

3.      Cihazda monitör ve klavye olmalıdır. Cihaz bilgisayarları güncel işletim sistemleri ile çalışmalıdır. Cihaz çalışılan hasta sonuçlarını ve kontrol verilerini kaydetmelidir. Diskete hasta raporlarını kaydetmek mümkün olmalıdır.

4.      Sistem ELFA (Enzyme Linked Flourescent Assay) metodu ile çalışmalıdır.

5.      Sistem Clostr idilim diffıcile Toxin A ve B testini ön muameleden geçmiş dışkı numunelerinden tam otomatik olarak çalışabilmelidir.

6.      Kitler ile birlikte Toxin A pozitif ve negatif, Toxin B pozitif ve negatif kontroller ücretsiz olarak temin edilmelidir.

7.      Prokalsitonin kiti kantitatif değer vermeli ve 0.05 - 200 ng/ml’yi tek seferde diliisyonsuz ölçebilmelidir.

8.      Kitler barkodlu olmalı, cihazın barkod okuyucusuyla tanmabilmelidir. Cihazlar hastanemizde kurulu bilgisayar sitemine çift yönlü bağlantı kurularak çalışabilmelidir ve "hoşt interface” bağlantısı olmalıdır. Hastane otomasyonuna bağlanabilmesi için gereken bilgisayar yazılım programı, adaptasyonu için gerekli her türlü malzeme ve bu amaçla ortaya çıkan her türlü masraflar satıcı firma

tarafından karşılanmalıdır.

9.      Ürün kutusunun ve etiketinin üzerinde malzemenin adı, içeriği, miktarı, markası, üretici firmanın adı. üretildiği ülke ismi, son kullanma tarihi, lot numarası ve saklama koşulları belirtilmelidir. Ürünler orijinal açılmamış ambalajında teslim edilmelidir. Kitlerin içeriğindeki tüm ürünlerin lot numaraları aynı olmalıdır.

10.  Cihazda kullanılan kalibratör, kontroller, seyreltme tamponu, yıkama ve temizlik çözeltileri, atık bidonu, test adediyle tutarlı örnek ve reaksiyon küvetleri, otomatik pipetör takımı (20-200 pl, 100-1000 pl), 20000 adet 200 pl’lik ve 2000 adet 1000 pl’lik pipet ucu, temizlik çözeltileri için pisetler ve kitlede ilgili olabilecek diğer sarflar firma tarafından sağlanmalıdır.

11.  Gerekli olan tüm malzemeler ve kitler başlangıçta laboratuvarın belirleyeceği miktarlarda teslim edilip, geri kalan kitler ve malzemeler ise tükenene kadar laboratuvarın istediği periyotlarla kuruma teslim edilecektir. Sarf malzemelerinin teslimi, firmaya sipariş verildikten itibaren en geç 10 (on) gün içinde yapılacaktır.

12.  Talep edildiğinde iki (2) yıl boyunca kullanılamayan fazla testler firmanın teklif etmiş olduğu birim test maliyeti üzerinden, ek ücret alınmaksızın, laboratuvarda çalışılan ve cihaza uyumlu diğer testler ile değiştirilmek zorundadır. Bu nedenle, firmalar fiyatlarını birim test bazında ayrı ayrı belirtmekle yükümlüdürler.

13.  Firma; tüm molekiiler testler için uluslarası kabul görmüş bir eksternal kalite kontrol sistemine laboratuvarın en kısa süre içerisinde üye olmasını ücretsiz sağlamalıdır. Çalışma sonuçlan direkt laboratuvar tarafından ilgili eksternal kalite kontrol kuruluşuna online ulaştırılabilmelidir. Test sonuçlarının yorumu Eksternal Kalite Kontrol Kuruluşu tarafından doğrudan laboratuvara bildirilmelidir.

14.  Aşağıda belirtilen test sayıları “net test sayısı” olup net test sayısı hesaplanırken, kalibrasyon, iç ve dış kalite kontrol, test tekrarları ve cihaz arızalan gibi herhangi bir nedenle oluşabilecek kit kayıpları dikkate alınmayacaktır. Çalışılan net test miktarı hesaplanırken hastane otomasyon kayıtları esas alınacaktır. Dolayısı ile teklif veren firma aşağıda belirtilen miktarları net olarak verecektir.

15.  Firma panelin tamamını vermek zorundadır (3-7 nolu kalemler).

(8-11 No’lu Kalemler) İMMUNFLORESAN KİTLERİ İÇİN GENEL TEKNİK

ÖZELLİKLER

1.      Floresan kitlerinde; çukur sayısı belirtilmeyen testlerde, lam başına en fazla on çukur olmalıdır.

2.      IgM kitleri ile birlikte yalancı pozitifliği önlemek için kullanılacak olan sorbant madde kite yetecek miktarda verilmelidir.

3.      Testin kullanımı için gerekli tüm reaktifler ve malzemeler kitin içerisinde olmalıdır ve reaktifler kitin son kullanma tarihine kadar stabilitesini korumalıdır.

4.      Kitler, 2-8 °C ‘de saklanmalı ve uygun koşullarda taşınarak teslim edilmelidir.

5.      Firma testler için uluslarası kabul görmüş bir eksternal kalite kontrol sistemine laboratuvarın en kısa süre içerisinde üye olmasını ücretsiz sağlamalıdır. Çalışma sonuçları direkt laboratuvar tarafından ilgili eksternal kalite kontrol kuruluşuna online ulaştırılabilmelidir. Test sonuçlarının yorumu Eksternal Kalite Kontrol Kuruluşu tarafından doğrudan laboratuvara bildirilmelidir.

(8 No’lu Kalem) Chlamydia trachomcıtis DFA

1.      Kit. direkt floresan yöntemi ile çalışmalıdır.

2.      Kit içerisinde, Evans Blue boya içeren protein stabilize tampon çözeltisi (pH 7,4) içerisinde dilue edilmiş işaretli poliklonal antikor reaktifı bulunmalıdır.

3.      Kit içerisinde, pozitif kontrol slaydı bulunmalıdır.

4.      Reaktifler kullanıma hazır olmalıdır.

5.      Çalışma yapıldıktan sonra okumanın hemen yapılamadığı durumlarda, FITC ile işaretlenmiş slayt, 2-8°C'de 24 saate kadar görüntü verebilmelidir

6.      Serviks, iiretra ve konjuktiva örnek alma çubuğu, kitiyle birlikte verilecek

( 9 No’lu Kalem) Legionella pneumophilia serogroup 1-6 (veya 1-14) DFA

1.      Kit, direkt floresan yöntemi ile çalışmalıdır.

2.      Kit içerisinde, Evans Blue boya içeren protein stabilize tampon çözeltisi (pH 7,4) içerisinde dilue edilmiş işaretli poliklonal antikor reaktifı bulunmalıdır.

3.      Kit içerisinde pozitif ve negatif kontrol bulunmalıdır.

4.      Reaktifler kullanıma hazır olmalıdır.

5.      Kit, uyarılarak meydana getirilmiş balgam, bronkoalveolar lavaj, bronşiyal yıkama ile çalışılabilmelidir.

6.      Çalışma yapıldıktan sonra okumanın hemen yapılamadığı durumlarda, FITC ile işaretlenmiş slide, 2-8°C'de 24 saate kadar görüntü verebilmelidir.

(10 No’lu Kalem) Pnııemocystis carinii DFA

1.      Kit, direkt floresan yöntemi ile çalışmalıdır.

2.      Kit içerisinde, Evans Blue boya içeren protein stabilize tampon çözeltisi (pH 7,4) içerisinde dilue edilmiş işaretli poliklonal antikor reaktifı bulunmalıdır.

3.      Kit içerisinde, boyasız sabitlenmiş memeli hücreleri slaytlarından hazırlanmış pozitif kontrol slaydı bulunmalıdır.

4.      Reaktifler kullanıma hazır olmalıdır.

5.      Kit, uyarılarak meydana getirilmiş balgam, bronkoalveolar lavaj, bronşiyal yıkama ve doku impresyon yayması ile çalışılabilmelidir.

6.      Çalışma yapıldıktan sonra okumanın hemen yapılamadığı durumlarda, FITC ile işaretlenmiş slayt, 2-8°C'de 24 saate kadar görüntü verebilmelidir.

(11 No’lu Kalem) Cryptosporidiuın/Giardia DFA

1.      Kit direkt floresan tekniğiyle çalışmalıdır.

2.      Dışkı ve çevresel örneklerde Cryptpsporidium spp. ve Giardia spp leri gösterebilmelidir.

3.      Kit içerisinde pozitif kontrol ve negatif kontrol olmalıdır.

4.      Kit içerisinde gerekli solüsyon ve tamponlar olmalıdır.

5.      Konjugat Cryptpsporidium ve Giardia’ya yönelik spesifik FITC işaretli monoklonal antikorlar içermeli ve kullanıma hazır olmalıdır.

(12 No’lu Kalem) Galaktomannan ELISA kiti

1.     Aspergillus galaktomannan antijeni saptamaya yönelik olmalıdır.

2.      Antikor veya antijen ile kaplı kuyucuklar 8’li parçalara ayrılabilir özellikte olmalıdır.

3.      Kit içinde negatif-pozitif kontrol yeterli miktarda bulunmalıdır.

4.      Testin kullanımı için gerekli tüm reaktifler kitin içerisinde olmalıdır ve reaktifler son kullanma tarihine kadar stabilizesini korumalıdır.

1.      Firma testin çalışması için 1500 adet 200 (.ıl’lik, 500 adet 1000 (_ıl’lik steril pipet ucu, 50 adet 50 cc’lik steril plastik santrifüj tüpü 300 adet steril burgulu kapaklı 2 ml’lik mikrotiip ve 100 adet mikroplakların üzerini örtecek şekilde şeffaf, yapışkanlı slayt getirmelidir.

(13 No’lu kalem) Mycoplasına-Ureaplasma tanı kiti

1.      Test erkeklerde idrar, prostatik salgı veya semenden; kadınlarda servikal veya vajinal sekresyonlardan cinsel yolla buluşan Mycoplasma hominis ve Ureaplasma urealyticum’un >104 olduğu konsantrasyonlarda varlığım kalitatif olarak tespit edebilmeli ve bunların antibiyotik duyarlılıklarını ölçebilmelidir.

2.      Test kasedi negatif ve pozitif kontrol kuyucuğu içermelidir.

3.      Üreme olan striplerde en az Erythromycin (ERY), Doxycyline (DOX), Azithromycin (AZI), Clarythromycin (CLA), Siprofloksasin veya Levofloxacin (LEV)’in farklı konsantrasyonlarına duyarlılıkları belirlenerek antibiyotik duyarlılık sonucu değerlendirilebilmelidir.

4.      Test kasedinin, test çalışıldıktan sonra sonuçlar elde edilene kadar geçen süre içerisinde herhangi bir kontaminasyonun gerçekleşmemesi için özel plastik kapağı bulunmalıdır.

5.      Test sonuçları 24 saat içerisinde okunabilmelidir.

6.      Test sonuçları kuyucuklar içerisinde meydana gelen renk değişimine göre yorumlanabilmelidir.

7.      Test kiti 2-8 °C‘de muhafaza edilmelidir.

8.      En az bir yıl miadlı olmalıdır.

9.      Kit ile birlikte örnek alımı için test adedi kadar uygun swab verilmelidir.

(14-15 No’lu Kalemler) KİMYASAL MALZEMELERİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1.      Ürünler orjinal ambalajında olmalı, ambalaj üzerinde ürünün adı, formülü, üretici firma adı, son kullanma tarihi ve saklama koşulları belirtilmiş olmalıdır.

2.      Kimyasal malzemelerin güvenlik bilgi föyleri (MSDS) firma tarafından sağlanmalıdır.

3.      Son kullanma tarihi, teslim tarihinden sonra en az 2 yıl olmalıdır.

4.      Ürünler laboratuvarımızda denendikten sonra kabulü yapılacaktır.

(16-17 No’lu Kalemler) TOZ BESİYERLERİ

1.      Besiyeıieri dehidrate ve sulandırılmaya hazır original 500 gramlık ambalajlar içinde olmalıdır.

2.      Ürün üzerinde isim, formül, lot numarası, hazırlama talimatı, son kullanma tarihi ve saklama koşulları belirtilmiş olmalıdır.

3.      Son kullanım tarihleri laboratuvara teslim tarihinden itibaren en az iki yıl olmalıdır.

( 18-59 No’lu Kalem) ANTİBİYOTİK DİSKLERİ

1.      Antibiyotik diskleri steril olarak blister ambalajlarda olmalıdır.

2.       Kutuların üzerinde antibiyotiğin adı, miktarı, son kullanma tarihi ve lot numarası belirtilmelidir.

3.       Son kullanma tarihi, teslim tarihinden sonra en az 6 ay olmalıdır.

4.       Son kullanma tarihi yaklaşan ürünler firma tarafından uzun miadlılarla değiştirilebilmelidir.

5.      Antibiyotik disklerinin transportu soğuk zincirde yapılmalıdır.

6.       Standart kontrollerle yapılan çalışmalarda yeterli performans alınmayan diskler firma tarafından yenileri ile değiştirilmelidir.

7.       Antibiyotik kartuşları laboratuvarımızda bulunan dispensırlar ile uyumlu olmalı veya en az 10 adet dispensırı ücretsiz olarak temin etmelidir.

8.       Bir kartuş 50 disk içermelidir.

9.       18-56 no’lu antibiyotik diskler aynı marka olmalıdır.

10.   Diskler EUCAST önerilerine uygun olmalıdır.

( 60-69 No’lu Kalem) ANTİBİYOTİK GRADİENT TEST

1.      Ağarda difiizyonla antibiyotik MİK düzeyi belirlemeye uygun stripler olmalıdır.

2.       Stripler üzerinde antibiyotik düşükten yükseğe bir konsantrasyon dağılımı oluşturacak şekilde emdirilmiş olmalıdır.

3.       Son kullanma tarihi, teslim tarihinden sonra en az 6 ay olmalıdır.

4.       Antibiyotik şeritler EUCAST önerilerine uygun olmalıdır.

5.       Ürünler laboratuvarımızda denendikten sonra kabulü yapılacaktır.

Yrd. Doç. Dr. Canan ERYILDtZ

T.O. Tıp Fak. TıbU MtaoNyotfp A.D.

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)