İhale No | 625637 |
Sektör | İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı |
İdare | İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İTFAİYE YANGIN VE ACİL MÜDAHALE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 21 Aralık 2013 |
İhale Tarihi | 16 Ocak 2014 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Mal Alımları Şube Müdürlüğü
Sayı:36666356-934.1-3285 20/12/2013
Konu:Zeyilname hk.
ZEYİLNAME
2013/110731 İhale Kayıt Numarası ile 27/12/2013 tarihinde saat 10.00'da 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 19. maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihalesi yapılacak olan İtfaiye Yangın Müdahale Şube Müdürlüğü’ne “Merdivenli, Endüstriyel, Vinçli Kurtarma ve Robotik İtfaiye Araçları Alımı” işine ilişkin,
1- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 29. Maddesi “İhale dokümanında değişiklik veya açıklama yapılması” , Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği’nin 24. Maddesi “İhale ve ön yeterlik dokümanında değişiklik veya açıklama yapılması” ve İdari Şartnamenin 13. Maddesine (İhale dokümanında değişiklik yapılması) istinaden ihale tarihi Zeyilname ile ertelenmiştir. İstekli olabileceklerin kanuni süre içerisinde bilgi sahibi olmaları için ihale tarihi (son teklif verme) 16/01/2014 tarih, saat 10.00'a ertelenmiştir.
2- İdari Şartnamenin 3.1. maddesi (d) benti;
“d) İhale (son teklif verme) tarihi: 16/01/2014” şeklinde değiştirilmiştir.
3- İdari Şartnamenin 26.3. maddesi;
“Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, 14/07/2014 tarihinden önce olmamak üzere istekli tarafından belirlenir.” şeklinde değiştirilmiştir.
4- Aşağıda isimleri yazılı araçların Teknik Şartnameleri yeniden düzenlemiş ve Elektronik Kamu Alımları Platformu'na (EKAP) yüklenmiştir.
|
1.KISIM |
1- |
20 MT 'LİK MERDİVENLİ SEPETLİ YANGIN SÖNDÜRME KURTARMA ARACI |
2- |
22 MT 'LİK BOMLU SEPETLİ YANGIN SÖNDÜRME KURTARMA ARACI |
3- |
32 MT 'LİK MAFSALLI MERDİVENLİ YANGIN SÖNDÜRME KURTARMA ARACI |
4- |
TAM TEŞEKKÜLLÜ İTFAİYE KURTARMA ARACI (VİNÇLİ) |
5- |
56 MT 'LİK KÖPÜK KULESİ KİMYASAL VE SANAYİ YANGINLARINA MÜDAHALE ARACI |
|
2. KISIM |
1- |
42 MT 'LİK MAFSALLI MERDİVENLİ YANGIN SÖNDÜRME KURTARMA ARACI |
|
3. KISIM |
1- |
90 MT 'LİK BOMLU SEPETLİ YANGIN SÖNDÜRME KURTARMA ARACI |
|
4. KISIM |
1 |
ENDÜSTRİYEL YANGINA MÜDAHALE ARACI |
Gönenç BALCI Semih GÜLER Mehmet SAYAR İhale Bürosu Şefi Mal Alımları Şb.Md.V. Destek Hizmetleri Daire Başkanı V.
MERDİVENLİ, ENDÜSTRİYEL, VİNÇLİ KURTARMA VE ROBOTİK İTFAİYE ARAÇLARI SATIN ALINACAKTIR
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
MERDİVENLİ, ENDÜSTRİYEL, VİNÇLİ KURTARMA VE ROBOTİK İTFAİYE ARAÇLARI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2013/110731 |
1-İdarenin |
||
a) Adresi |
: |
CUMHURIYET BULVARI No:1 K:4 35250 KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2322931391 - 2322934246 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
satinalma@izmir.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
TÜM KISIMLARDAKİ ARAÇLAR, TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN VE İSTENİLEN TEKNİK ÖZELLİKLERDE, EKİPMANLARI İLE BİRLİKTE ÇALIŞIR VAZİYETTE, YÜKLENİCİ'NİN KENDİ İMKANLARIYLA İTFAİYE DAİRE BAŞKANLIĞI MERKEZ GARAJI GAZİLER CADDESİ NO:185 YENİŞEHİR / İZMİR ADRESİNE TESLİM EDİLECEKTİR. |
c) Teslim tarihleri |
: |
TÜM KISIMLARDAKİ İTFAİYE ARAÇLARI YÜKLENİCİ İLE İDARE ARASINDA SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN İTİBAREN 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE AŞAĞIDA BELİRTİLEN TESLİM SÜRELERİ İÇERİSİNDE (CİNS VE MİKTARLARININ BELİRTİLDİĞİ ŞEKİLDE) TESLİM EDİLECEKTİR. 300 takvim günü içerisinde; 3 adet 20 Mt’lik Merdivenli Sepetli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 5 adet 22 Mt’lik Bomlu Sepetli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 1 adet 32 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 1 adet 42 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 330 takvim günü içerisinde; 4 adet 32 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 4 adet 42 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 360 takvim günü içerisinde; 4 adet 32 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 2 adet 42 Mt’lik Mafsallı Merdivenli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 1 adet 56 Mt’lik Köpük Kulesi Kimyasal ve Sanayi Yangınlarına Müdahale Aracı 2 adet 90 Mt’lik Bomlu Sepetli Yangın Söndürme Kurtarma Aracı 2 adet Endüstriyel Yangına Müdahale Aracı 1 adet Robotik Akaryakıt ve Kimyasal Yangınlara Müdahale Aracı 3 adet Tam Donanımlı İtfaiye Kurtarma Aracı (Vinçli) İdareye teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 429 Konak/İZMİR) |
b) Tarihi ve saati |
: |
27.12.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, 1) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, 3) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, 4) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, 5) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler, İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir. (Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler; 5. kısım (Robotik Akaryakıt ve Kimyasal Yangınlara Müdahale Aracı) hariç itfaiye araçlarının alt yapı ve üst yapıları için ayrı ayrı sunulacaktır. 5. kısım (Robotik Akaryakıt ve Kimyasal Yangınlara Müdahale Aracı) için araca ait sunulacaktır.) |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler, tüm kısımlar ve kısımlardaki teklif ettikleri araçların garanti şartlarını yerine getirmek için, İzmir’de anlaşmalı oldukları/olacakları, yetkili bir teknik servisin iletişim bilgilerini gösteren belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir. |
4.3.3. Kapasite raporuna ilişkin belgeler: |
İstekliler; 1. KISIM için 1 (bir) yılda en az 18 (Onsekiz) adet muhtelif tip ve yüksekliklerde merdivenli ve/veya bomlu ve/veya köpük kulesi itfaiye aracı ve 1 (bir) yılda en az 3 (Üç) adet muhtelif itfaiye aracı üretebileceğini gösterir üretim kapasite raporunu veya dengi bir belgeyi, 2. KISIM için 1 (bir) yılda en az 7 (Yedi) adet merdivenli itfaiye aracı üretebileceğini gösterir üretim kapasite raporunu veya dengi bir belgeyi, 3. KISIM için 1 (bir) yılda en az 2 (İki) adet ve en az 90 m.'lik yükseklikte bomlu itfaiye aracı üretebileceğini gösterir üretim kapasite raporunu veya dengi bir belgeyi, 4. KISIM için 1 (bir) yılda en az 2 (İki) adet muhtelif itfaiye aracı üretebileceğini gösterir üretim kapasite raporunu veya dengi bir belgeyi, teklifleri ile birlikte vereceklerdir. Aday veya istekli tarafından sunulan kapasite raporunun, kayıtlı bulunulan ticaret ve/veya sanayi odası ya da kayıtlı olunan esnaf ve sanatkârlar odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmesi ve ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması zorunludur. Yabancı istekliler tarafından sunulan kapasite raporunun ise ilgili ülke mevzuatına göre düzenlenmiş olması gerekmektedir. |
4.3.4. |
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler: |
İstekliler; 20m., 22m., 32m., 42m. 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları için teklif ettikleri su pompasının, EN 1028-1+A1 , EN 1028-2+A1 standartlarına veya muadili uluslararası karşılıklardan herhangi birine sahip olduğuna dair belgeleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir. |
4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler, 1. kısım 4.kalemi (Tam teşekküllü itfaiye kurtarma aracı (Vinçli)) ve 5. kısım (Robotik akaryakıt ve kimyasal yangınlara müdahale aracı) hariç diğer tüm kısım ve kısımlardaki araçlar için Üstyapıcı Firmanın Araç İmalatçısı firmadan aldığı “Yetkili Üstyapıcı Belgesi”ni teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
|
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler; b) 20m., 22m., 32m., 42m., 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları Üst yapı donanımları (Pompa, Monitörler, Nozullar, Cafs, Merdiven/Bom Sistemi ve Destek Ayakları ) hakkında, gerek “Bilgi Formu”nda gerekse “Teknik Şartnameye Cevaplar” dokümanında belirtilen bilgileri onaylayan broşürler veya katalogları, ( Verilen broşür veya kataloğun teknik şartnameye uygun olmaması veya teknik şartnameye verilen cevaplar ile verilen broşür veya kataloglar arasında uyumsuzlık olması sonucunda İsteklinin teklifi ilgili kısım için değerlendirme dışı kalacaktır.) c) 20m., 22m., 32m., 42m., 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları ve 1. kısım 4. kalemi Tam teşekküllü itfaiye kurtarma aracı (Vinçli) için teklif ettikleri aracın, motor karakteristiklerini gösteren dökümanları, d) 20m., 22m., 32m., 42m., 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları için su pompasının normal ve yüksek basınç performans diyagramları, e) 20m., 22m., 32m., 42m., 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları için su pompasının en az 24 saat süre ile bakım gerektirmeden sürekli çalıştığını gösteren pompa üreticisinin test raporunu, f) 4. kısım endüstriyel yangına müdahale aracı pompa kontrol elemanları, pompa kumanda tablası üzerine monte edilmiş olacak ve pilot lambaları bulunacaktır. Araç kumanda ve kontrol sistemlerine ait detaylı çizim, anlatım, g) 5. kısım robotik akaryakıt ve kimyasal yangınlara müdahale aracı için tekliflerine ek olarak teklif ettikleri araca ait teknik çizim ve şemaları A4 ebadında, (Robot ölçüleri ve ekipmanları, tamamlanmış durumdaki ağırlık diyagramı, ekipmanların yerleşim planları, teknik çizimler üzerinde görülecektir.) h) 20m., 22m., 32m., 42m., 56m. ve 90m.'lik itfaiye araçları için Teknik Şartname ekinde yer alan "Merdiven/Bomlu Araç Bilgi Formu" nu dolduracaklar ve teklifleriyle birlikte vereceklerdir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 425 Konak/İZMİR) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 425 Konak/İZMİR) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 ((YÜZELLİ)) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Izmir Metropolitan Municipality
BRANCH DIRECTORATE OF PROCUREMENTS OF DIRECTORATE OF SUPPORT SERVICES
PROCUREMENT OF LADDER, INDUSTRIAL, CRANE RESCUE AND ROBOTICS FIRE TRUCKS
PROCUREMENT OF LADDER, INDUSTRIAL, CRANE RESCUE AND ROBOTICS FIRE TRUCKS shall be tendered with open tender procedure in accordance with 19th of 4734 numbered Public Tender Act. Detailed information related to the tender is given below:
Tender Registration Number |
: |
2013/110731 |
1. Administration’s |
||
a) Address |
: |
CUMHURIYET BULVARI No:1 K:4 35250 KONAK/IZMIR |
b) Telephone and Fax number |
: |
2322931391 - 2322934246 |
c) E-mail Address |
: |
satinalma@izmir.bel.tr |
d) Internet address from which tender document can be seen (if available)
|
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-The goods subject to the tender:
a) Quality, type and amount
|
: |
Detailed information with regards to quality, type and amount of the tender is available in the administrational specification present in the tender document in EKAP (Electronic Public Procurements Platform). |
||||
b) Place of Delivery
|
: |
VEHICLES IN ALL SECTIONS HAVING THE TECHNICAL QUALIFICATION THAT ARE STATED IN TECHNICAL SPECIFICATIONS AND DEMANDED, BEING IN OPERATIVE STATE TOGETHER WITH THEIR EQUIPMENTS WITH CONTRACTOR’S OWN MEANS TO THE ADDRESS OF HEAD FIRE DEPARTMENT CENTER GARAGE GAZILER CADDESI NO:185 YENISEHIR/ IZMIR WITHIN 360 CALENDAR DAYS. |
||||
c) Date of Delivery
|
: |
FROM THE SIGNING OF THE CONTRACT BETWEEN ADMINISTRATION AND CONTRACTOR, THE DELIVERY OF THE FIRE TRUCKS SHALL BE MADE IN FOLLOWING DATES (TYPE AND AMOUNT). Within 300 calendar days; 3 piece fire extinguishing and rescue trucks with ladder of 20 meters and basket, 5 piece fire extinguishing and rescue trucks with boom of 22 meters and basket, 1 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 32 meters, 1 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 42 meters; Within 330 calendar days; 4 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 32 meters, 4 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 42 meters, Within 360 calendar days; 4 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 32 meters, 2 piece fire extinguishing and rescue trucks with jointed ladder of 42 meters, 1 piece chemical and industrial fire extinguishing and truck with 56 meter foam tower, 2 piece fire extinguishing and rescue trucks with boom of 90 meters and basket, 2 industrial fire extinguishing trucks, 1 piece robotics fuel and chemical fires extinguishing trucks, 3 pieces fully equipped fire extinguishing and rescue trucks (with crane) shall be delivered to the Administration. |
3- Tender’s
a) Place |
: |
IZMIR METROPOLITAN MUNICIPALITY DIRECTORATE OF SUPPORT SERVICES (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 429 Konak/IZMIR) |
b) Date and time |
: |
27.12.2013 - 10:00 |
4. Participation conditions, required documents, and criteria to be applied in the evaluation of sufficiency:
4.1. Tender participation conditions and required documents:
4.1.1. Registered Certificate of Chamber of Commerce and/or Industry or Chamber of Tradesmen and Craftsmen or related Chamber of Profession according to legislations;
4.1.1.1. In case of a natural person, document showing that it is registered to the chamber, taken in current year of the first announcement or the date of tender, taken from registered chamber of commerce and/or industry or chamber of tradesmen and craftsmen or related chamber of profession,
4.1.1.2. In case of legal person, document showing that the legal person is registered to the chamber, taken in current year of the first announcement or the date of tender, taken from registered chamber of commerce and/or industry or related chamber of profession,
4.1.2. Statement of signature or circular of signature showing that it is authorized for bidding;
4.1.2.1. In case of natural person, notary certified circular of signature,
4.1.2.2. In case of legal person, Commercial Registry Gazette showing and indicating the last state of the partners, members or founders as well as employees in the administration of the legal person according to their interest, if all of these information do not exist in a Commercial Registry Gazette, related Commercial Registry Gazettes or documents indicating these matters and notary certified circular of signature for showing all of these information,
4.1.3. Letter of tender whose form and content are determined in Administrative Specification.
4.1.4. Provisional warrant whose form and content are determined in Administrative Specification.
4.1.5 Tenderers will give the list belonging to the works for which they will get subcontractors in construction work subjecting to the tender in appendix.
4.2. Documents related to economical and financial competence and criteria required on these documents: |
4.2.1 Documents to be obtained from the banks. |
Bank reference letter showing unused cash or non-cash loans before banks in the amount to be determined by tenderer provided that it is not lesser than 10 % of the bidden price or deposits on which there is no constraints. These criteria may also be satisfied by summing the amounts of deposits and loans or submitting more than bank reference letters. |
5. Economically the most advantageous offer shall only be determined on the basis of price.
6. The tender shall be open to all domestic and foreign tenderers.
7. Viewing and purchase of the tender document:
7.1. The tender document can be viewed at the address of the Administration and be purchased from IZMIR METROPOLITAN MUNICIPALITY DIRECTORATE OF SUPPORT SERVICES (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 425 Konak/IZMIR) for a fee of 100 TRY (Turkish Liras).
7.2. It is obligatory to purchase the tender document or to download over EKAP by using an e-signature for those who shall make a bid for the tender.
8. The offers may either be delivered to the address IZMIR METROPOLITAN MUNICIPALITY DIRECTORATE OF SUPPORT SERVICES (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 425 Konak/İZMİR) by hand or be sent via return receipt requested mail to the same address until tender date and time.
9. Tenderers shall make their biddings over the bid unit prices for the item – items. A unit price contract shall be signed with the tenderer who wins the tender over the total value to be calculated by multiplying the quantity of each item and the unit prices offered for those items.
Bids shall be made for the work in this tender.
10. Tenderers shall provide provisional warrant in the amount they will determine provided that this amount shall not be less than 3% of the price they offered.
11. Validity period of the bids made is 150 (hundred and fifty) calendar days beginning from the tender date.
12. The bidding cannot be made as consortium.
Formun Altı
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)