İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2021/309407 - Memur Ve Sözleşmeli Personel Giyim Yardımı ( Koruyucu Güvenlik Malzemesi)

İhale No 2021/309407
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Uşak Şeker Fabrikası Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Pazarlık
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 28 Haziran 2021
İhale Tarihi 10 Haziran 2021 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

Bağlı Olduğu En Üst İdare KİTLER
Bağlı Olduğu İdare Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
İhaleyi Yapan İdare Adı Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Uşak Şeker Fabrikası Müdürlüğü
İdarenin İli UŞAK

 

İhale Kayıt No 2021/309407
İhale Adı MEMUR VE SÖZLEŞMELİ PERSONEL GİYİM YARDIMI ( KORUYUCU GÜVENLİK MALZEMESİ)
İhale Türü - Usulü Mal - Pazarlık - Pazarlık (MD 21 F)
Kısmi Teklif Verilemez
İhale Branş Kodları (OKAS) 18000000
İhale Onay Tarihi 03.06.2021
İlanın Şekli Sonuç İlanı
İşin Yapılacağı Yer Yüklenici tarafından; sözleşme imzalandıktan sonra ihale dokümanı eki İCMAL tabloda belirtilen sayılar esas alınarak İdarelerce ( Nuri Şeker Uşak Şeker Fabrikası ) verilecek isim listelerindeki her bir personel adına Elektronik kart / kupon veya benzeri araçlar düzenlenecektir. Düzenlenen bu Elektronik kart / kupon veya benzeri araçlar marifeti ile Koruyucu giyim malzemeleri Yüklenicinin Türkiye Genelinde bulunan mağaza zincirlerinde, şubelerinde veya anlaşmalı işyerlerinde her bir personelimizin kendisine ayni olarak bizzat teslim edilecektir. Personel sayısının fazla olması giyim ürünlerinin teslimatlarında oluşacak; ürün kontrolü, deforme ürün, beden ve drop gibi sorunlar, renk uyumsuzluğu, üretim hatası, ürün iadesi ve değiştirme süreci, personelimizin mağdur edilmemesi için bu kadar çok miktardaki malzemeyi personelin isteğine uygun olarak sıhhatli bir şekilde muayene ve kabul işlemlerini yapma, ürünü teslim alma, iş gücü kaybı hususları göz önüne alındığında bu gibi sıkıntıların yaşanmaması için personelin Uşak ilinde çalışıyor olmasından, Yüklenici tarafından; sözleşme imzalandıktan sonra İdarelerce (Nuri Şeker Uşak Şeker Fabrikası Müdürlüğü) verilecek isim listelerindeki her bir personel adına, Elektronik kart / kupon ve benzeri araçlar düzenlenecektir. Her idare kendi adına tüm iş ve işlemleri yapmak üzere bir birim belirleyecek ve kartların teslim alınması, personele dağıtılması, fatura ödenmesinde sakınca olmadığına dair ve resmi tüm yazışmaların yapılması vb. işlerden sorumlu olacaktır. Elektronik kart / kupon ve benzeri araçlar Yüklenicinin ve üye işyerlerinin mağaza zincirindeki outlet mağazaları da dahil olmak üzere Uşak ilinde en az 1 (bir) adet şubesi bulunacak(Uşakta mağaza şubesi bulunmaması durumunda isteklinin teklifi değerlendirilmeyecektir) ve buralarda satılan tüm markalarda, nakit, indirimli peşin fiyatlarında da dahil olacak şekilde tüm indirimli fiyatlarda geçerli olacaktır. Elektronik kart / kupon ve benzeri araçlar on-line alışverişlerde de geçerli olacaktır. Elektronik kart / kupon ve benzeri araçlar, İdarelerce ( Nuri Şeker Uşak Şeker Fabrikası ) belirlenen birim yetkililerince Yüklenici firmadan teslim alındıktan sonra sadece üzerinde isimleri yazılı olan personele teslim edilir ve hiçbir şekilde bu Kartlar ( Koruyucu giyim malzeme listesi ) karşılığında nakdi ödeme yapılmayacaktır. İlgili personelin koruyucu giyim kartını kaybetmesi durumunda, yüklenici kartın kaybolduğuna dair bilginin kendine verildiği tarih itibariyle kaybolan kartın kullanılmasını engellemek için ve yeni bir kartın basılarak ilgili personele iletilmek üzere 7 iş günü içerisinde idareye teslim etmekle yükümlüdür. Elektronik kart / kupon ve benzeri araçlar, geçerliliği 31.05.2022 tarihine kadar olacaktır. Personel ; E kart tutarı kadar ( KDV Dahil ) yüklenicinin iş yerinden belirlenen alanlardan alış – veriş yapacaklardır. Kart Tutarı üzerindeki alış – veriş fark tutarını personel kendi ödeyecektir.
İhale Yeri - Tarihi - Saati Fevzi Çakmak Mahallesi Gazi Bulvarı No:148 UŞAK - 10.06.2021 14:30
İhale Durumu Sonuç İlanı Yayımlanmış

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)