İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Mekanizmalı Otomatik Kapı Parçalı Bakım Onarımı Ve Adli Emanet Sandığı Yapılması

İhale No 1648391
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare ANKARA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 25 Haziran 2018
İhale Tarihi 27 Haziran 2018 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

DETAY Pazar 24.Haziran.2018
KAYIT SIRA NUMARASI 
104170
İŞİN TANIMI 
MEKANİZMALI OTOMATİK KAPI PARÇALI BAKIM ONARIMI VE ADLİ EMANET SANDIĞI YAPILMASI
İŞİN MİKTARI 
İKİ (2) KALEM
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/ANKARA
İRTİBAT TELEFONLARI 
0-312-387-35-15 (8178)
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
27 Haziran 2018 Çarşamba 10:30:00
TESLİM YERİ 
Hizmet İşi Alımı Arızalı Malzemenin Bulunduğu Birlik Komutanlığında, Yerinde Yapılacaktır.
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
İHALE İLAN METNİ
ALINACAK HİZMETİN CİNSİ VE MİKTARI :

1. MAMAK İLÇE J.K.LIĞI MEKANİZMALI VE ELEKTİRKLİ OTOMATİK KAPI BAKIM ONARIMI YAPILMASI İŞİ AD. 1
2. YENİMAHALLE İLÇE J.K.LIĞI ADLİ EMANET DEPOSUNA SANDIK YAPILMASI İŞİ. AD. 75


PARÇALI BAKIM VE ONARIMI YAPILACAK OLAN İŞLER :

ELEKTRİKLİ, MEKANİZMALI OTOMATİK KAPI

1. Makinanın arızası yerinde tespit edilerek, onarımı yapılacak veya arızalı parçlar yenisi ile değiştirilecek, arızanın giderilememesi durumunda motor kısmı komple yenisi ile değiştirilecek, ve uzaktan kumanda sistemi kurulacaktır.
2. Malzemenin komple genel bakımı, temizlik ve kontrolü yapılacaktır.
3. Kullanıcı personele, malzeminin kullanılması ile ilgili yerinde eğitim verilecektir, arızalı olan iki adet kumanda cipsi yenisi ile değiştirilecektir.
4. Yüklenici firma tarafından arızalı malzeme yerinde görülerek, keşfi yapılarak, tüm arızaları tespit edilerek, tüm onarım ve bakımları yapılarak, çalışır vaziyette teslim edilecektir.Anlaşılmayan hususlurda idare ile koordine kurulacaktır.

ADLİ EMANET DEPOSUNA SANDIK YAPILMASI İŞİ

"1. Ek'te belirtilen çizime uygun olarak 36x62x36 cm.ebatlarında 75 Adet sandık yaplılacaktır.
2. Sandıklar birinci kalite MDF'den imal edilmiş olacaktır.
3. Sandıkların kilitlenmesi için asma kilitlere uygun aparatın, çizimde belirtilen yere montajı yapılacaktır.
4. Sandıkların kilitlenmesi çin uygun özellikte 75 adet asma kilit temin edilecektir.
5. Çizimde belirtilen ölçüler tahmini olarak belirtilmiş olup, sandıkların konulacağı depo ve raflar yüklenici firma tarafından yerinde görülerek net ölçüler alınacaktır. Anlaşılmayan huhuslar konusunda idarenin görüşü alınacaktır.
6. Sandıklar fonksiyonlarını yerine getirir ve çalışır durumda teslim edilecektir. Kusurlu sandıkların, asma kilitlerin ve kilit aparatlarının değişimi yapılacaktır. "


TEDARİKTE ARANACAK HUSUSLAR :

1. Bilinen arıza haricinde arıza meydana gelmesi durumunda, meydana gelen arızanın giderilmesi yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu ve benzeri yapılan işler için yüklenici firmaya idare tarafından ayrıca bir ücret ödenmeyecektir.
2. İşin yapımında kullanılacak her türlü; malzeme, alet, araç, gereç, ayar cihazı, tüm sarf malzemeleri, yedek parçalar vb. yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
3. İşin yapımında kullanılacak her türlü; yedek parça ve sarf malzemesi, imalatçı firmanın kataloglarındaki özellikleri eksiksiz olarak ihtiva edecek, sistemin ve malzemelerin orijinal biçim ve fonksiyonlarını değiştirmeyecek ve bozmayacak şekilde, yeni (Kullanılmamış), orijinal ve birinci sınıf kalitede malzemelerden olacaktır.
4. Yapılacak tüm işlemler ile malzemelerin nakliyesi, taşınması, imalat, demontaj, montaj, tesisat kurulumu ve işçilik yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
5. Yapılacak işin ve malzemenin komple genel bakım, temizlik ve kontrolü yapılacaktır.
6. Kullanıcı personele, yapılan iş ve malzemelerin kullanılması ile ilgili yerinde eğitim verilecektir.
7. Yüklenici firmanın veya çalışan personelinin, iş esnasında, bu alandaki, bina müştemilatı, malzeme ve eşyalara, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten kaynaklanan vereceği her türlü zarar ve hasar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Her türlü kaza ve hasara karşı yüklenici firma sorumludur.
8. Yüklenici firma işi, fen ve sanat kurallarına uygun olarak yapacaktır.
9. Yüklenici firma tarafından bakım ve onarımı ile değişimi yapılan malzemeler için teknik servis formu düzenlenecek ve imzalanacak ve idareye teslim edilecektir. Teknik servis formuna bakım ve onarımı yapılan işlerin detayı ile değişimi yapılan malzemelerin cins ve miktarı yazılacaktır. Bakım ve onarımı yapılan işler ile değişimi yapılan malzemeler yüklenici firma tarafından bir (1) yıllık süre ile garanti kapsamında olacaktır.
10. Yüklenici firma tarafından yapılacak iş ve arıza yerinde görülecek, keşfi yapılacak ve tüm arızaları tespit edilecektir. İşle ilgili tüm onarım ve bakımlar yapılarak, çalışır vaziyette teslim edilecektir. Anlaşılmayan hususlar idare ile koordine edilecektir.
11. Yüklenici firma personeli, çalışacağı yerde tüm kişisel koruyucu donanımlarını eksiksiz kullanmak, tüm iş ve emniyet kurallarına uymakla yükümlüdür. Bu husus yüklenici firma tarafından takip ve kontrol edilecektir.
12. Yüklenici firma İş Kanunu'nun iş sağlığı ve iş güvenliği hükümlerine göre çalıştıracağı personelin sağlık ve emniyet tedbirlerin alacaktır.
13. Yüklenici firma çalışacak personel isim listesini ve kimlik bilgilerini gerçeğine uygun olarak idareye teslim edecektir. Yüklenici firma personelinin ve çalışanının herhangi bir suç kaydı olmayacaktır.
14. Yukarıda belirtilen hususların doğruluğu yüklenici firma tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir.
AÇIKLAMALAR
Mal Alımı / Hizmet İşi Alımı / Yapım İşi Alımı sözleşmesinin imzalanmasından itibaren işin teslim süresi YİRMİ (20) takvim günüdür. Kısmi teklif verilmeyecektir. İhaleyi kazanan firmadan Karar Pulu Bedeli, Sözleşme ve Garanti Taahhütnamesi bedeli alınacaktır. Yapılan işe bir (1) yıl süre ile Garanti Taahhütnamesi verilecektir. Matbu teklif mektubu ve tüm tedarik evrakları İhale Komisyon Başkanlığından bizzat gelerek alınacaktır. Ankara İl J.K.lığı tarafından teslim edilen matbu teklif mektubu haricinde, verilen teklif mektupları hiçbir şekilde değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale sonucu kazanan kişi/firma, sözleşme ve diğer evrakların tanzimini idare merkezinde yapacaktır.

 
 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)