İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/183246 - Mefruşat Satın Alınacaktır

İhale No 2018/183246
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 25 Nisan 2018
İhale Tarihi 24 Mayıs 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MEFRUŞAT SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 YILI MEFRUŞAT ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/183246
1-İdarenin
a) Adresi : Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 35260 KONAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 232 444 35 01-1181 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 38 KALEM MEFRUŞAT ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhale dokümanın ekinde yer alan talep dağılım çizelgesine göre İzmir İl sağlık Müdürlüğü'ne bağlı sağlık kurumlarının ambar/depolarına yada idarelerin gösterecekleri yerlere teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip işe başlanacak olup, sözleşme 31/12/2018 tarihinde sona erecektir. Yüklenici, kurumlarımızın siparişinde istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak siparişi takıp eden 10 (on) gün içinde teslim etmek zorundadır. Kurumlarımızın stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme riayet edilmesi gerekmekte olup, mal teslimi öncesinde ilgili kurumun stok birimine bilgi verilecektir. Kurumlarımız tarafından acil ve öngörülemeyen durumlar dışında aşağıda belirtilen tarihler arasında sipariş verilecektir. Aşağıdaki tarihler işin süresine göre güncellenecektir. 01/07/2018 - 31/07/2018 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/09/2018 - 30/09/2018 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/11/2018 - 30/11/2018 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Konak Ana Hizmet Binası İhale Salonu- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir
b) Tarihi ve saati : 24.05.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

*İstekliler; teklif verdikleri ürünlerin her bir kalemi için 2 adet numunelerini  son teklif verme saatine kadar İl Sağlık Müdürlüğü'müzün Numune Kabul Birimine tutanakla teslim edeceklerdir. İhtiyaç listesinde, birimi (metre) olan ürünlerin numuneleri ise, eni şartnamede belirtilen uzunlukta, boyları ise 200 cm uzunluğunda olacaktır. Teslim edilen her kalem numune üzerinde ihale adı, kik no, teklif sahibinin adı, hangi kalem için teklif edildiğine dair kalem sıra no, etiketlenerek teslim edilecektir. 

**Numuneler özelliklerine göre yıkama, ütüleme ve  steril edilecek ürünler için, sterilizasyon aşamalarından geçtikten ve aynı işlemlere tabi tutulduktan sonra toplu olarak değerlendirme yapılacaktır. Bu işlem yada işlemler sırasında numunelerin ayırt edilebilmesi için, teslim edilen her numunenin üzerinde (kumaşın üzerinde)  ilgili ürünün hangi firmaya ait olduğunu belirten şirket bilgileri, logosu vb. ayırt edici bir bilgi bulunacaktır. Numuneler üzerindeki bu ayırt edici bilgilerin söz konusu işlemler sırasında özelliğini yitirmeyecek, silinmeyen kaybolmayan özellikte olup, bu ayırt edici bilgi veya logonun kumaşın rahatlıkla görünür bir kısımda olması kaydıyla, hangi bölümünde yer alacağı tamamen isteklinin tercihidir. 

***Numuneler; belirlenen yer ve tarihte teklif veren firma temsilcilerinin katılımı ile değerlendirmeye tabi tutulacaktır. Katılım isteğe bağlı olup değerlendirme tarihi ve yeri katılımcı firmalara bildirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Satış Bedeli İdaremizin HALK BANKASI BASMANE ŞUBESİ IBAN NO : TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 İBAN Nolu Hesabına (Firma Bilgileri ve Vergi Numarası belirtilerek) döküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İZMİR adresindeki İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Konak Ana Hizmet Binası Destek Hizmetleri Başkanlığı Satınalma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İli Sağlık Müdürlüğü Konak Ana Hizmet Binası Destek Hizmetleri Başkanlığı-Satınalma Birimi 5- Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 Konak /İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
ALEZ 100 X200 (YATAK) 12.450 adet
ALEZLİ MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 6.230 adet
ALEZLİ YASTIK KILIFI (50 X 70) 9.980 adet
AMELİYATHANE ÇAMAŞIRI MAVİ 150X150 (7 CM ÇAPINDA DELİKLİ) 320 adet
AMELİYATHANE ÇAMAŞIRI YEŞİL 150X150 (14 CM ÇAPINDA DELİKLİ) 3.700 adet
AMELİYATHANE DÜZ SARI ÇAMAŞIR(175X150 CM ÇAPINDA) 500 adet
AMELİYATHANE DÜZ YEŞİL ÇAMAŞIR(175X150) 25.100 adet
AMELİYATHANE FORMASI 8.966 adet
AMELİYATHANE MAVİ KUMAŞ (ÇİFT KATLI ÇAMAŞIR İÇİN 120*250) 520 adet
BATTANİYE 2.465 adet
BEYAZ NEVRESİM TAKIMI 13.730 adet
(ÇOCUK)NEVRESİM TAKIMI 772 adet
EL HAVLUSU 30 X 30 CM 22.800 adet
HASTA PİJAMASI ERKEK 1.560 adet
HASTA PİJAMASI KADIN 1.685 adet
HAVLU 50 X 90 CM 1.980 adet
İÇ DIŞ MAVİ SET BOHÇASI 120X120 650 adet
İÇ DIŞ YEŞIL SET BOHÇASI 120X120 7.310 adet
KAPUT BEZİ 15.400 metre
LASTIKLI ÇARŞAF BEYAZ 11.410 adet
LASTİKLİ SEDYE ÇARŞAFI 5.190 adet
LİLA NEVRESİM TAKIMI 1.735 adet
NEVRESİM 8.150 adet
NEVRESİM TAKIMI SARI 640 adet
PİKE BEYAZ 17.575 adet
PİKE LİLA 1.850 adet
PİKE SARI 502 adet
TEK KİŞİLİK ÇARŞAF-BEYAZ HASSE KUMAŞ 21.570 adet
TEK KİŞİLİK ÇARŞAF LİLA 1.150 adet
YANIK AMELİYATHANE FORMASI 55 adet
YASTIK ELYAF 9.395 adet
YASTIK KILIFI BEYAZ 21.630 adet
YASTIK KILIFI SARI 460 adet
YEŞİL KUMAŞ 51.150 metre
AMELİYATHANE BOKS ÖNLÜĞÜ - ÇOK KULLANIMLIK 10.700 adet
LASTİKLİ ÇARŞAF LİLA 750 adet
YASTIK KILIFI LİLA 750 adet
TEK KİŞİLİK ELYAF YORGAN 1.190 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)