İhale No | 2016/95385 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Alsancak Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 1 Nisan 2016 |
İhale Tarihi | 18 Nisan 2016 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ALSANCAK NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HASTANESİ
2016 YILI HASTANE GENELİ İHTİYACI OLAN MUHTELİF MATBU FORM, TONER VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/95385 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ALİ ÇETİNKAYA BULVARI NO:26 35220 ALSANCAK KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324636465 - 2324226009 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@alsancakdh.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | MALIN MİKTARI VE TÜRÜ EKTE YER ALMAKTADIR. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Alsancak Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi /TÜKETİM AMBAR DEPOSU |
c) Teslim tarihleri | : | TÜM KALEMLER (1-40) İÇİN MALZEMELER SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINI TAKİBEN 300 TAKVİM GÜNÜ SÜRESİNCE İDARENİN BELİRLEDİĞİ MİKTARLARDA PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR. BU SÜRE 31.12.2016 TARİHİNİ GEÇEMEZ. MALZEMELERİN TESLİMİ SİPARİŞ VERİLME TARİHİNİ İZLEYEN 7 (YEDİ) GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR. SİPARİŞLER BİLDİRİME ESAS OLAN FAKS YOLU İLE YAPILABİLECEKTİR. MAL TESLİM SÜRESİ YAPILAN BİLDİRİM GÜNÜNÜ TAKİP EDEN GÜN BAŞLAR. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ALİ ÇETİNKAYA BULVARI NO:26 35220 ALSANCAK-KONAK-İZMİR (HASTANE TOPLANTI SALONU) |
b) Tarihi ve saati | : | 18.04.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı HASTANE SATINALMA BİRİMİ ODASI adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 50 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALKBANK A.Ş/İZMİR ŞUBESİ IBAN NO:TR82 0001 2009 4300 0005 0000 32 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ALİ ÇETİNKAYA BULVARI NO:26 35220 ALSANCAK-KONAK-İZMİR (HASTANE SATINALMA BİRİMİ ODASI) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
REÇETE (100'LÜ) | 100 | cilt |
HASTA ARŞIV DOSYA ZARFI | 2.000 | adet |
HASTA YATIŞ ARŞIV DOSYASI | 2.500 | adet |
IÇ TALEP FORMU (2 NÜSHA OTOKOPILI 50'LI) | 30 | cilt |
TIBBI MÜŞ. VE MUA. KAĞIDI (100 LÜ) | 50 | cilt |
ULTRASON ISTEK FORMU (100'LÜ) | 500 | cilt |
ODYOLOJI IŞITME DEĞERLENDIRME FORMU (2 NÜSHA OTOKOPILI 50'LI) | 100 | cilt |
RÖNTGEN ISTEK FORMU (100'LÜ) | 600 | cilt |
GENEL ADLI MUAYENE RAPORU (3 NÜSHA OTOKOPILI 3 FORM BIRARADA 15'LI) | 800 | cilt |
MERKEZI STERILIZASYON ÜNITESI SET TESLIM FORMU 3 NÜ.OTOKOPILI 100 YP | 50 | adet |
NARKOTIK ILAÇ TESLIM DEFTERI 125 YP ARKALI ÖNLÜ SIRA NOLU | 30 | cilt |
TABIP NÖBET DEFTERI | 10 | adet |
ACIL SERVIS HASTA DEĞERLENDIRME VE TAKIP FORMU (100 LÜ | 1.000 | cilt |
ANESTEZI HASTA TAKIP FORMU ( 50 LI OTOKOPILI) | 50 | cilt |
NARKOTIK ILAÇ IMHA FORMU 2 NÜS.OTOKOPILI 100 YP | 25 | adet |
KARAR DEFTERI (100 YAPRAK) | 6 | adet |
ZIMBA TELI ORTA 1000 LI ( NO:24/6 SARI) | 50 | kutu |
ZIMBA TELI KÜÇÜK 1000 LI ( NO: 10/5 SARI) | 50 | adet |
TOPLU IĞNE (250 GR) | 20 | kutu |
PLASTIK DOSYA GÖMLEĞI (100 LÜ PKT) | 50 | paket |
FOTOKOPI KAĞIDI A4 (80 GR) | 3.500 | top |
SILINMEYEN ASETATLI KALEM (PATALOJI KALEMI) | 120 | adet |
KALEM PIL AA 1.5 LR06 | 1.500 | adet |
OKI B 721 YAZICI TONERI | 80 | adet |
YAZICI TONERLERI HP CC 530 A SIYAH TONER | 12 | adet |
YAZICI TONERLERI HP CC 531 A MAVI TONER | 12 | adet |
YAZICI TONERLERI HP CC 532 A SARI TONER | 12 | adet |
YAZICI TONERLERI HP CC 533 A KIRMIZI TONER | 12 | adet |
BASKI MAKINASI MÜREKKEBI ((RISO RZ 970 E BASKI MAKINASI IÇIN) | 20 | adet |
LEXMARK C544X1KG SIYAH TONER | 20 | adet |
LEXMARK C544X1CG MAVI TONER | 20 | adet |
LEXMARK C544X1MG KIRMIZI TONER | 20 | adet |
LEXMARK C544X1YG SARI TONER | 20 | adet |
FOTOKOPI TONERI TK 110 TONER | 1 | adet |
TONER ATIK KUTUSU ( C540X75G LEXMARK) | 7 | adet |
FAKS MAKINASI TONERI LEXMARK 605X (MX511DE) SIYAH TONER | 15 | adet |
TONER (SAMSUNG SF 5100 FAKS CIHAZI IÇIN) | 2 | adet |
TONER (SAMSUNG SF-650 P FAKS CIHAZI IÇIN) | 4 | adet |
LEXMARK C544 DRUM ÜNITESI IÇIN C540X74G( IMAGIMA KIT) RENKLI | 5 | adet |
OKI MB451 SIYAH TONER | 5 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)