İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Masaüstü Bilgisayar Alımı

İhale No 702248
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 5 Mayıs 2014
İhale Tarihi 20 Mayıs 2014 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    Masaüstü Bilgisayar Alımı
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
ADRESİ:    As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Gemlik/BURSA
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +90224519 02 10-28 - +90224519 02 19
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    Evsaf ve Özelliklerine Göre Masaüstü Bilgisayar Alımı
MİKTARI:    37    Adet
MALIN TESLİM YERİ:    Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Gemlik/BURSA
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Sözleşmenin imzalanmasını takip eden iş gününden itibaren 20 takvim günü içerisinde.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı
İhalenin TARİH VE SAATİ:    20/5/2014-11:00
 
İHALE İLANI METNİ  
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR 

1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Döner Sermaye İşletmesi ve bağlı birimlerinde kullanılmak üzere 37 adet Masaüstü Bilgisayar alımı yapılacaktır. 
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır.
3- Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4- Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel olarak değerlendirilecektir.
5- “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6- Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından İhale Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7- "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (20 Mayıs 2014 Saat:11.00) İhale Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir. 
8- Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” Değerlendirmeye Alınmayacak; ancak asıl nüshalarının ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar ulaşması kaydı ile kabul edilecektir. 
9- "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 
10- Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler. 
11. Teklif edilen fiyatların eşit çıkması halinde mal / hizmeti en kısa sürede vermeyi / yapmayı taahhüt eden istekli lehine komisyon karar verecektir. Teklifleri eşit çıkan istekliler, tespit edecekleri yeni teslim süresini değerlendirmenin yapıldığı gün mesai bitimine kadar İhale Komisyon Başkanlığı'na kapalı zarf içinde teslim edeceklerdir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.
13- Sözleşmenin imzalanmasını takip eden iş gününden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde söz konusu malzemeler teslim edilecektir. 
14. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

37 ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR ALIMI İDARİ HUSUSLARI
1. İşlemci birimi 64 (altmışdört) bit mimariye sahip olacaktır. İşlemci birimi en az 2 (iki) çekirdekli olacak ve soket 1155 olacaktır.
2. İşlemcinin ana bellek, kişisel bilgisayar marka ve modelinden bağımsız olarak herhangi bir platformda aldığı SPECfp_rate_base2006 (Standard Performance Evaluation Corporation) değeri en az 52,9 (elli iki virgül dokuz) olacaktır.
3. En az 3 (üç) MB üçüncü seviye ön belleğe (L3 Cache) sahip olacaktır.
4. Her biri en az 2 (iki) GB olmak üzere toplamda en az 4 (dört) GB kapasitede ve en az 1600 (binaltıyüz) MHZ hızında DDR3 RAM olacaktır.
5. Ana kart üzerinde ilave bir donanım gerektirmeden ve mevcut ana belleği yuvasından çıkartılmış olarak, toplam bellek kapasitesi en az 8 (sekiz) GB’a kadar arttırılabilecektir.
6. Önerilen sistem üzerinde en az 2 (iki) adet bellek genişleme yuvası bulunacak ve kullanılan belleklerle çift kanal desteği olacaktır.
7. Sabit Disk kapasitesi en az 500 (beş yüz) GB olacaktır.
8. Sabit Disk en az SATA II teknolojisinde olacaktır.
9. Sabit Disk dönüş hızı değeri en az 7200 (yedi bin iki yüz) rpm olacaktır.
10. Sistemde en az 1 (bir) adedi PCI, en az 1 (bir) adedi PCI Express x 16 olmak üzere toplamda en az 2 (iki) adet genişleme yuvası bulunacaktır.
11. Ekranlar en az güvenlik için CSA veya FCC; ergonomi için TÜV veya GS; ISO 9241-307 class II veya ISO 13406-2 piksel kusuru yönergelerine ve “CE Conformity of Europe” standardına veya bunların dengi TSE/TSEK standartlarına uyumlu olacaktır. Bu hususlar cihazın orijinal kataloglarında bulunacaktır.
12. Ekran LED olacaktır. Köşeden köşeye uzunluğu en az 18,9 “ inç olacaktır. En boyu 16:9 olacaktır.
13. Ekran, en az 1920X1080 piksel çözünürlüğü sıkıştırmadan sağlayacaktır.
14. Ekran parlaklığı en az 250 (iki yüz elli) nit olacaktır.
15. En fazla 0,285 mm. Nokta aralığında görüntü verebilen, yansıtmasız, düşük radyasyonlu, tak ve kullan özellikli, renkli LED ekran olacaktır.
16. Ekran en az 5.000.000:1 (beş milyon bölü bir) kontrasta sahip olacaktır.
17. Ekran görüntüleme açısı en az 160 0 yatay, en az 160 0 dikey olacaktır.
18. Ekranın en az konum, kontrast, parlaklık, renk, fabrika ayarlarını geri yükleme ayarlarına izin veren OSD kullanıcı denetim menüsü olacaktır.
19. Ekranın eğme aralığı, aşağı yönde en az -5 0 (eksi be derece), yukarı yönde en az +200 (artı yirmi derece) olacaktır. Ekran tabanı ayrılabilir olacaktır.
20. Ekranın yanıt süresi en fazla 5 (beş) ms olacaktır.
21. Ekranın Kişisel Bilgisayarlarla bağlantısı için gerekli her türlü kablo/aparat beraberinde verilecektir.
22. En az 3 (üç) tuşlu ve USB bağlantılı fare (optical Mouse) olacaktır.
23. Klavye Orijinal Q Türkçe tuş takımına sahip olacaktır. USB bağlantılı olacaktır.
24. Ana kart üzerinde (on board) ses kartı olacaktır.
25. En az 1 (bir) adet seri port 9 pin, klavye ve fare (USB veya PS/2) bağlantısı için gerekli ara birimler ile toplamda en az USB 2.0 (iki nokta sıfır) giriş/çıkış ara birimi bulunacaktır.
26. Autosense 10/100/1000 BaseT Mbps hızı destekleyen on board Ethernet adaptörü olacaktır.
27. Ağ bağlantısı için gerekli en az 3 (üç) metre UTP uzatma kablosu (Patc Cord) verilecektir.ü
28. Sistem üzerinde (on board) veya kartta takılı faks-modem bağlantısı bulunmayacaktır.
29. Anakart soket1155’i destekleyecek ve Ram yuvaları DDR3 Ramı destekleyecektir. Veri yolu hızı en az 1600 Mhz olacaktır. Onboard ekran kartı olacaktır.
30. Bilgisayar kasası, monitör, klavye ve Mouse aynı marka olacak, marka yapıştırma, etiketleme olmayacaktır.
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
   b.Telefon Numarası:  +90224519 02 10-28
   c.Fax Numarası:  +90224519 02 19
 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)