Duyuru Tarihi |
05-11-2013 |
İhale Tarihi |
18-11-2013 |
İhale Konusu |
Hizmet alımı suretiyle Marmaris - Bozburun arası yük ve yolcu taşıma müsaadeli olarak posta taşıma işi yaptırılacaktır. |
Açıklama |
MUĞLA PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜNDEN
Hizmet alımı suretiyle Marmaris - Bozburun arası yük ve yolcu taşıma müsaadeli olarak posta taşıma işi yaptırılacaktır.
İhale Kayıt Numarası: 2013/158732
ADRES: Muğla PTT Başmüdürlüğü, Orhaniye Mah. Berat Sok. No: 3 48102 MUĞLA
e-posta: mugla_ posta@ptt.gov.tr
1) Telefon: 0 (252) 2140155, 2140156 Faks: 0 (252) 2140131
2) İHALENİN ADI:Hizmet alımı suretiyle Marmaris-Bozburun arası yük ve yolcu taşıma müsaadeli posta taşıma işi.
3) İhale konusu iş uzatma süresi hariç 01/12/2013 - 30/09/2016 tarihleri arasında yaptırılacaktır.
4) İhaleye çıkarılan posta hattında; Marmaris-Armutalan-Adliye-İçmeler-Turunç-Bozburun PTT işyerleri arasında posta taşıttırılacaktır.
5) Posta taşıma işi haftada 5 (Beş) seferli (gidiş-dönüş) olarak yapılacaktır.
6) Posta taşıma işi, 1 (bir) adet taşıt ile yapılacak olup, aracın istiap haddi (net taşıma kapasitesi) asgari 650 Kg. olacaktır. Taşıtlar, istekli adına kayıtlı olacak ve modeli en fazla 10 yaşına kadar olan araçlar kabul edilecektir.
7) Posta taşıma işi yük ve yolcu taşıma müsaadeli olup, postaların yükleme ve boşaltmasında en az 1 (Bir) mutemet/şoför çalıştırılacaktır.
8) Yüklenicinin, Karayolu Taşıma Kanunu kapsamında durumuna uygun sahibi olması ve taşıma işinde kullanılacak aracın bu yetki belgesine kayıtlı olduğunu gösterir "Taşıt Kartı"nın bulunması gerekmektedir.
9) İhaleye ilişkin Sözleşme ve Şartname Muğla PTT Başmüdürlüğü- İdari ve Mali Birimler Müdürlüğü Veznesinden KDV dahil 20,00 TL(Yirmi TL) bedel ile makbuz karşılığında temin edilebilir. Sözleşme ve Şartnamenin satın alındığına dair makbuz istenilen belgeler arasında sayılacaktır.
10) İhale geçici teminatı tutarı, istekli tarafından teklif edilecek aylık bedel ile 34 (otuzdört) aylık taahhüt süresinin çarpımı sonucunda bulunacak tutarının (KDV hariç) % 3’ünden (yüzde üç) az olmamak üzere isteklilerce belirlenecektir. Geçici teminatın teminat mektubu olarak verilmesi halinde, ihale tarihinden itibaren en az 60 günlük süreyi kapsaması gerekmektedir. Teminatın Tedavüldeki Türk Parası veya Devlet İç Borçlanma Senedi olması halinde ihale saatine kadar Muğla PTT Başmüdürlüğü- İdari ve Mali Birimler Müdürlüğü Veznesine yatırılması gerekmektedir.
11) Hizmet alımı suretiyle yapılacak posta taşıma işi, pazarlık ihale usulü ile yapılacaktır.
12) İstekliler; ihaleye ilişkin teklif mektuplarını Sözleşme ve Şartnamenin 7. maddesinde yazılı belgelerin tamamını 18/11/2013 günü saat 15:30’da (ihale saatine kadar) Muğla PTT Başmüdürlüğü İdari ve Mali Birimler Müdürlüğü Orhaniye Mah. Berat Sok. No: 3 İç kapı No:40 48102 Merkez/MUĞLA adresine elden verebilecekleri gibi alma haberli olarak posta yoluyla da gönderebilecektir. Ancak, postadaki muhtemel gecikmelerden İdaremiz sorumlu değildir.
13) İhale 18/11/2013 tarih, Pazartesi günü saat 15:30 'da Muğla PTT Başmüdürlüğü Orhaniye Mah. Berat Sok. No: 3 İç kapı No:38 48102 Merkez/MUĞLA adresinde yapılacak olup, ihaleye katılabilme şartları ile istenilen belgelerin sözleşme ve şartnamede belirtildiği şekilde eksiksiz teslim edilmesi gerekmektedir.
14) Yükleniciler, Karayolları taşıma Yönetmeliği’nin 98. maddesinde sayılan hususlara uyacaklardır.
15) Sözleşme ve Şartnamenin 57. maddesi gereği (LPG’li araçlar hariç) aylık olarak Akaryakıt Fiyat Farkı verilecektir.
16) Adına ihale yapılan isteklinin vermiş olduğu belgelerin sahte olduğunun tespiti halinde teminatı İdareye gelir kaydedilecek ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
|
İdari Şartname |
|
Teknik Şartname |
|
Zeyilname |
|
|