İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/170094 - Manisa İl Özel İdaresi Şehir İçi Personel Servis Hizmeti Alımı

İhale No 2012/170094
Sektör Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
İdare MANİSA İl Özel İdaresi GENEL SEKRETERLİĞİ
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 19 Kasım 2012
İhale Tarihi 27 Kasım 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


MANİSA İL ÖZEL İDARESİ ŞEHİR İÇİ PERSONEL SERVİS HİZMETİ ALIMI
M a nisa İl Ö ze l İda re si Genel Se kre t er liğ i
Manisa İl Özel İdaresi Şehir İçi Personel Servis Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/170094
1-İda re nin
a) Adresi : Akmescıt Mah. Izmır Cad. 311 Manisa Merkez/Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2362314636 - 2362321755
c) Elektronik Posta Adresi : manisaozelidare@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Manisa İl Özel İdaresi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akmescid Mah. İzmir Cad. No:311 Manisa
b) Tarihi ve saati : 27.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Söz Konusu Araçlar 1997 Model ve Üzeri Olacaktır.
Araçların km. Göstergesi ve Kaloriferleri çalışır durumda olacaktır.
Araçlarda Trafik Tüzüğüne uygun her tür donanım bulundurulacaktır. Bundan doğacak her türlü sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.
Araçların her türlü bakım ve onarımı iş saatleri (görev) dışında ve servis hizmetleri aksatmayacak şekilde yüklenici tarafından yapılacaktır.
Araçların her türlü Akaryakıt, Madeni Yağ, sürücü ve diğer tüm işletme masrafları yüklenici tarafından karşılanacaktır.
İdare tarafından yükleniciye sözleşme süresince Akaryakıt ve diğer giderler için fiyat farkı ödenmeyecektir. Araçlar İl Özel İdaresi Hizmetinde kullanıldığı saatlerde sürücüler idarece verilecek “Resmi Hizmete MahsustUR” levhasını aracın görülebilir bir yerine asmaya mecburdur. Servis hizmeti sırasında İdaremiz personeli dışında dışarıdan başka birileri araca kesinlikle alınmayacaktır.
Araçlar arızalandığında görev hiçbir şekilde aksatılmayacak, arızalanan aracın yerine en kısa sürede ve servis hizmeti aksatılmadan aynı özelliklere sahip bir araç temin edilecektir. Arızalı olan araç en geç 3 (Üç) gün içinde
tamir ettirilerek görevine devam edecektir. Aksi durumda arızalı aracın yerine ynı özelliklere haiz başka bir araç temin edilecek ve İdareye bu konuda yazılı bilgi verilecektir.
Araçlar akşam iş çıkışı saati olan 17:30’da servis araçları iş yeri sahasında hazır bulundurulacak ve mesai saati
bitmeden önce iş yerinden kesinlikle ayrılmayacaktır.
Araçların trafik kurallarını ihlallerinden dolayı maruz kaldığı her türlü trafik ve hukuki cezalardan yüklenici sorumlu olacaktır.
Araçlar ayda bir defa ve en fazla 10 dakika gecikme yapabilecektir. Ay içinde ( tabii afet,trafik kazası, ve elde olmayan mücbir sebepler dışında) ikinci kez gecikme halinde İdarece uygun görülürse o gün için ücret ödemesi yapılmayabilecektir. Bir ay içinde mücbir sebepler dışında 3 defa 10 dakikadan Fazla gecikmesi yada servise
gelmemesi halinde, sözleşme İdarece tek taraflı fesh edilebilecek, teminatı da irat kaydedilecektir.
İşin süresi 01.01.2013-31.12.2013 tarihler arası mesai günlerini kapsar. Çalışılmayan veya resmi tatil v.s.
nedenlerle servis ihtiyacı olmayan günler için herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
Araçlar idaremiz personelini sabah şehir içinden işyerine, akşam mesai bitiminde de işherinden şehir içi belirlenen güzergahlar dahilinde ulaştırmak amacıyla çalıştırılacaktır.
Ücret hesabında km esas alınmayacak, üç aracın sabah ve akşam birer sefer üzerinden günlük toplam ücret esas alınacaktır.
Aracın çalışması iş yeri mesaisine göre ayarlanacaktır. Taşınacak personelin işyerine sabah en geç 07.30 da ulaşması sağlanacaktır. Bu nedenle trafikte ya da araçta meydana gelebilecek aksamalar göz önünde tutularak ilk durak yerinden hareket saati belirlenecek, servis hizmetinden faylanacak personele ilk hareket saati
duyurulacaktır.
Araç sürücüleri en az 6 yıl şoförlük deneyimine sahip olduğu istenildiğinde idareye belgeelendirilecektir.
Geçici yada sürekli şoför değişikliklerinde idareye yazılı bilgi verilecektir.
İdarenin tesvip etmediği sürücü veya sürücüler yüklenici tarafından bir hafta içerisinde değiştirilecektir. Sürücü araç sahibi olsa dahi bu madde aynan uygulanır.
Servis hizmeti sırasından araç sürücüleri rahatsız edici ve yüksek sesli müzik açmayacak. her tür rahatsızlık verici davranış argo konuşma yolcularla ileri derecede samimiyet tartışma v.s. gibi davranışlarda bulunmayacaktır. Ayrıca servis sırasında sürücüler sigara içemeyecek yolculardan içmek isteyenlerede düzeyli uyarıda bulunarak izin vermeyecektir.
Her gün sabah ve akşam servis saatlerinde idarece görevlendirecek elemanlar tarafından araçların kiralık vasıta kartına imza atacaktır. Kartlar sürücüler tarafından araçlarda muhafaza edilecek ve üzerinde en ufak bir
tahrifat,silinti kazıntı vs yapılmayacaktır. Görevli elemanın imzasının bulunmadığı günler için ücret
ödenmeyecektir. Aylık çalışma ücreti Kiralık vasıta kartına göre puante edilecektir.
Ödemeler her ayın sonunda aylık kiralık vasıta kartlarındaki o ay için toplam servis yapılan gün ücerinden hesaplanacaktır. herhangi bir nedenle servis hizmet yapılmayan mesai veya tatil günleri için hiç bir şekilde ödeme yapılmayacaktır. yüklenici bu günler için herhangi bir hak talep edemeyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamı veya Özel sektörde Yurt içinde veya Yurt dışında Öğrenci veya personel Taşıma Hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa İl Özel İdaresi
İhale Takip Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Manisa Merkez Şb nezdinde bulunan TR73 0001 0001 8839538642 5001 iban nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya
yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa İl Özel İdaresi İhale Takip Bürosu adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
2 Adet (45+1) ve 1 Adet (27+1) Kişilik Otobüs ile Şehiriçi Servis Kiralama Hizmeti 260 Gün

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)