İhale No | 2024/1805478 |
Sektör | İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri |
İdare | Tapu Kadastro 6. Bölge Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Antalya |
İşin İli | Antalya |
Yayın Tarihi | 23 Aralık 2024 |
İhale Tarihi | 21 Ocak 2025 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TAPU KADASTRO 6. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Malzemeli Temizlik Hizmeti Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/1805478 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | TAPU KADASTRO 6. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | MELTEM MH. 3802 SK. NO:4 MURATPAŞA/ANTALYA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2422386312 - 2422386316 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Malzemeli Temizlik Hizmeti Alım İşi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 22 adet birimde Malzemeli Temizlik Hizmet Alım İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Teknik Şartname ekinde belirtilen Tapu ve Kadastro VI. Bölge Müdürlüğü ve bağlı birimleri(22 birim) |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 03.02.2025, işin bitiş tarihi 31.12.2025 |
d) İşe başlama tarihi | : | 03.02.2025 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 21.01.2025 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Antalya Tapu ve Kadastro VI Bölge Müdürlüğü |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
Hizmet Yeterlilik Belgesi ISO 9001:2015 OHSAS 18001:2020 Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. İsteklilerden bu bilgilerin tevsik edilmesinin istenilmesi halinde, söz konusu belgelerin, bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarından birinin istenilen belgeye ilişkin bilgiyi belirtmesi yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü malzemeli / malzemesiz genel temizlik hizmet alımı benzer iş sayılacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bölge Müdürlüğü Hizmet Binasının (6000 m² kapalı alan, 1500 m² bahçe alanı) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 7.830 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Alanya Hizmet Binasının (2000 m² kapalı alan, 750 m² bahçe alanı) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 2.610 saatlik genel temizlik işii Süreli Çalışma | 261 | gün |
Isparta Hizmet Binasının (4200 m² kapalı alan, 732 m² bahçe alanı) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 3.915 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Manavgat Hizmet Binasının (1400 m² kapalı alan, 2000 m² bahçe alanı) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten (kişi başı) toplam 2610 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Kepez Tapu Hizmet Binasının (2064 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten (kişi başı) toplam 2.610 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Burdur Kadastro Hizmet Binasının (766 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Konyaaltı Tapu Hizmet Binasının (711 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Korkuteli Tapu Hizmet Binasının (250 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Aksu/Antalya Tapu Hizmet Binasının (900 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Döşemealtı Tapu Hizmet Binasının (750 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Serik Tapu Hizmet Binasının (716 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten (kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Gazipaşa Tapu Hizmet Binasının (225 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten (kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Kaş Tapu Hizmet Binasının (740 m² kapalı alan)kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten (kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Kemer/Antalya Tapu Hizmet Binasının (300 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Bucak Tapu Hizmet Binasının (310 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Burdur Tapu Hizmet Binasının (425 m² kapalı alan, 100 m² bahçe alanı) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Kumluca Tapu Hizmet Binasının (400 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Gölhisar Tapu Hizmet Binasının (110 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Çavdır Tapu Hizmet Binasının (100 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Yalvaç Tapu Hizmet Binasının (300 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Finike Tapu Hizmet Binasının (318 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Finike Kadastro Birimi Hizmet Binasının (380 m² kapalı alan) kısmı süreli çalışma ile günlük 5 saatten(kişi başı) toplam 1305 saatlik genel temizlik işi | 261 | gün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)