İhale No | 2022/654068 |
Sektör | Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri |
İdare | BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 202.718,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 253.439.417 TL'den fazla |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İstanbul |
İşin İli | İstanbul |
Yayın Tarihi | 29 Haziran 2022 |
İhale Tarihi | 29 Temmuz 2022 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Malzeme Dahil Kahvaltı ve Yemek Hazırlama, Servisi, Dağıtımı ve Dağıtım Sonrası Temizlik hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2022/654068 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ |
b) Adresi | : | Cevdetpasa Cad. 115 34342 BEBEK BEŞİKTAŞ/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | 0 (212) 359 67 34 - 0 (212) 287 19 79 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | Malzeme Dahil Kahvaltı ve Yemek Hazırlama, Servisi, Dağıtımı ve Dağıtım Sonrası Temizlik |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1.555.000 Öğün Öğrenci Yemek 176.000 Öğün Personel Yemek 294.000 Öğün Öğrenci Kahvaltı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Boğaziçi Üniversitesi Kuzey Kampüs, Güney Kampüs, Kilyos Kampüs, Kandilli Kampüs, Hisar Kampüs ve Anadolu Hisarı Kampüsü |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 01.09.2022, işin bitiş tarihi 31.12.2023 |
d) İşe başlama tarihi | : | 01.09.2022 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 29.07.2022 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Boğaziçi Üniversitesi Rektörlük Toplantı Salonu Cevdetpaşa Cad. No:115 34342 Bebek-Beşiktaş/İST. |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
5996 sayılı Kanununun 30. Maddesi uyarınca düzenlenmiş olan “İşletme Kayıt Belgesini” teklif zarfı içerisinde sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgelere ilişkin bilgiler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kapasite raporuna ait bilgiler: |
İhalede, kahvaltı ve yemek kapasite raporları ayrı ayrı sunulacaktır. İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde ise ortaklardan her biri, iş ortaklığındaki hissesi oranında kapasite raporundaki yeterliği sağlamaları gerekmektedir. Yemek Kapasite Raporu; İstekliler ihale tarihi itibariyle son geçerlilik süresini doldurmamış günlük üretim miktarı, idarenin günlük yemek ihtiyacının yarısı (1/2) olan 5.000 Öğün yemek hizmetini karşılayan "Kapasite Raporunu", Kahvaltı Kapasite Raporu; İstekliler ihale tarihi itibariyle son geçerlilik süresini doldurmamış günlük üretim miktarı, idarenin günlük kahvaltı ihtiyacının yarısı (1/2) olan 500 Öğün kahvaltı hizmetini karşılayan "Kapasite Raporu", sunacaklardır. İstekliler tarafından sunulacak olan yemek ve kahvaltıya ait kapasite raporları, isteklilerin kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası ya da esnaf ve sanatkârlar odası tarafından mevzuatına uygun olarak düzenlenmesi ve ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması zorunludur. |
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
1. Üniversite merkez mutfağında hazırlanan yemeklerin, pişirme mutfağı olmayan kampüslere dağıtımı yapılacaktır. Bu dağıtımlar, kapalı kasa termobaks ile hijyenik ortamda yemek taşımaya uygun raf özelliği olan 3 adet 12 M3 kapasiteli araçlarla gerçekleştirilecektir. Bu araçlar, ham, yarı mamul ve gıda maddeleri ile işlenmeye mahsus yan ürünler ve gıda ambalajlarının bir yerden başka bir yere taşınmasında uyulacak idari-işletme kuralları ile taşıma araçlarının özellikleri kurallarını kapsayan araçlar olacaktır. Bu husus, Türk Standartları Enstitüsünden (TSE) alınmış olan TS 13075 Standardı ile tevsik edilecektir. İstekliler TS 13075 Standardına ilişkin belgeyi teklif zarfı içerisinde sunacaklardır. 2. Doğal afet, kanuni grev, salgın hastalık, üniversite merkez mutfağında meydana gelebilecek olası yangın, su-sel baskını ve üretimin yapılmasına engel olabilecek bir nedenin ortaya çıkması olasılığına karşı günlük kapasitesi 5.500 adet yemek/gün ve 800 adet kahvaltı/gün kapasiteli bir mutfağa sahip olmalıdır. İstekliler, olası bir durumda kendi mutfağında üretim yapması halinde, kendi mutfağının İşyerleri-Yemek fabrikaları ve toplu yemek mutfakları için kurallara uygun olduğunu Türk Standartları Enstitüsünden (TSE) alınmış olan TS 8985 Standardı ile tevsik edilecektir. İstekliler TS 8985 Standardına ilişkin belgeyi teklif zarfı içerisinde sunacaklardır. 3. İstekliler, gıda maddeleri imal eden, hazırlayan, depolayan ve satan yerlerin yapısal özellik, işletmecilik çalışanlar ve teknik donanımla ilgili genel kuralları kapsayan hususları Türk Standartları Enstitüsünden (TSE) alınmış olan TS 6914 Standardı ile tevsik edeceklerdir. İstekliler, bu hususu tevsik eden TS 6914 Standardına ilişkin belgeyi teklif zarfı içerisinde sunacaklarıdır. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde, iş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.5.4. maddesinde yer alan belgeler her bir ortak tarafından ayrı ayrı sunulması zorunludur. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu ve/veya özel sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında yapılan malzemeli yemek hazırlama benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Öğrenci Yemek | 1.555.000 | öğün |
Öğrenci Kahvaltı | 294.000 | öğün |
Personel Yemek | 176.000 | öğün |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)