İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Malzeme Alımı.

İhale No 915141
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 2 Mayıs 2015
İhale Tarihi 6 Mayıs 2015 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    Malzeme Alımı.
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
ADRESİ:    As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Gemlik/BURSA
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +90224519 02 10-28 - +90224519 02 19
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    OPTİMA 7000 DV ICP-OES Cihazının Onarımı İçin 12 Kalem Malzeme Alımı
MİKTARI:    12    Kalem
MALIN TESLİM YERİ:    Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletmesi Gemlik/BURSA
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Kararın tebliğini takip eden günden itibaren 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Döner Sermaye İşletmesine teslim edilecektir.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
İhalenin TARİH VE SAATİ:    6/5/2015-11:00
SARTNAME NO:    Evsaf özelliklerine göre alınacaktır.
 
İHALE İLANI METNİ  
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR 

1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarında kullanılan OPTİMA 7000 DV ICP-OES Cihazının onarımı için 12 kalem malzeme alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Değerlendirme toplam bedel üzerinden yapılacaktır. Bütün kalemlere teklif vermeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Alım ile ilgili diğer bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (06 Mayıs 2015 Saat:11.00) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir. 
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
13. İhtiyaç duyulan malzeme, kararın tebliğini takip eden günden itibaren 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Döner Sermaye İşletmesine teslim edilecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelmesi durumunda ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
14. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (On) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
16. Ödeme, Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığının teslim edilen mallara ilişkin muayene faaliyetlerini müteakip gerçekleştirilecektir.

İHTİYAÇ LİSTESİ 
1. KIT BUZ SPARES 500 DV 1 ADET
2. ORİNG KIT FOR 2000/4000 INJECTOR 1 ADET
3. PTFE MEMBRANE PK/50 1 ADET
4. QUICK CONN BODY 10/32 FEM STEM BRS 1 ADET
5. REPL AIR FILTER FOR OPTIMA 2000/4000 1 ADET
6. AIR FILTER – SPECTROMETER 1 ADET
7. HEAD ASSY – ZOD SET PRSTLC PUMP 1 ADET
8. MEINHARD TYPE C HIGH DISSOLVED SOLIDS 1 ADET
9. FAN 220 VOLT 1 ADET
10. ARGON REGÜLATÖRÜ 1 ADET
11. AZOT REGÜLATÖRÜ 1 ADET
12. HAVA KOMPRESÖRÜ ATIK VALFİ 1 ADET

MALZEMELERE AİT EVSAF ÖZELLİKLERİ

1. KIT BUZ SPARES 500 DV
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Torch sisteminde kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 3 ay olacaktır.

2. ORİNG KIT FOR 2000/4000 INJECTOR
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Torch sisteminde kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 3 ay olacaktır.

3. PTFE MEMBRANE PK/50
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Hidrür sisteminde kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.

4. QUICK CONN BODY 10/32 FEM STEM BRS
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Torch sisteminde kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 3 ay olacaktır.

5. REPL AIR FILTER FOR OPTIMA 2000/4000 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.

6. AIR FILTER – SPECTROMETER 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.

7. HEAD ASSY – ZOD SET PRSTLC PUMP 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Peristaltic pompa sisteminde kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 3 ay olacaktır.

8. MEINHARD TYPE C HIGH DISSOLVED SOLIDS 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazına uyumlu Spray Chambere ile kullanılacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.

9. FAN 220 VOLT 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazı havalandırma sistemine uyumlu olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 6 ay olacaktır.
ç. 220 volt ile çalışabilecektir.

10. ARGON REGÜLATÖRÜ 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazı gaz hattına uyumlu olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 6 ay olacaktır.

11. AZOT REGÜLATÖRÜ 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazı gaz hattına uyumlu olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
c. Garanti süresi en az 6 ay olacaktır.

12. HAVA KOMPRESÖRÜ ATIK VALFİ 
a. Perkin Elmer marka ICP cihazı hava beslemesi için kullanılan gast marka hava kompresörüne uygun olacaktır.
b. Orijinal ambalajında olacaktır.
 
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
   b.Telefon Numarası:  +90224519 02 10-28
   c.Fax Numarası:  +90224519 02 19
   d.Elektronik Posta adresi:  asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr
   

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)