İhale No | 2217811 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Nisan 2021 |
İhale Tarihi | 29 Nisan 2021 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
: 0224 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın............................................................................................................................................................ Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
APL VALFİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/04/2021 tarihi, saat 12100lOO kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (’IsimrImza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
/LL |
|
Metin ftJCjÜZ |
|
Satınalrna Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm ŞMtınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun |
|
Uygun Değil |
/r*>, ■ * O'.*', |
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
İ 4 J Vi |
|
ilk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
w* I*; ;* ¥ ;*/ |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
* ' V* V |
Revizyon No: |
0 |
|
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Sayfa No: |
1 |
TUTANAK
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Anestezi biriminde kullanılmakta olan Mindray marka Wato EX 65 pro model FP31000163 seri numaralı 1011246405 künye numaralı anestezi cihazı arızası üzerine Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Birimimiz ve bakım anlaşmalı firması tarafından yapılan inceleme ve kontroller sonucu apl valfmin kullanım hatası sonucu kırılmış olduğu tespit edilmiş olup yenisi ile değiştirilmesi gerekmektedir.
Cihaz biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL parça temininin yaptırılması hususunda:
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Gereken malzeme |
Adeî |
APL valf |
1 |
^T" .• » * * 'l |
n |
/* ' v * |
T.C. |
W *• |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
t ç ,*/ |
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
*/ v * y |
Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
ANESTEZİ CİHAZI APL VALF ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Parça, Mindray marka Wato EX 65 pro model anestezi cihazına uygun olmalıdır.
2. Parça orijinal olmalıdır.
3. Parça cmH20 seviyesi ayarlanabilme özelliği olmalıdır.
4. Parça 6 ay garantili olmalıdır.
5. Parçanın uygunluğu Klinik mühendislik birimi tarafından verilecektir.
6. Parça ile birlikte fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim muayene kabul birimi olup aksi takdirde sorumluluk kabul edilmeyecektir.
hf*Y 0 * * f/ |
TEKLİF İSTEME FORMU |
1 Tarih : 27/04/2021 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYUZ (Satmalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 67 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın............................................................................................................................................................ Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fivat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
EKG MANDALI |
10 |
TAKIM |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Malı. Emniyet Cad. Ytldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/04/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
I |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İ^im,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
fjJ MetinAKYÜZ Satmalma Aîj^jrıurıı |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm|S^ı |
inalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
EKG MANDAL SETİ 4'LÜ PEDİATRİK 150-13-02-01-240010230
1- Pediatrik tipte olmalıdır.
2- Mandallı tipte olup kol ve bacağa bağlanabilmelidir
3- EKG kıskacı dayanıklı plastikten olmalıdır.
4- Elektrod kısmı paslanmaz çelik yapıda olmalıdır.
5- Elektrot kısmı mandala sabitlenmiş olmalı, herhangi bir sebeple oynama yapmamalıdır. Herhangi bir kayma yapması durumunda firma ücretsiz olarak mandalı değiştirmelidir.
6- Hasta kablosu girişine uygun olmalıdır.
7- Mandalın birleşim noktasını kademeli olarak ayarlanabilir olmalıdır.
S- UBB kaydı olmalıdır. UBB kodu faturada belirtilmelidir
9- Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3. Maddesinin o bendinde belirtilen EKG ölçmek amacıyla alınacaktır.
10- Ürün Faturalandırılırken İhaleye çıkılan ürün ismi ile faturadaki ürün ismi aynı olmalıdır.
: 27/04/2021