İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Malzeme Alımı

İhale No 1183621
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare İZMİR EGE ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 12 Ekim 2016
İhale Tarihi 17 Ekim 2016 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

  1056
Teklif Tarihi : 17.10.2016
Teklif Saati : 11:30
Açılış Tarihi : 17.10.2016
Açılış Saati : 11:30
Teslim Süresi : peyderpey

 



 

 
T.C.
EGE ÜNİVERSİTESİ
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

12 KALEM MUHTELİF MALZEME ALIMI

12 KALEM MUHTELİF MALZEME ALIMI Kamu İhale Kurulu'nun 07.01.2013 tarih ve 2013/DK.D-1 sayılı kararı ve Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığı’nın 06.02.2013 tarih ve 333 sayılı yazısına istinaden, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/f maddesi gereğince teminat alınmaksızın sözleşme yapılarak aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda toplu satınalması yapılacaktır. Alıma ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda ve eklerde yer almaktadır:

ALIM NUMARASI : Herbir grubun alım numarası aşağıda gösterilmektedir.
1-İdarenin
a)Adresi : ANKARA CAD. 35100 BORNOVA / İZMİR
b)Telefon ve fax no :02323901853-02323431903 Fax:02323730083
c)Alıma ait dokümanın görülebileceği internet adresi:http://hastane.ege.edu.tr/
2-Alıma ait malın konusu
a)Niteliği,türü ve miktarı :Mal Alımı, 12 Kalem (Malzeme listesi aşağıdadır.)
b)Teslim Yeri/Yerleri :Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Taşınır Kayıt Kontrol Birimi 
Bornova /İZMİR 
c)Teslim Tarihleri :Sözleşmenin imzalanmasına müteakip verilecek işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve 2 gün içinde sipariş miktarı teslim edilmek kaydıyla, 31.12.2016 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir.
3-Teklifin
a)Verileceği Yer : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova/İZMİR
b)Tarihi ve Saati : 17/10/2016 saat: 11:30 (Saat:11:30’a kadar istekliler dosyalarını kapalı zarf usulü ile satınalma bürosuna teslim edilecek olup, dosyalar komisyon huzurunda açılacaktır.)
4-Teklif verebilme şartları ve istenilen belgeler:
a) Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
    1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan veya alım tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
    2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan veya alım tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
    2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

5- Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
1)İstekliler teknik şartnamede istenilen belgeleri teklifleri ile birlikte sunmak zorundadır. 

6- Yetkili Kurum ve Kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler
    a)Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kayıtlı ve T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.

    b)Malzemeyi teklif eden istekli ; üretici, ithalatçı veya bayi olarak TITUBB da kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir.

    c)Teknik şartnamede istenilen ubb barkod numaraları sıze dağılımları liste olarak verilecektir ve bütün sıze numaralarına ait Sağlık Bakanlığınca onaylı TITUBB çıktıları dosya ile birlikte sunulacaktır.

    d)Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olan tıbbi malzemeler için peyderpey sipariş teslimi aşamasında, istekliler elektronik ortamda www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı (IBY – HÜAP)hazırlayarak cd.disc,usb v.b.) idareye sunacaklardır İdare kodu : 35749.38.12.00.01.330 idare adresi: EGE ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ olarak girilecektir.

    e)Teklif edilen ürün; Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından bedeli karşılanacak Tıbbi Malzeme listelerindeki SUT kodları ile eşlenmiş olmalı, SGK’nın ilgili web sayfasından alınan çıktı ile belgelenmeli ve teklif ile birlikte sunulmalıdır.


7- İstekliler 1.2.4. gruba ait; teknik şartnamedeki kalemlerden herbiri için en az (bir) 1 adet ürün numunesini teklif ile birlikte veya takip eden 2 (iki) iş günü içinde Malzeme Planlama Birimi’ne teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.

8- Sözleşme (Türk Lirası) cinsinden imzalanacaktır 
9- Teslimat Programı: Sözleşme imzalanmasına müteakip, ihtiyaç olması halinde verilecek işe başlama yazısına istinaden, sipariş yazısında belirtilen boy ve ölçülere göre 2 gün içinde teslim edilecektir. Her teslimatta 6. Madde de istenilen standartlara uygun olarak teslim edilecek ürüne ait (TITUBB) kayıtlı ve T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır belgeleri ve HÜAP cd’si hazırlanarak fatura ekinde teslim edilecektir.

10 – Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

11- Teklif mektubu, eki cetveli ve istenilen belgeler dökümana (ilan,teknik şartname ve sözleşme tasarısı) uygun hazırlanıp, kapalı zarf içerisinde idaremize sunulacaktır.
12-Bu toplu alımda her grup ayrı bir talepten oluşmaktadır. Herbir grupta belirtilen kalemlerin tamamına teklif verilecektir. 
13- Alıma ait teknik şartname ve eklerinin görülmesi :
a) Alıma ait teknik şartname ve eklerini, idarenin web ilan sitesinde görülebilir. (http://hastane.ege.edu.tr/ adresinden d.s.s. ilanları – doğrudan alım ) ve Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma bürosundan temin edilebilir.
b) Teklifler, alım tarih ve saatine kadar Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
14- İdaremiz alımı yapıp /yapmamakta dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespit etmekte serbesttir. 

15-NOT: Herbir grup ayrı bir alımdır. Herbir grubun alım numarası farklı olup (2016… İle başlayan) ayrı ayrı teklif verilecektir. Teklif mektubu 1 adet üzerinden hazırlanarak birim fiyat verilerek, birim fiyat tutarı yazılacaktır. (toplam tutar yazılmayacaktır. Aşağıdaki belirtilen miktarlar tahmini miktarlardır.) Ayrıca 5.maddede istenilen belgelerin yanısıra 6.c). Maddesinde ve alımlara ait Teknik şartnamede istenilen ubb barkod numaraları sıze dağılımları liste olarak verilecektir ve bütün sıze numaralarına ait Sağlık Bakanlığınca onaylı TITUBB çıktıları dosya ile birlikte sunulacaktır.


 

GRUP NO SIRA NO ALIM NO STOK KODU MALZEMENİN CİNSİ
TAHMİNİ MİKTAR
1 1 2016-04805 80009551 GREFT, HEMOSTATIK OZELLIKLI KOLAJEN STRIP
30,
Adet
2 2 2016-05115 80008964 PLAK, DİNAMİK, FEMUR, TEMAS YÜZEYİ AYARLANABİLİR,TİTANYUM
20,
Adet
3   80008965 VİDA, 5MM TİTANYUM, DİNAMİK,FEMUR, TEMAS YÜZEYİ AYARLANABİLİR PLAK İÇİN
200,
Adet
4   80008966 VİDA, DİNAMİK, 5.0 MM TİTANYUM, DİNAMİK TEMAS YÜZEYİ AYARLANABİLİR, PLAK İÇİN
20,
Adet
5   80008967 SPACER, DİNAMİK, FEMUR, TEMAS YÜZEYİ AYARLANABİLİR PLAK İÇİN
45,
Adet
6   80008968 TEPE VİDASI, DİNAMİK, FEMUR, TEMAS YÜZEYİ AYARLANABİLİR
200,
Adet
7   80009006 PLAK, PERIPROSTETIK FEMUR TITANYUM, TEMAS YUZEYI AYARLANABILIR
5,
Adet
8   80009008 CABLE HOLE, PERISPROSTETIK FEMUR TITANYUM, TEMAS YUZEYI AYARLANABILIR PLAK ICIN
15,
Adet
3 9 2016-05116 80009145 INTRAOPERATIF NOROMONITORIZASYON, MEP (EMG DAHIL) SETI, CERRAH GUDUMLU
30,
Adet
4 10 2016-05117 80006500 VIDA, SUBLAMINAR-TRANSVERSOLAMINAR, POLIAKSIYEL, POSTERIOR SPINAL STABILIZASYON SISTEM UYUMLU
500,
Adet
11   80006502 ROD, SUBLAMINAR-TRANSVERSOLAMINAR, POSTERIOR SPINAL STABILIZASYON SISTEM UYUMLU
100,
Adet
12   80006503 BAGLANTI, TRANSVERS, SUBLAMINAR-TRANSVERSOLAMINAR, POSTERIOR SPINAL STABILIZASYON SISTEM UYUMLU
100,
Adet

birim fiyat teklif mektubu.docxsözleşme tasarısı.docteklif cetveli.doc1056.pdf
 

 
 
 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)