İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/419814 - Makine Ve Teçhizat Satın Alınacaktır

İhale No 2017/419814
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 24 Ağustos 2017
İhale Tarihi 15 Eylül 2017 09:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

MAKİNE VE TEÇHİZAT SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

12 Kalem Makine ve Teçhizat Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/419814
1-İdarenin
a) Adresi : ORD. PROF. DR. ŞEVKET AZİZ KANSU BİNASI KAT:8 (EMNİYET MAHALLESİ İNCİ TAŞI SOKAK) - YENİMAHALLE / ANKARA YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312141350 - 3122127414
c) Elektronik Posta Adresi : ssahin@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 Kalem Makine ve Teçhizat Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ (1., 2., 3. VE 4. kalem) ZİRAAT FAKÜLTESİ Tarımsal Yapılar ve Sulama Bölümü'ne (5. kalem) VETERİNER FAKÜLTESİ İç Hastalıkları Anabilim Dalı'na (6. kalem) Doğum ve Jinekoloji Anabilim Dalı'na (7. kalem) Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı'na (8. kalem) Fizyoloji Anabilim Dalı'na (9. ve 10. kalem) Biyokimya Anabilim Dalı'na (11. kalem) Dölerme ve Suni Tohumlama Anabilim Dalı'na (12. kalem)
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan en geç 45 gün sonra malın tamamı teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma (Ord.Prof. Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) 8.Kat Yenimahalle/Tandoğan/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 15.09.2017 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler tarafından teklif ettikleri mallara ilişkin katalog veya broşür verilecektir.
b) İstekliler tarafından teklif ettikleri mallara ait teknik şartnamelere madde madde cevap verilecektir.(Teknik şartnameye verilen cevaplar katalog veya broşür üzerinde de gösterilecektir.Ayrıca istekliler teknik şartnameye cevaplarını sırasıyla orijinal dokümanları ya da üretici firmadan alınan yazılı metinler üzerinde işaretleyerek vereceklerdir.)
c) İstekliler tarafından teklif edilen mallara ilişkin marka ve model beyanı verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 11., 8., 9., 12., 7., 5., 6.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi Ord. Prof. Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası B Blok Kat:8 (Emniyet Mah. İncitaş Sok.) Tandoğan-Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi Ord. Prof. Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası B Blok 8.Kat (Emniyet Mah. İncitaş Sok.) Yenimahalle/Tandoğan/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
Kablosuz Telemetrik Kronometre / Fotosel Sistemi ve Dikey Sıçrama Ölçer 1 adet
V800 GPS' li Nabız Monitörü (Polar Saat) 5 adet
V800 Combo GPS'li Nabız Monitörü (Polar Saat) 1 adet
RC3 GPS Nabız Monitörü (Polar Saat) 5 adet
Boru Şebekesi Cihazı 1 adet
Hemodiyaliz Cihazı 1 adet
Yoğun Bakım Ünitesi 1 adet
Su Aktivitesi Tayin Cihazı 1 adet
Öğrenci Spirometresi 1 adet
Eğitim Sistemi-Fizyoloji 2 adet
Dikey Elektroforez Sistemi 1 adet
Sperma Konsantrasyon Cihazı 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)