İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Main Board

İhale No 1377871
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 12 Temmuz 2017
İhale Tarihi 14 Temmuz 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Siparişi Veren

: BURSA İLÎ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Kadriye EFE (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0(224) 294 44 69

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93-

bursaeahl ,dtemin@saglik.gov.tr/sevkety ilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

MAÎN BOARD

2

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

teklifin geçerlilik suresi

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 14/07/2017 tâfİhİ, SHât lOlOOl00 kadar verilmiş

olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Kadriye EFE Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

MİNDRAY MARKA BENEVİEW T8 MODEL H AST AB AŞI MONİTÖRÜ MPM MODÜLÜ İÇİN MAİN BOARD (ANA KART) TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Main Board (Anakart) Mindray marka BeneviewT8 model Hastabaşı monitörünün MPM Modül cihazında kullanıma uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.

2.      Main Board (Anakart) soketleri Mindray Marka MPM Modülüne uygun olmalıdır.

3.      Main boardu (Anakartı) temin eden firma cihaza takıp teslim etmelidir.

4.       Main board (Ana Kart) cihazla uyum sağlamalı ve yuvasına kolayca oturmalıdır.

5.      Main Boardu(Ana Kartı) temin eden firma Takdıktan sonra EKG, SP02, IBP1,1BP2,T1,T2,NIBP Fonksiyonel testlerini yapıp kalibrasyonları yapıp çalışır durumda teslim edecektir. Başka arıza çıkarsa hiçbir ücret talep etmeyecektir.

6.       Takıldıktan sonra kullanıcı ve klinik mühendislik birimimiz 7 gün test edildikten sonra uygunluk verecektir.

7.      Parça 1 yıl garantili olacaktır.

8.      Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

9.      Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

10.   Ürünün, TC. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası'nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının olması gerekmektedir.

11.  Çıkan Ana kartlar poşetlenip birimimize teknik servis raporu ile teslim edilmelidir ve onarımı yapılan MPM Modüllerini Teknik servis raporuyla Teslim edilmelidir.

12.   Fatura Biyomedikal klinik Mühendislik servisimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

13.   Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızası giderilmediğine dahi muayene kabul komisyon biriminde uygunluk verilmeyecektir.

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)