İhale No | 2624460 |
Sektör | Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 15 Aralık 2022 |
İhale Tarihi | 19 Aralık 2022 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 15/12/2022 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
LOYTEC-LWEB803 VİSUALİZATİON MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
|
SYSTEM SENSÖR/LST MARKA İNTELLİGENT ADRESLİ YANGIN ALIGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
3 |
|
TELETEK MARKA YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür. |
|
NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ |
: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır! |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KALP MERKEZİ EK BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
l.İşin Tanımı
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Hastanesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan bina otomasyon sistemi LOYTEC LWEB-803 Visualization marka yazılım ve saha cihazlarının 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.
2.1. Bakım Periyodu: Belirtilen cihazların servis ve periyodik bakımları, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten sona ereceği tarihe kadar, toplam 1 (bir) tur olarak, idarenin ilgili birim amirliği tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.
2.2. Periyodik bakım hizmetleri normal çalışma gün ve saatleri içinde verilecektir. Hafta sonu ve resmi tatillere denk gelen günlere bakım planlanmayacaktır.
2.3. Arızalarm Giderilmesi: Bakım çalışmaları dışında bildirilen arızalara, yüklenici firma tarafından 24 saat içinde müdahale edilecek ve yapılan işle ilgili servis arıza giderme formu düzenlenecektir.
3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:
1. Otomasyon bakımları yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine verilecek, diğer nüshası da yüklenici de kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistieri kabul edilmeyecektir.
2. Yüklenici, sözleşme yaptığı yıl içerisinde bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
3. Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın, hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.
4. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir.
5. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
4. Otomasyon Sisteminin Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:
1. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.
2. Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.
3. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
4. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.
5. Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır. DtMİR
|