İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Loytech Otomasyon Sistemi Ve Sensör Yangın Algılama Sistemi Yıllık Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2624460
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 15 Aralık 2022
İhale Tarihi 19 Aralık 2022 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 15/12/2022

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın …………………………………………………………………………………………… Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

LOYTEC-LWEB803 VİSUALİZATİON MARKA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALIMI (12 AYLIK 1 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

2

 

SYSTEM SENSÖR/LST MARKA İNTELLİGENT ADRESLİ YANGIN ALIGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

3

 

TELETEK MARKA YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Ödemeler Hizmet alımlarında ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 19/12/2022 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KALP MERKEZİ EK BİNA İKLİMLENDİRME OTOMASYON SİSTEMİ YILLIK BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

l.İşin Tanımı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Hastanesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan bina otomasyon sistemi LOYTEC LWEB-803 Visualization marka yazılım ve saha cihazlarının 01.01.2023-31.12.2023 tarihleri arasında yılda 1 kez yapılacak koruyucu periyodik bakım ve onarım aşağıdaki kontrol, ayarlama, temizlik ve onarım işlerini kapsar.

2.1.  Bakım Periyodu: Belirtilen cihazların servis ve periyodik bakımları, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten sona ereceği tarihe kadar, toplam 1 (bir) tur olarak, idarenin ilgili birim amirliği tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.

2.2.  Periyodik bakım hizmetleri normal çalışma gün ve saatleri içinde verilecektir. Hafta sonu ve resmi tatillere denk gelen günlere bakım planlanmayacaktır.

2.3.  Arızalarm Giderilmesi: Bakım çalışmaları dışında bildirilen arızalara, yüklenici firma tarafından 24 saat içinde müdahale edilecek ve yapılan işle ilgili servis arıza giderme formu düzenlenecektir.

3. Aylık Bakım ve Onarımlarda Firmanın Uyması Gereken Kurallar:

1.  Otomasyon bakımları yılda bir defa olmak üzere idarenin teknik personeli nezaretinde yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bakım çizelgeleri üç nüsha olarak hazırlanacak ve idare personeli ile yüklenici firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası teknik servise, bir nüshası fatura ile birlikte muayene kabul birimine verilecek, diğer nüshası da yüklenici de kalacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen bakım checklistieri kabul edilmeyecektir.

2.  Yüklenici, sözleşme yaptığı yıl içerisinde bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.

3.     Yüklenici, bilgisayar programındaki bir arızanın, hastane idaresi tarafından kendisine bildirilmesinden sonra 24 saat içerisinde hastane bilgisayarına bağlanacak ve bağlantı gerçekleştiği anda sistem arızasını tespit ederek gidermeye çalışacaktır. Bu arızanın uzaktan giderilememesi halinde ise arızanın kendine bildirilmesini takiben 72 saat içerisinde arıza mahallinde çalışmaya başlanmış olacaktır.

4. Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir.

5.   Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhütte bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

4. Otomasyon Sisteminin Yeniden Yapılması veya Değiştirilmesi Gerekecek Parçalar Hakkında Aşağıdaki Sekil Uygulanacaktır:

1. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

2.  Arızalı parçalar yerinde tamir edilecektir. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.

3. Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.

4.  Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.

5.   Herhangi bir parçanın değiştirilmesine, yenilenmesine veya tamir edilmesine ilişkin tüm kararlar hastana idaresinin onayı alındıktan sonra yapılacaktır.                                    DtMİR

Teknis


 

6.  Firma arızalı parçayı orijinal yedek parça ile değiştirecektir.

7. Yüklenici firma bakım esnasında bildirilen arızalar için ayrıca ücret talep edemez.

8.   Yüklenici firma söz konusu bakım ve arızalarının giderilmesi için gerekli makine ve teçhizatı bulundurmak zorundadır.

9.   Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve İdareye iletilecektir.

10.   Otomasyon sisteminin bakım onarım yada parça değişiminde yükleniciden doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

11.  Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hakedişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

12.   Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hakediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

13.   İdare yüklenicinin sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

5.  Bina Otomasyon Sistemi Bakımında Yapılacak İsler:

1. Sistemdeki her bir saha cihazı 1 yıllık bakım periyodu süresince en az 1 kez kontrol edilecektir.

2.   Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

3.  Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi sıcaklık ve aktif nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

4.   Klima santralleri üfleme ve dönüş kanallarına bağlı kanal tipi hava kalite sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

5.   Klima santralleri vantilatör ve aspiratör hücrelerine bağlı fan kayış kopma durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

6.  Klima santralleri filtre hücrelerine bağlı, filtre kirlilik durumlarını izleme amaçlı kullanılmakta olan fark basınç prosestatlarının ve hortumlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

7.  Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya hücrelerine bağlı, serpantin donma durumlarını izlemek amaçlı kullanılmakta olan donma termostatlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

8.   Klima santralleri ısıtıcı ve soğutucu batarya servo motorlu vanalarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

9.   Klima santralleri üfleme dönüş ve karışım hava damperlerinin konumlandırılmasını sağlayan oransal ve on/off damper servo motorlarının, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

10.  Dış hava meteorolojik tip sıcaklık ve nem sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

11.  Soğutma tesisatlarında, hat ve kollektör sıcaklıklarını izleme amaçlı kullanılan daldırma tip sıcaklık sensörlerinin montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

12.   Bina otomasyon sistemi dahilindeki novanet-pc haberleşme protokol dönüştürücü routerların, montaj kontrolleri ve fonksiyon testleri yapılacaktır.

13.  DDC-PLC ünitelerin analog girişleri, dijital girişleri, analog çıkışları ve dijital çıkışları test ve kontrol edilecektir.

14.   Bakımı yapılan sistemler DDC-PLC üniteler ile ilgili bakım raporları hazırlanacak ve idareye iletilecektir.

15.   Bakım çalışması tamamlandığında scada programları ile ilgili son yedekler alınarak bir kopyası idareye teslim edilecektir.

16. İdarenin talebi halinde, idare teknik personeline eğitim verilecektir.                                            A .

H            5                AUattln DEMiR


 

6. Yüklenici Firmadan İstenen Belgeler:

1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.

2. Otomasyon sisteminin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.

3.   Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu ihale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri Genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

4.    Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

5.   Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım, program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.

6. Yüklenici belirtilen marka ve cihazların Yetkili Servis Belgesine sahip olacaktır.

7.  Yedek parça fiyat listesi (2023 yılı için).

AU^ttln DEAAlR Teknisyen Sicil Nc: MM2 527


 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA Valiliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi TEKNİK ŞARTNAMESİ

SYSTEM SENSOR & LSTYANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2023 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Ana Binada bulunan SYSTEM SENSOR LST Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Şubat, Haziran ve Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

SYSTEM SENSOR/LST

Yangın Algılama İhbar

1

3

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez (Şubat, Haziran ve Ekim aylarında) SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Binada dedektör, modül vb sistem elemanı eklenmesi gereken durumlarda kablo çekim işi kurum idaresi sorumluluğunda olup firma kabloların nereden nereye çekilmesi konusunda destek verecek ve sistem elemanlarının montajı ile sisteme adaptasyonu konusunda sorumlu olacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)   Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, butonların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.



 


 

f)    Grafik yazılım ile ilgili gerekli projeye eleman ekleme çıkarma isim değişikliği veya yazılım ile ilgili sorunların giderilmesi, gerekirse yeniden yazılımın kurulması(Bu konuda distribütörden olası alınabilecek hizmet için ücret talep edilemez)

g)   Hava örnekleme sisteminin temizliğinin ve denemelerinin yapılması.

h)   Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolünün ve temizliğinin yapılması.

SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)  Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)   Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.


 

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madderll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan SYSTEM SENSOR VE LST Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi ,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidîr.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).


 

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

0 W

BURSA Valiliği

 

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

V* *

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

TELETEK YANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2023 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:! İşin Tanımı

Kalp Merkezi Ek Binada ve Ovaakça Ek Binada bulunan TELETEK Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Şubat, Haziran ve Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

TELETEK

Yangın Algılama İhbar

2

3

 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların

randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve

muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü

dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Binada dedektör, modül vb sistem elemanı eklenmesi gereken durumlarda kablo çekim işi kurum idaresi sorumluluğunda olup firma kabloların nereden nereye çekilmesi konusunda destek verecek ve sistem elemanlarının montajı ile sisteme adaptasyonu konusunda sorumlu olacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)  Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)   Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, butonların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)    Panel fonksiyonlarının kontrollerinin yapılması.

g)   Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolünün ve temizliğinin yapılması.


 

 

TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)  Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)   Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bîr ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.


 

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan TELETEK Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi, sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi ve Ovaakça Ek Binası bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında Yangın Algılama ve İhbar sisteminin bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu ve ya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir, (satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak


 

edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)