İhale No | 2025/185423 |
Sektör | Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri |
İdare | TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) EGE LİNYİTLERİ İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ (TKİ ELİ İŞLETME) |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 11 Şubat 2025 |
İhale Tarihi | 25 Şubat 2025 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) EGE LİNYİTLERİ İŞLETMESİ/SATINALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
İhale Kayıt Numarası | : | 2025/185423 |
İşin Adı | : | Lamineli Polipropilen Kömür Torbası Alımı |
İhale Türü - Usulü | : | Mal Alımı - Açık İhale Usulü |
1 - İdarenin | ||
a) Adresi | : | CUMHURİYET MH.ATATÜRK CD. NO:170 45500 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2366132326 - 2366122013 |
c) Elektronik posta adresi | : | sezerar@eli.gov.tr |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | www.eli.gov.tr |
2 - İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | ELİ MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI 2.600.000 ADET LAMİNELİ POLİPROPİLEN KÖMÜR TORBASI ALIMI |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | TKİ Genel Müdürlüğü ELİ Müdürlüğü Cenkyeri Ambarı Soma / MANİSA |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Teslim süresi 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | ELİ Ege Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü İhale Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 25.02.2025 - 14:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
1) İhale Dokümanının Görülmesi ve Temini: a) İhale dokümanı Atatürk Caddesi No:170 Soma/Manisa ELİ İşletme Müdürlüğü Satınalma Şube Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir ve bedeli karşılığı temin edilir. b) İhale dokümanı bedeli KDV dâhil 250,-TL’dir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur. 2) İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir: a) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri. b) Şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen teklif mektubu. c) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi. d) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, (a) ve (b)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur. 3) İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, teklif geçerlilik süresinin bitimi tarihine 30 gün eklemek suretiyle bulunan 25.05.2025 tarihinden önce olmamak üzere isteklilerce belirlenir. 4) Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır. 5) İdaremiz bu ihale ile ilgili olarak; “Ceza ve İhalelerden Yasaklama Hükümleri” hariç 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tâbi değildir. 6) Firmaların ihaleye girebilmeleri için EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği zorunludur. 7) Teklifler yukarıda belirtilen tarih ve saatte ELİ Müdürlüğü Gelen Evrak birimine verilebileceği gibi iadeli – taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 8) İhale dokümanının kargo ile istenmesi halinde; doküman bedelinin Vakıfbank Soma Şubesindeki TR 20 0001 5001 5800 7287 9987 46 nolu hesaba yatırılarak, dekontun isteklinin adı, adresi, vergi numarasını belirtir bir dilekçe ekinde (0236) 612 20 13 nolu faksa veya sezerar@eli.gov.tr gönderilmesi gerekmektedir.
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)