İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/100481 - Laboratuvar Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2011/100481
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Zonguldak
İşin İli Zonguldak
Yayın Tarihi 5 Temmuz 2011
İhale Tarihi 14 Temmuz 2011 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


LABORATUVAR TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Zo ng ulda k At a t ü rk Devlet Hastanesi
Laboratuvar Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/100481
1-İda re nin
a) Adresi : Mesrutıyet Mahallesı Huzur Sokak 10 67030 Zonguldak Merkez
Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722521900 - 3722521923
c) Elektronik Posta Adresi : zonguldakdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah.
Huzur Sk. No:10 67030) Zonguldak
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 10 (on ) gün içinde teslimat için idarece belirlenen yere mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
150(yüzelli) takvim günüdür.İşin bitiş tarihi 15.12.2011 tarihidir. İhale konusu mal ,sözleşmenin imzalanmasından sonra 5 (beş ) gün içinde işe başlanacaktır. İdarenin siparişine müteakip Malın peyderper veya Tamamı teslimat yapılacaktır. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte mal depoya teslimatı yapılarak sözleşme maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır.Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz.Ödeme işlemlerine başlanılmaz.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği i - Konferans
Salonu
b) Tarihi ve saati : 14.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen malzemelerin /cihazın Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUB) a kayıtlı olduğunu belgeleyerek TİTUB da
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkod No.sunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s.) bu ürünlere ait UBB/TITUBB barkod no.sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.238/C0/IhaleBildirimYazilimi/default.aspx’den işlemlerini sırasıyla ilerleyerek hazırlamı olduğumuz Kısmi Kalemlere, vermiş olduğunuz Teklifini dijital ortamda (cd, disc, usb vb.) İdareye sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
b)Teslim edilen ve faturası kesilen kalemlerin/kısımların UBB ve Barkot numaralarını faturalarında kesinlikle
belirtilecektir.
c) İstekliler teklif ettikleri İşin/malın ilgili kalemlere ait katalog veya numuneleri orijinal olarak ibraz edeceklerdir. (İhale tarihinde verilecek numunelerin üzerlerine firmaların unvanı ve teklif kısım ve sıra no?sunu belirten barkotlu veya etiketli olarak teslim edilecektir. Ayrıca iadeleri yapılmayacaktır.);
d) İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı olarak ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar Teknik Şartname Uygunluk Belgesi başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişilerce imzalanmış olacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası TR29000100013141567834-5001 Zonguldak yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği - Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
ALERJİ TESTİ ALTERNARÍA ALTERNATA (318) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ ASPERGİLLUS FUMLGATUS (348) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ BLATELLA GERMENİCA (551) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ CANİSFAMİLİARİS (402) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ DERMA TOPHAGOİDES PTERONYSSİNUS (138) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ DERMATOPHAGOİDES FARİNAE (137) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ FEATHER MİX (404) 20,000 ADET
ALERJİ TESTİ FELI'S DEMESTLCUS (452) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ HİSTAMİNE(091) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ NEGATİVE CONTROL (090) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ POLLENS III (203) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ POLLENS IV (204) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ POLLENS V (205) 30,000 ADET
ALERJİ TESTİ POPULUS NLGRA (261) 20,000 ADET
ALERJİ TESTİ TREE MİX (206) 30,000 ADET
DİSK AMİKASİN ((uG =30) 10,000 KARTUŞ
DISK AMOKSISILİN /KLAVULONIK ASIT (uG =20) 15,000 KARTUŞ
DISK AMPISILIN (uG=10) 15,000 KARTUŞ
DİSK AMPISILIN/SULBAKTAM (|uG =10) 5,000 KARTUŞ
DİSK AZTREONAM (uG =30) 5,000 KARTUŞ
DİSK FOSFOMİSİN (UG =200) 15,000 KARTUŞ
DİSK GENTAMISIN (uG =10) 10,000 KARTUŞ
DİSK GENTAMISIN (uG =120) 5,000 KARTUŞ
DİSK IMIPENEM (uG =10) 15,000 KARTUŞ
DİSK LEVOFLOKSASİN (uG =5) 10,000 KARTUŞ
DİSK MEROPENEM (uG =10) 15,000 KARTUŞ
DİSK PIPERASILIN (uG =100) 5,000 KARTUŞ
DİSKRİFAMPİN (uG =5) 5,000 KARTUŞ
DİSK SEFALOTIN (uG =30) 10,000 KARTUŞ
DİSK SEFUROKSİM (uG =30) 10,000 KARTUŞ
DİSK SİPROFLOKSASİN (uG =5) 10,000 KARTUŞ
DİSK TEİKOPLANİN (uG =30) 5,000 KARTUŞ
DİSK TOBRAMİSİN (uG =10) 10,000 KARTUŞ
DİSK TRİMETOPRİM /SULFAMETOKSAZOL (uG =25) 10,000 KARTUŞ
E.HİSTOLİCA TEST 50,000 TEST
GAİTA KABI KAPAKLI 5000,000 ADET
GAİTA KABI KAŞIKLI 3000,000 ADET
İDRAR BARDAĞI STERİL 3000,000 ADET
KATALAZ 100 ML 1,000 ŞİŞE
LÖVVESTEİN-JENSEN 100,000 ADET
BALZAM 15,000 KG
ÇALAR SAAT (DİJİTAL ) 10,000 ADET
HIZLI KEMİK DEKALSİFİKASYON SOLÜSYONU 1L. 5,000 LİTRE
İDRAR BARDAĞI KAPAKLI 40000,000 ADET
LABORATUVAR FİLTRE KAĞIDI 100,000 ADET
METAL (PASLANMAZ) LABORATUVAR PENS 5,000 ADET
MİKROTOM BIÇAĞI 750,000 ADET
MİKROTOM İÇİN PARAFİN TEMİZLEME 100ML 5,000 ADET
PLASTİK KONİK SANTRÜFÜJ TÜPÜ (11-13ML) 200,000 ADET
PLASTİK PASTOR DAMLALIK 100,000 ADET
XYLEN 200,000 LİTRE
GAİTADA GİZLİ KAN (İMMÜN YÖNTEM) 5000,000 TEST
PARAFİLM 3,000 RULO
İDRAR TOPLAMA KABI (24 SAATLİK) 50,000 ADET
İDRARDA UYUŞTURUCU TESTİ 500,000 ADET
PASTÖR PİPETİ (STERİL ,PLASTİK ) 2000,000 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)