İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/47487 - Laboratuvar Sarf Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2015/47487
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 21 Ağustos 2015
İhale Tarihi 28 Mayıs 2015 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

72 Kalem Laboratuvar Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/47487
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762164001 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 72 Kalem Laboratuvar Sarf Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Merkez Laboratuvarı Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler 31/12/2015 tarihine kadar peyder pey teslim alınacak olup Müdürlüğümüz Ambar Birimine 10 (on) iş günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK
b) Tarihi ve saati : 28.05.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen tıbbi sarf malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar  teklif ettiği 15., 16., 18., 19., 20., 21., 33., 34., 35., 45., 47., ve 72. kalemler için numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak Halk Bankası Şubesi TR 27 0001 2009 7820 0005 0000 38 Iban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
KOLİFORM/ E.COLİ BESİYERİ 2.000 adet
PSEUDOMANASCN BESİYERİ 100 adet
SLANETZBARTLEY BESİYERİ 400 adet
M-CPBESİYERİ 1.500 adet
BİLEESCULİN AZİDE BESİYERİ 300 adet
TSABESİYERİ 1.500 adet
NÜTRİENTBESİYERİ 60 adet
KİNGB BESİYERİ 20 adet
MAYAEKSTRAT BESİYERİ 400 adet
ASETAMİTBROTH BESİYERİ 20 adet
PEPTONLUSU 1.000 adet
DOZAJŞIRINGASI 2 adet
MEMBRANFİLTRE İÇİN DİSPENSER 1 adet
YASLIUÇLU PENS 12 adet
500ml'LİK STERİL ŞİŞE 2.000 adet
1000ml'LİK STERİL ŞİŞE 700 adet
HEPAFİLTRELİ MASKE 50 adet
KİMYASALSU ŞİŞESİ 1.500 adet
STERİLPLASTİK ÖZE 3.000 adet
STERİLPETRİ (60 mm) 500 adet
STERİLPETRİ (90mm) 500 adet
OKSİDAZSTRİBİ 1.000 adet
ANAEROBİKKAVANOZ 10 adet
ANAEROCULT 500 adet
ANAEROTEST 500 adet
KOVAKSAYRACI 3 adet
AMONYAK 2 litre
EMBBESİYERİ 2.500 adet
KANLIBESİYERİ 2.500 adet
SSBESİYERİ 2.500 adet
MÜLLERHİLTON BESİYERİ 500 adet
SWAPTRANSPORT 300 adet
ELDİVENS 20.000 adet
ELDİVENM 80.000 adet
ELDİVENL 20.000 adet
TSİBESİYERİ 500 adet
ÜREBESİYERİ 500 adet
SİTRATBESİYERİ 500 adet
İNROLBESİYERİ 500 adet
TRİPTİKSOYBUYYON BESİYERİ 500 adet
GNBESİYERİ 2.500 adet
İLETKENLİKÇÖZELTİSİ 2 adet
OTOMATİKPİPET STANDI 8 adet
PİPETUCU STANDI 16 adet
0.2mic. MEMBRAN FİLTRE 1.800 adet
NESSLERREAKTİFİ(100 ml) 1 adet
GEBELİKTESTİ 4.000 adet
AMPİSİLİN 2 kutu
SEFAZOLİN 2 kutu
GENTAMİSİN(10'luk) 2 kutu
AMİKASİN 2 kutu
SEFOKSİTİN 2 kutu
SEFUROKSİM 2 kutu
SEFTRİAKSON 2 kutu
SEFEPİM 2 kutu
İMİPENEM 2 kutu
MEROPENEM 2 kutu
SEFTAZİDİM 2 kutu
AZTREONAM 2 kutu
NETİLMİSİN 2 kutu
TOBRAMİSİN 2 kutu
SİPROFLOKSASİN 2 kutu
OFLOKSASİN 2 kutu
AMOKSASİLİNKLAVULANİK ASİT 2 kutu
AMPİSİLİNSULBAKTAM 2 kutu
TRIMETOPRIMSULFAMETAKSAZOL 2 kutu
PİPERASİLİNTAZOBAKTAM 2 kutu
SEFAPERAZONSULBAKTAM 2 kutu
MİNİSART 200 adet
MİDİSART 10 adet
SİLİKONO-RİNG 10 adet
İDRARTÜPÜ 5.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)