İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2015/178984 - Laboratuvar Sarf Malzemesi Satın Alınacaktır

İhale No 2015/178984
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 30 Aralık 2015
İhale Tarihi 21 Ocak 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/178984
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 57 KISIM (63 KALEM) MAL ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Uşak Devlet Hastanesi Ambarı, Banaz Devlet Hastanesi Ambarı, Eşme Devlet Hastanesi Ambarı ve Sivaslı Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler sözleşmenin 44.1. maddesinde listesi belirtilen ilgili hastane ambarlarına 10 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 iş günü içerisinde, diğer partiler takip eden her ayın ilk 7 iş günü içerisinde ilgili hastanelerin Tıbbi Sarf depolarına teslim edilecektir. Hastanelerin acil ihtiyacının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 gün içerisinde ilgili idarelerin Tıbbi Sarf depolarına teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.03.2017tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 21.01.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan Tıbbi Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firma ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu ürünlere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin T.Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AARB BOYA 10 kutu
ALCİAN BLUE 50 gram
ALÜMİNYUM POTASYUM SÜLFAT 5 kilogram
ASETİK ASİT (GLASİYEL) 5 litre
ASETON 50 litre
ANTİ HUMAN GLOBULİN(COOMBS SERUMU) 10 adet
ÇUKULATA AGAR PLAK BESİYERİ 3.000 adet
EKÜVYON ÇUBUĞU JELLİ BESİYERLİ STERİL 550 adet
EMB AGAR HAZIR PLAK BESİYERİ 12.050 adet
KOYUN KANLI HAZIR PLAK BESİYERİ 12.100 adet
SS AGAR 300 adet
TİYOGLİKONATLI BUYYON (TÜPTE) 150 adet
VRE KROMOJEN 100 adet
DOKU İŞARETLEME SETİ (CERRAHİ SINIR BOYAMA) 200 mililitre
DOKU TAKİP KASETİ (KAPAKLI) 120.000 adet
EKÜVYON ÇUBUĞU 10.050 adet
ENTELLAN 15 litre
EPENDORF TÜP 10.000 adet
FİLTRE KURUTMA KÂĞIDI 500 adet
FORMİK ASİT 10 litre
FORMOL (FORMALDEHİT ÇÖZELTİSİ) 4.005 litre
GAİTADA GİZLİ KAN ARANMASI 1.400 test
GRAM BOYA SETİ 20 kutu
HELİCOBACTER PYLORİ HIZLI TEST ( HP FAST TEST) 600 test
HEMATOKSİLEN (KRİSTAL) 300 gram
İDRAR KABI PLASTİK KAPAKLI 174.000 adet
İDRAR STRİBİ 100.000 adet
İDRAR STRİBİ 10 PARAMETRE 23.000 adet
İDRARDA GEBELİK TESTİ 2.850 test
KAN TORBASI TEKLİ 1.005 adet
KARBON FİLTRE (Leica ASP 300 S Tam Kapalı Tam Otomatik Takip Cihazı Uyumlu) 3 adet
KARBON FİLTRE (Thermo Shendon Varistain Gemini Marka Robotik Boya Cihazı Uyumlu) 3 adet
KİST HİDATİK (ECHİNOCOCUS) 500 test
KSİLEN 300 litre
LAM DÜZ 70.000 adet
LAM RODAJLI (50`LİK) 202.000 adet
LAMEL 18*18 130.000 adet
LAMEL 24*32 30.000 adet
LAMEL 24*60 170.000 adet
LÖKOSİT FİLTRESİ 100 adet
MİKROTOM BIÇAĞI DİSPOSSABLE (S-35) 4.000 adet
NUMUNE SAKLAMA KABI (1 LİTRE) 2.000 adet
NUMUNE SAKLAMA KABI (2 LİTRE) 3.000 adet
NUMUNE SAKLAMA KABI (5 LİTRE) 500 adet
NUMUNE SAKLAMA KABI (10 LİTRE) 500 adet
PARAFİN (BONCUK) 800 kilogram
PERİYODİK ASİT 100 gram
RETİCULUM BOYASI 200 test
ROTA-ADENO VİRÜS KART TEST 1.500 test
SANTRAFÜJ TÜPÜ KONİK 140.000 adet
SMEAR ÇUBUĞU (FIRÇASI) STERİL 8.500 adet
STERİL KAPAKLI VAKUMLU İDRAR KABI 20.500 adet
ŞEKER STRİBİ İLE KANDA GLİKOZ TESTİ 175.000 test
TREPONEMA PALLİDUM HEMAGLUTİNASYON (TPHA) 100 test
VDRL KASET TEST 2.000 test
YUVARLAK ÖZE UCU 100 adet
KAN GRUPLARI ANTİ A (1 ŞİŞE = 1 ADET ) 40 adet
KAN GRUPLARI ANTİ B (1 ŞİŞE = 1 ADET ) 40 adet
KAN GRUPLARI ANTİ D (1 ŞİŞE = 1 ADET ) 45 adet
GAİTA KABI KAPAKLI 1.000 adet
SMEAR GÖNDERME KABI (PLASTİK İKİ GÖZLÜ) 500 adet
LANSET STERİL 10.000 adet
SEDİM TÜPÜ (MANUEL) 5.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)