İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/588634 - Laboratuvar Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/588634
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Uşak İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 22 Kasım 2017
İhale Tarihi 13 Aralık 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

LABORATUVAR SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

KORONER ANJİOGRAFİVE HEMODİNAMİ LABORATUVARI SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/588634
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : usak.maliisler@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Sarf Malzeme Alımı/Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Ünv. Tıp Fak. Eğt. ve Arş. Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 7 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 15 iş günü içerisinde, İkinci parti 2018 Mart ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2018 Mayıs ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 Temmuz ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Eylül ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2019 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Kamu Hastaneler Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Kamu Hastaneler Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.04.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 13.12.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen tıbbi sarf malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.'' ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan Tıbbi Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait UBB ve SUT kodlarını birim fiyat teklif cetvelinde veya ekli bir listede belirteceklerdir. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firma ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 22., 23., 24., 25. ve 26.Kalemlere ait 1 ( Bir ) adet 1., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20. ve 21. Kalemelere ait 2 ( İki) adet  numunelerini ihale tarih ve saatine kadar ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numunelerin üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır. Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır..


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak il Sağlık Müdürlüğü Döner sermaye Saymanlığının Halk Bankası Uşak Şubesi TR64 0001 2009 7820 0006 1000 31 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (yetmiş beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ANJIO KILAVUZ TEL STANDART ( 0,032-0,0038) (KR2004) 1.500 adet
ANJİO KILAVUZ TEL HİDROFİLİK SERT (0,032-0,038 260-300CM) (KR1068) 60 adet
ANJİO KILAVUZ TEL SERT HİDROFİLİK 0,032-0,038 (KR1071) 20 adet
ANJİO AMPLATZ SÜPER STİFF KILAVUZ TEL (0,032-0,038) (KR1066) 20 adet
ANJİO HİDROFİLİK KILAVUZ TEL (FLOPPY) ÖZELLİKLİ (KR1086) 50 adet
ANJİO REKANALİZASYON KLAVUZ TELİ SERT UÇLU HİDROFİLİK İNCELEN UÇLU(KR1083) 40 adet
ANJİO REKANALİZASYON KLAVUZ TELİ SERT UÇLU 6gf (KR1088) 40 adet
ANJİO UZATMA TELİ 0,014 EXTENSION (KR2058) 10 adet
ANJİYO ANJİYOGRAFİ KATETERİ ÖRGÜLÜ YUMUŞAK UÇLU (KR1103 3.000 adet
ANJİO GİRİŞ İĞNESİ TEK PARÇA (SELDİNGER) (KR2051) 700 adet
ANJİO İNTRODUSER SETİ FEMORAL (KR1061) 1.000 adet
ANJİO İNTRADUCER TRANSRADİAL (KR1117) 250 adet
ANJİO Y KONNEKTÖR VİDALI TİP (KR1145) 800 adet
ANJİO TORQUER(KR2011) 600 adet
ANJİO PTCA İĞNESİ (YÖNLENDİRİCİ)(KR2068) 800 adet
ANJİO MANİFOLD KİTİ ÜÇ YOLLU (KR2062) 1.000 adet
ANJİO BALON İNFLATÖRÜ ( KR2010 ) 900 adet
ANJİO ANJİYOGRAFİ ÖRTÜ SETİ (FEMORAL) 1.200 adet
ANJİO CERRAHİ ÖNLÜK STERİL (DİSPOSABLE) 4.000 adet
ANJİO OTOMATİK GİRİŞİMSEL ENJEKTÖR ŞIRINGASI (GR1249) 100 adet
ANJİO UYUMLU ENJEKTÖR ARA BAĞLANTI HATTI (GR1254) 100 adet
ANJİO PTCA BALON KATETERİ (KR1123) 750 adet
ANJİO KORONER REVASKÜLERİZASYON DESTEK KATETERİ (KR1136 ) 40 adet
ANJİO BALON KATETERİ (OVER THE WIRE) (KR1128 ) 75 adet
STENT KORONER BALONA MONTE EDİLMİŞ İLAÇ (KR1151) 600 adet
ANJİO KORONER STENT (KR1150 ) 250 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)