İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/197184 - Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2016/197184
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 13 Haziran 2016
İhale Tarihi 24 Haziran 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI

UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/197184
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762164001 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 Kalem Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sokak No:39 Merkez UŞAK Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler peyder pey teslim alınacak olup, Malzemeler sipariş edilmesi üzerine Müdürlüğümüz Ambar Birimine 10 (on) iş günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK
b) Tarihi ve saati : 24.06.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1. ve 2. Kalem için; besiyerleri çalışma standartlarının sağlanması için ISO 13485:2012, ISO 9001: 2008, ISO 13485:2003 cmdcas belgelerine sahip olmalı ve ihalede sunmalıdır.

3. ve 4. Kalemler için; Üretici firma ürünlerin kalite kontrolünü ISO 11133 standartında belirtildiği gibi yaptığını deklerasyon belgesi olarak ihalede sunmalıdır.

         Besiyerleri çalışma standartlarının sağlanması için ISO 13485:2012, ISO 9001: 2008, ISO 13485:2003 cmdcas belgelerine sahip olmalı ve ihalede sunmalıdır.

5. ve 6. Kalemler için; Sertifikası en az ISO9001:2008 belgesine sahip kuruluş tarafından verilmeli ve ihalede sunmalıdır.

7., 8., ve 9. Kalemler için: Hazır besiyeri üretici firma CLSI'nın (Clinical and Laboratory Standards Institute) aktif üyesi olduğunu ihale dosyasında belgelendirmelidir.

13. Kalem için; Ürünle birlikte non-patojenik organizma olan ATCC 7953 sporlarının kullanıldığğını gösterir Analiz Sertifikası ihalede sunmalıdır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen Laboratuvar sarf malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar  teklif ettiği 1., 2., 3., 4., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 32., 33., 34., 35.  kalemler için numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mah. 1. Emlak Sok. No:39 UŞAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak Halk Bankası "TR27 0001 2009 7820 0005 0000 38" IBAN'ına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mahallesi 1.Emlak Sokak No:39 UŞAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
KOLİFORM/E.COLİ BESİYERİ 2.000 adet
AZİD BESİYERİ 200 adet
M-CP AGAR BESİYERİ 300 adet
MAYA EKSTRATLI AGAR 400 adet
STERİL PLASTİK ÖZE(0.1'LİK) 20.000 adet
STERİL PLASTİK ÖZE(10'LUK) 10.000 adet
KANLI AGAR 3.500 adet
EMB AGAR 3.500 adet
MÜLLER HİNTON AGAR 500 adet
TİOSÜLFATLI 1000 ML'LİK NUMUNE ŞİŞESİ 500 adet
TİOSÜLFATLI 500 ML'LİK NUMUNE ŞİŞES 1.500 adet
1000 ML'LİK KİMYASAL NUMUNE ŞİŞESİ 1.500 adet
BİYOLOJİK İNDİKATÖR 200 adet
MİNİSART 100 adet
GRAM BOYASI 5 takım
İDRAR TÜPÜ KONİK 20.000 adet
NUMUNE TAŞIMA ÇANTASI 20 adet
İDRAR STRİBİ 25.000 adet
CTX ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
P ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
VA ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
E ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
AMP ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
CIP ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
SXT ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
TE ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
CRO ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
FOX ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
GN ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
GN 120 ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
LZD ANTİBİYOGRAM DİSKİ 1 kutu
OTOKLAV POŞETİ 500 adet
KAN GRUBU A ANTİJENİ 60 adet
KAN GRUBU B ANTİJENİ 60 adet
KAN GRUBU 0 ANTİJENİ 80 adet
İLETKENLİK CİHAZI İÇİN STAND 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)