İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2025/335769 - Laboratuvar Malzemesi

İhale No 2025/335769
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ordu
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 11 Mart 2025
İhale Tarihi 2 Nisan 2025 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ORDU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Laboratuvar Malzemesi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/335769
1-İdarenin
a) Adı : ORDU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
b) Adresi : Bucak Mahallesi Nefsi Bucak Caddesi 94/1 52200 ALTINORDU/ORDU
c) Telefon ve faks numarası : 4522250185 - 4522252391
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Laboratuvar Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
23 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Laboratuvar Malzeme Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi sözleşmenin imza tarihinden itibaren 5(beş) iş günü olup , sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 180(yüzseksen) gündür. Sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip Hastane tarafından aksi belirtilmediği sürece, malzemeler hastanenin yazılı (Fax, E-Mail, Posta yolu ile) siparişlerine istinaden peyderpey teslim edilecektir. Hastane tarafından yükleniciye yapılan yazılı siparişin tebliğ tarihinden itibaren, yazılı siparişte belirtilen miktardaki malzemeler yüklenici tarafından en geç 10 (On) gün içerisinde ihale dokümanında teslim yeri olarak belirtilen Hastanenin ilgili Ünitesine teslim edilecektir. Teslim edilen malzemelerin faturalama işlemleri her partide ayrı ayrı yapılacaktır. Toplam sipariş sayısı sözleşme süresi boyunca 8'i geçmeyecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 02.04.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Odası


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
Katalog
Teknik Şartnameye Cevaplar ve Açıklamalar
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Kapsam Dışı Beyanı
Tıbbi Cihaz Kapsamında Olmayanlar
UTS Bilgileri
4.3.3. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetvel Adı Miktar Birim
SIVI BAZLI OTOMATIK SITOLOJI BOYAMA KITI 10.000 adet
İmmünohistokimyasal boyama sistemi (otomatik) 3.600 adet
ANTİ Kİ-67 (30-9) Rabbit Monoclonal 390 adet
CD3 İmmunohistokimya Antikoru 65 adet
Cd34 65 adet
CDX-2 İmmunohistokimya Antikoru 65 adet
CK-20 İmmunohistokimya Antikoru 65 adet
Ck7 İmmünohistikimya Antikoru 65 adet
Ck8 Monoklonal Antikor 65 adet
E-Cadherin 65 adet
ER (ÖSTROJEN RESEPTÖRÜ-ANTIKOR) 130 adet
HHF35 Actin İmmünohistokimya Antikoru 65 adet
HMW-CK İmmunohistokimya Antikoru 195 adet
GATA-3 KİTİ 65 adet
Glikoforin-A 130 adet
Napsin A İmmunohistokimya Antikoru 65 adet
P16 390 adet
P53 İmmunohistokimya Antikoru 65 adet
PAX 2 65 adet
PAX 5 65 adet
PMS-2 ANTİKOR 65 adet
S100 Konsantre 65 adet
SOX 10 KULLANIMA HAZIR 65 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)