İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/158827 - Laboratuar Ve Patoloji Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2012/158827
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Uşak Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 21 Kasım 2012
İhale Tarihi 7 Aralık 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


LABORATUAR VE PATOLOJİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Uşa k İli K a mu H a st a neleri B irliğ i Genel Se kret er liğ i
laboratuar ve patoloji sarf malzeme alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/158827
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhurıyet Mah. 1. Emlak Sok. No: 39 64100 - Uşak Merkez/Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762240000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : usakdh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 gün içinde işe başlanacaktır.Malzemeler siparişe bağlı olarak peyder pey teslim edilecek olup , sipariş tarihinden sonra yüklenici sarf malzemeleri 7 ( yedi )iş günü içinde teslim etmek zorundadır. Sözleşme süresi
31.12.2013 kadardır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Uşak Devlet
Hastanesi F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 07.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen sarf malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar aşağıdaki listede belirtilen malzemelere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünleri ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.
1. kalem için 1 set
2., 5. , 15. ve 16. kalem için 1’er kutu
3. kalem için 1 Poşet
4. kalem için En az 2 seviyeli internal Kalite kontrol ve 100 adet strip
7.kalem için 3 kutu
8.kalem 15 adet
9., 10., 11., 12. kalemler için 10’ar adet
14.kalem için 5 Kg
18. kalem için 10 Lt
19. kalem için 5 lt
13., 17. ,20., 21. , 22. , ve 23 .kalemlerin her birinden 500 ml
24.kalem için 100 test
6.kalem 1 adet numune
25., 26., 27. Ve 28. . kalemler için numune verilmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri
Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 57 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Halk Bankası Uşak TR
910001200978200006100030 Iban Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Uşak Devlet Hastanesi F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmiş Beş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
GRAM BOYA SETİ 4 SET
LAM RODAJLI (50lik) 1.365 KUTU
PİPET UCU MAVİ 6.200 ADET
İDRAR STRİBİ 155.000 TEST
IHA YÖNTEMİYLE KİST HİDATİK TANISI 800 TEST
SMEAR FIRÇASI 6.700 ADET
VDRL-RPR 7.000 ADET
FİLTRE KURUTMA KAĞIDI 1.200 ADET
KANLI BESİYERİ 12.250 ADET
EMB AGAR 15.000 ADET
ÇUKULATA AGAR 2.300 ADET
ÜRE BESİYERİ 120 ADET
GİEMSA BOYASI 7 ADET
PARAFİN BONCUK 810 KG
LAMEL 24*60 MM 61.000 ADET
MİKROTOM BIÇAĞI S-35 LİK (50 LİK) 72 KUTU
METİL GREEN PYRONİN SOLÜSYON 4 LİTRE
KSİLEN 350 LİTRE
FORMALDEHİD 90 LİTRE
ENTELLAN 500 ML 6 ADET
HEMATOKSİLEN (HAZIR BOYA) 1000 ML 6 ADET
PAPANİKOLAU OG-6 (HAZIR BOYA) 1000 ML 12 ADET
PAPANİKOLAU EA-50 (HAZIR BOYA) 1000 ML 12 ADET
CONGO RED KİT 100 TESTLİK 120 GRAM
PERİYODİK ASİT 120 GRAM
BASİC FUCHSİN 120 GRAM
HİDROKLORİK ASİT 12 LİTRE
HİDROKLORİK ASİT (1N) 12 LİTRE
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)