İhale No | 1879991 |
Sektör | Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Haziran 2019 |
İhale Tarihi | 24 Haziran 2019 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
4 / s! |
|
Tarih : 20/06/2019 |
^J |
TEKLİF İSTEME FORMU |
|
|
|
Teklif No : |
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri) |
Telefon |
: 0224 294 42 65 |
Faks - Email |
: 02242944476 -3666393 - sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın..........................................................................................................................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “DRAGER MARKA TRANSPORT KÜVÖZ SETİ ALIMI” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.______________________________________
Sıra |
Marka Model/ UBB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
DRAGER MARKA TRANSPORT KÜVÖZ SETİ |
100 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 24/06/2019 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (jsinj,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Muh&gnT^^pptx SaglıX /Teknikeri // / 7 I j |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölMı Skınalnlja Seri 1 I |
isi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: TEKLİF EDİLEN ÜRÜN " ÜT S'E ( ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ ) " KAYILI OLMALIDIR. **** TEKLİ İLE BİRLİKTE FİRMA TANIMLAYICI NO, BAYİ NO VE UBB KODLARI BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
F.23.002.01
1- Solunum devresi hastanemiz bünyesinde kullanılan Drager Tl 500 Globetrotter marka ventilatorlü transport küvöz cihazıyla uyumlu olmalıdır.
2- Devre mekanik ventilasyonda Biomed MVP-10 cihazı ile kullanılır olmalıdır.
3- Devre tek kullanımlık olmalıdır.
4- Bir kutuda 20 adet bulunmalıdır.
5- Devre birleşim yerlerinde hava kaçağı olmamalı, yapılan kaçak testlerini geçmelidir.
6- Tüm parçalar tek bir firma ürünü olmalıdır toplama parçalardan oluşmamalıdır.
7- Ürünün ambalajı, üretici firma tarafından kapatılmış olup açıldıktan sonra ikinci kez kapatılmayı olanaksız kılacak şekilde olmalı; ambalaj etiketi üzerinde ürünün adı ve kodu bulunmalıdır.
8- Teklif veren firmaların ISO sertifikası olmalıdır.
9- Ürün, CE belgesine sahip olmalıdır.
|