İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Konak İskelesi Kepenk Onarımı

İhale No 1135886
Sektör İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
İdare İZULAŞ - İzmir Ulaşım Hizmetleri ve Makina Sanayi A.Ş.
İhale Tipi Yapım İşleri
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 22 Temmuz 2016
İhale Tarihi 25 Temmuz 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 İZDENİZ

SP

İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİCARET A.Ş.

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İZDENİZ A.Ş.

TEKLİF İSTEME FORMU

DTN: 16DT278565 İlgili Birim: OPERASYON MÜD. - İSKELELER BİRİMİ          Teklif İsteme Tarihi: 22.07.2016

SIRA

NO

SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ

Birim

Miktar

Marka

Birim Fiyat (KDV Hariç)

Toplam Tutarı (KDV Hariç)

1

KONAK İSKELESİ OTOMATİK KEPENK ONARIMI

ADET

1

 

 

 

 

Yukarıda belirtilen Mal/Hizmetler teklif alma usulü ile satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu Teklif İsteme Mektubunu idaremiz satınalma birimine imzalı ve kaşeli olarak kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederim.                                   t      /

Aydo/t GUNpy SatKifllma IvKjanrü

TEKLİF VERME VE SATINALMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR:  l/tf/l' /

1.       Teklifinizi en geç 25.07.2016 tarih, saat 14:00’a kadar İzm/ Deniz İşletmeciliği Nakliye ve Turizm Tic. A.Ş. Satınalma Birimine gönderiniz.

1.1.  Adres: Talatpaşa Bulv. No:59 Alsancak İş Merkezi K:3 D:305 Alsancak/ İzmir

1.2.                     e-mail:        kinal@izdeniz.com.tr, dqevlani@izdeniz.com.tr, aqundav@izdeniz.com.tr

1.3.  Faks : 0 232 463 00 57

1.4.  Tel : 0 232 404 09 09-10-11 -12

2.       Teklifinizi KDV hariç, Birim Fiyat ve Toplam Bedel olarak ve TL bazında veriniz. Teklif mektubunun ve teknik şartnamenin her sayfasını kaselevip imzalayınız, varsa markasını mutlaka yazınız.

3.       Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı Kamu ihale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile alımda veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ ınızı yazınız. Doğrudan Temin Usulü ile alım yapılması halinde aşağıdaki şartlar geçerlidir.

4.       Teklif mektubunda vermiş olduğunuz fiyatlar Teknik Şartnamede aksine bir süre yoksa 30 (otuz) gün süreyle geçerli olacaktır.

4.1.    Teslim süresinin bitiminde taahhüdün verine getirilmemesi halinde geciken her gün için toplam tutarın (Teknik Şartnamede aksi bir oran yoksa) %1 (yüzde birVi oranında ceza uygulanır. Ancak azami gecikme süresi 7 gün olup, gecikme süresinin 7 günü geçmesi halinde idare tek taraflı olarak alımdan vazgeçebilir.

4.2.    Mal / hizmetin TESLİM SURESİNİ MUTLAKA BELİRTİNİZ. Teslim süresi 15 günü geçen alımlarda sözleşme imzalanacaktır. Yüklenici ile sözleşme imzalanması halinde, sözleşme tutarının % 0,948 (binde 9,48) oranında sözleşme pulu yüklenici tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren yasal süresi içinde Vergi Dairesine yatırılacak ve alınacak belge fatura ile teslim edilecektir.

4.3.    Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulünü müteakip ekli şartnamelerde aksine bir süre yoksa ödeme en geç 30 (otuz) gün içinde banka hesabına havale şeklinde olacaktır.

4.4.    Teklif veren firmalar, yukarıdaki şartlarla birlikte, varsa teknik şartname ve/veya numunedeki özellikleri aynen kabul etmiş sayılır.

4.5.    İdare mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

5.       Teklif veren firmalar bağlı bulundukları Vergi Daireleri ve Vergi Numaralarını belirtecektir. Gerçek kişi olması halinde T.C. Kimlik No'sunu belirtecektir. Tekliflerle ilgili ihtilaf halinde kurum kayıtları esas alınacaktır.

6.       Teklif mektubunda teklif edilen bedel rakam ve yazı ile yazılmalı, üzerinde kazıntı silinti ve düzeltme bulunmamalıdır. Ad, Soyad ve Ticaret Unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.

7.       6183 sayılı kanunun 22/a maddesi gereği 1.000,00 (bin)TL’yi geçen tüm ödemelerde “Borcu Yoktur” belgesini firma ibraz edecektir.

8.       İhale ilanlarımızı ( www.izdeniz.com.tr) internet adresimizden takip edebilirsiniz.

Ek: 2 Sayfa Teknik Şartname

TEKLİF VEREN KİSİNİN/FİRMANIN:

Adı, Unvanı :

Vergi No                :

Adres                     :

Tel/Faks                :

Teklif Tarihi :


 

 
  Metin Kutusu: İZDENÎZ


İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.

TEKNİK ŞARTNAME TARİHİ:

18.07.201^

TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI:

20160PM07006

TEKNİK ŞARTNAME KONTROL NUMARASI:

18.07.2016 16:44:39

 

KONAK İSKELE OTOMATİK KEPENK ONARIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ İDARENİN ADI  : İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİC. A.Ş. (İZDENİZ)

İDARENİN ADRESİ : HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI VAPUR İSKELESİ KARŞIYAKA - İZMİR İDARENİN TELEFONU : 0(232) 330 50 71 FAKS NO: 0 (232) 362 41 26

TEKLİFLERİN VERİLECEĞİ ADRES, TELEFON VE FAKS NUMARASI:

TALATPAŞA BULVARI NO:59 D: 304-305 ALSANCAK İŞ MERKEZİ KONAK - İZMİR TEL: 0 (232) 404 09 09 - 15 FAKS: 0(232) 463 00 57

dReylani@izdeniz.com.tr kinal(5)izdeniz.com.tr agunday(5)izdeniz.com.tr

1.    İŞİN ADI KONAK İSKELE OTOMATİK KEPENK ONARIMI 2.           İŞİN KONUSU KONAK İSKELE OTOMATİK KEPENK ONARIMI 3.  TEMİNE İLİŞKİN İSTEK, ÖZELLİK VE ESASLAR

Otomatik sarmal kepenkin uzaktan kumanda alıcısının elektrik voltajından dolayı yanmış olduğu saptanmıştır. Otomatik sarmal kepenkin tekrar faal konuma gelebilmesi için değişmesi gereken parçalar aşağıda sunulmuştur. Firma gereken parça değişimini yaparak, kepengi çalışır ve hazır durumda teslim edecektir.

EK:Servis raporu

Malzemenin Cinsi

Adet

Uzaktan kumanda alıcı

1 Adet

 

4.       TEKLİFLERİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

Alıma konu malzeme için alınacak tekliflerin geçerlilik süresi teklif isteme formunda aksine bir madde yoksa en az 30 (OTUZ) gün olmalıdır.

5.       NAKLİYE, TAŞIMA VE TESLİMATA İLİŞKİN ESASLAR

Alıma konu malzeme teslim yeri teknik şartnamenin ilgili maddesinde belirtilen yerdir. Belirtilen bu yere malzemenin nakliyesi yüklenici tarafından mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.

(Pazartesi - Cuma günleri arasında saat 08:00 ile 17:00 saatleri arasında ve Cumartesi günleri Saat 08:00 ile 12:00 saatleri arası)

İZDENİZ

P

İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.

6.       KABUL KRİTERLERİ

Siparişe konu malzemelerin irsaliye ve faturası ile birlikte ilgili maddede belirtilen adrese teslim edilmesi ile birlikte malzeme geçici kabul bölgesine ambar yetkililerince teslim alınır. Teslim edilen malzemenin teknik şartname, sözleşme ve dokümanlarına uygun olarak teslim edilmesi durumunda kabul komisyonu kabul sürecine başlar.

7.       GARANTİ ŞARTLARI VE ESASLARI

Teslim edilen ürünler her türlü imalat hatalarına karşı en az 1 yıl garantili olacaktır. Yapılacak inceleme sonucu malzemelerin imalattan kaynaklanan bir nedenden dolayı hatalı olduğunun belirlenmesi durumunda malzemeler firma tarafından ücretsiz olarak 5 (beş) iş günü içerisinde yenileri ile değiştirilecektir. Teslim edilen yeni ürünlerin garantisi süresi en az ilk teslim edilen ürünün garanti süresi kadar olacak ve garanti süresi yeni ürünlerin teslim tarihinden itibaren başlayacaktır. Bu konuları içeren garanti taahhütnamesi şirket başlıklı kâğıdına yazılıp, firma yetkilileri tarafından imzalanmışolarakteslim esnasında fatura ile birlikte şirketimiz Bostanlı ambarı yetkililerine teslim edilecektir.

8.       ÖDEME YERİ VE ŞARTLARIYLA AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ

(VERİLECEKSE ŞARTLARI VE MİKTARI İLE SÖZLEŞME KONUSU İŞLER İÇİN ÖDENECEKSE FİYAT FARKININ NE ŞEKİLDE ÖDENECEĞİ)

Bu iş için avans verilmeyecektir. İZDENİZ tarafından siparişe ait ödemeler, İZDENİZ A.Ş. Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Alım konusu malın teknik şartname, sözleşme ve alım dokümanlarına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla, muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç |30 |Gün içinde ödeme yapılacaktır.

9.           TESLİM YERİ

İş tamamlandıktan Fatura Teslim yeri HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI Vapur İskelesi KARŞIYAKA / İZMİR adresinde bulunan İZDENİZ ambarıdır.

10.        İŞİN SÜRESİ

Firmaya siparişin verilmesini müteakip 12 (ONİKİ) İŞGÜNÜ (Cumartesi günü iş günüdür) içerisinde İDARE'nin istediği yere tüm masraflar yükleniciye ait olmak üzere ürünlerin teslimi yapılacak ve İDARE'nin uygun gördüğü alana YÜKLENİCİ firma çalışanları tarafından indirilecektir. Siparişin belirtilen güne kadar teslim edilememesi durumunda, 5 (BEŞ) işgününe kadar toplam sipariş bedelinin %1 (YÜZDE BİR) oranında günlük gecikme cezası uygulanarak teslim alınabilir.

11.               İş bu teknik şartname, bu madde dâhil 11 ana madde olmak üzere 2 jsayfadan ibaret olup tarafımızca

 

HAZIRLAYAN

BİRİM muduru

MLZ. VE İKMAL MD.

ADI SOYADI

MEHMET ÇELİK

ÜMİT YILMAZ

MELİH KARADENİZ {ı

GÖREVİ

MEKANİK SORUMLUSU

OPERASYON MÜDÜRÜ !

Malzeme ve İkmal Md

İMZA

J^ffA—^

 

Can . '

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)