İhale No | 1303405 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 4 Nisan 2017 |
İhale Tarihi | 6 Nisan 2017 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Kadriye EFE (Satınalma Memuru) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 66 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - bursaeahl.dtemin@sagiik.gov.tr |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın........................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fİvat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
DAMARLI (KONDUITLI) KALP KAPAĞI |
6 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 06/04/2017 t2H*lllİ9 SHHt 12l00l00 kadar verilmiş Olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Ka$e) |
Kadriye EFE |
|
Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından |
Uygun |
doldurulacaktır) |
Uygun Değil |
*
CONDUİT KAPAK (GREFTLİ KAPAK) TEKNİK ŞARTNAMESİ
TÜRKİYE KAMU HASTANELER/ KURUMU
REV. T AR. 08.04.2015
1. Asendan aort operasyonlarından kullanılmak üzere kapaklı konduit şeklinde olmalıdır.
2. Kapak chome-cobalt, titanyum, pirolotik karbon, PTFE gibi insan vücudun uyumu en yüksek ve trombojenitesi en düşük maddelerden yapılmış olmalıdır.
3. Kapak radyopak olmalıdır.
4. Oryantasyon ve pozisyonlama amacıyla kapak sutur halkasında marker olmalıdır.
5. Kapak düşük profilli yapıda olmalıdır.
6. Kapak bileaflet yapıda olmalıdır.
7. Kapak aortik poziyon için üretilmiş olmalıdır.
8. Kapak 19 numaradan başlayarak 31 numaraya kadar 2 şer numara artan ölçülerde olmalıdır.
9. Kapak holderli olacaktır. Beraberinde sizeleri verilecektir.
10. Damar grefti kullanım öncesi pre-clotting işlemi gerektirmemelidir.
11. Damar greft dayanıklılık sınırı 400 psi üzrinde olmalıdır.
12. Damar grefti geçirgenliği (porosite)<100ml/dk/m den az olmamalıdır.
13. Aksesuar otoklavda steril edilebilmelidir.
14. MR1 incelemesi için uyumlu olmalıdır.
15. Kapaklarda rotable (dönebilir) olmalıdır.
16. Kapakların miadlarının dolmasına 6 ay kala ilgili firma tarafından değiştirilmelidir.
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 04/04/2017 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Kadriye EFE (Satınalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
0(224) 294 42 66 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - bursaeahl.dtemiii@saglik.gov.tr |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın................................................................................................................................................................................................................ Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fivat |
Toplam Fivat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
KOLOSTOMİ TORBASI ADAPTÖRLÜ (ŞEFFAF) |
600 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
KOLOSTOMİ TORBASI ŞEFFAF (TEK PARÇA) |
2000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 06/04/2017 t2H*İhİ9 SBât 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli |
(İsih1*İriıza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza»Kaşe) |
Kadriye EFE Satınalma Memuru |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
T.C.