İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/18176 - Koli/kargo Ve Diğer Gönderilerin Kabulü, İşlenmesi, Sevki Ve Dağıtımı Hizmetinin 248 Adet İşçiyle, 122 Takvim Günü (4 Ay) Süreli Yaptırılması Hizmeti.

İhale No 2012/18176
Sektör Dağıtım ve Posta Hizmetleri
İdare Ankara PTT Başmüdürlüğü Yapı ve Teknik İşler Müdürlüğü
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 13 Şubat 2012
İhale Tarihi 28 Şubat 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

KOLİ/KARGO VE DİĞER GÖNDERİLERİN 248 ADET İŞÇİ İLE KABULÜ, İŞLENMESİ, SEVKİ VE DAĞITIMI HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Ankara PTT Başmüdürlüğünden:
İhale kayıt numarası                         :  2012/18176
1 - İdarenin
a) Adresi                                          :  Sanayi Caddesi No: 9 06102 Ulus/ANKARA
b) Telefon - Faks Numarası             :  (312) 560 57 74 Faks : (312) 309 09 63
c) Elektronik Posta Adresi (varsa)   :  ankara_malz@ptt.gov.tr
2 - İhale Konusu Hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı              :  KOLİ/KARGO ve diğer gönderilerin kabulü, işlenmesi, sevki ve dağıtımı hizmetinin 248 adet işçiyle, 122 takvim günü (4 ay) süreli yaptırılması hizmeti.
                                                            1. Kısım: 233 adet işçi (Ankara PİD Başmüdürlüğü için)
                                                            2. Kısım: 15 adet işçi (Ankara PTT Başmüdürlüğü için)
                                                            Olmak üzere toplam 248 adet işçi.
b) Uygulanacak İhale Usulü            :  Posta ve Telgraf Teşkilatının 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3’üncü Maddesinin (G) Bendi Kapsamında Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usuller Hakkında Yönetmeliğinin 19. Maddesi Gereği Açık İhale Usulü
c) İşin Yapılacağı Yer                      :  Ayrıntısı teknik şartnamede belirtilen, Ankara PTT Başmüdürlüğü ile Ankara Posta İşleme ve Dağıtım Başmüdürlüğünün uygun gördüğü yerler.
d) İşe Başlama Tarihi                       :  01.04.2012
e) İşi Bitirme Tarihi                          :  31.07.2012
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer                             :  Ankara PTT Başmüdürlüğü Sanayi Caddesi No: 9 Kat: 3 Toplantı Salonu 06102 Ulus/ANKARA
b) Tarihi ve Saati                              :  28/02/2012 Salı günü saat :10.00
4 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler :
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) İhale tarihi itibariyle mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi;
1 - Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2 - Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c- Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
ç- Teklif mektubu,
d- Geçici Teminat,
e- Vekaleten ihaleye katılma halinde istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
f- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 10. maddesinin dördüncü fıkrası kapsamında olunmadığına ilişkin taahhütname,
g- İsteklinin, ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesi,
ğ- İstenilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi
h- Ücreti, kıdem ve ihbar tazminatı ile sosyal yardımlara ilişkin taahhütname,
ı- İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde bu maddenin (b), (c), (f) ve (h) bentlerinde yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.
İş deneyiminin belirlenmesi amacıyla; teklif edilen bedelin %15’inden az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler verilecektir.
6 - İş deneyiminde benzer iş olarak kabul edilecek işler :
Personel çalıştırılmasına dayalı olarak yaptırılan, posta gönderilerinin işlenmesi veya dağıtımı veya kurye veya kargo veya posta dağıtımı veya posta taşıma hizmetlerinin yürütüldüğü iş kolları.
7 - İhale dokümanı Ankara PTT Başmüdürlüğü Malzeme Müdürlüğü Sanayi Caddesi No: 9 Kat: 2 06102 Ulus/Ankara adresinde görülebilir ve vergi dahil 100,00-TL karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 28/02/2012 Salı günü saat:10.00’a kadar Ankara PTT Başmüdürlüğü Malzeme Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki gecikmeden İdaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektuplarının süresi teklifin geçerlik süresinden en az otuz gün fazla olmalıdır.
10 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
11 - İhale konusu hizmetin tamamı veya bir kısmı, alt yüklenicilere yaptırılamaz.
12 - Bu ihalede kısmi teklif verilebilecektir. Kısmi teklif verilmesi halinde, hangi Grup için teklif verildiği teklif mektubunda belirtilecektir. İdare, verilen kısmi teklifleri ayrı ayrı değerlendirip, ihale etmekte serbesttir.
1. Kısım: 233 adet işçi (Ankara PİD Başmüdürlüğü için)
2. Kısım: 15 adet işçi (Ankara PTT Başmüdürlüğü için)
Olmak üzere toplam 248 adet işçi.
13 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
14 - İstekliler tekliflerini ihale sonucu, üzerinde ihale yapılan istekliyle teklif edilen birim fiyatın çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi taraflarca imzalanacaktır.
15 - İhalemiz ceza ve ihalelerden yasaklamalar ile ilgili hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.
İlan olunur.
1177/1-1

İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)