İhale No | 2755115 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 19 Haziran 2023 |
İhale Tarihi | 20 Haziran 2023 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yükske İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Murat TAKDİM (Satınalma Birim Sorumlusu ) |
Telefon |
:02242944264 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
KLORHEKSİDİNLİ ALKOLLÜ S W AB MENDİL |
4000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 20/06/2023 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Murat TAKDİM Satınalma Biri nl SammI |
P |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu böl im Saft^NVıW&WJT' |
tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
KLORHEKSİDİNLİ ALKOLLÜ SWAB MENDİL
1. Kateter takılması öncesinde kateter giriş yeri temizliğinde, (intravenöz., idrar kateteri gibi), diyaliz Fistül / Greft alanı temizliğinde, santral Venöz Kateter (SVK) yerleştirme ve bakımında, kardiyak kateterizasyondan önce alanın temizlenmesinde, periton diyalizi alanı temizliğinde kullanılma uygun olmalıdır.
2. Enjeksiyon, kan alma, delme ve kan kültürü uygulamalarında kullanılabilmeli, ayrıca ateş ölçerlerin baslık dezenfeksiyonu için uygun olmalıdır.
3. Durulama veya kurulama gerektirmemelidir. Köpürmemelidir.
4. Cildi kurutmamalı, alerji yapmamalıdır. Her cilde uygun olmalıdır.
5. Antibakteriyel özellikte olmalıdır.
6. İstenilen sıklıkta kullanılabilmelidir.
7. Ürün içerisinde % 70 (v/v) isopropanol, % 3 etanol, % 2 Klorheksidin glukonat ve %C',05 poliheksanid bulunmalıdır.
8. Bakterisid etki süresi 30 saniye olmalıdır.
9. Dermatolojik olarak test edilmiş olmalıdır.
10. Ürün pH değeri cilt hassasiyetine uygun olmalıdır. (5-5,5)
11. Bir kutu içerisinde 100 adet tekli paketlenmiş mendil bulunmalıdır.
12. Mendil ebatı 8 x 6cm (±0,1) ölçüsünde olmalıdır.
13. Mendil non-woven malzemeden imal edilmiş olmalıdır.
14. Raf ömrü en az 3 yıl olmalıdır. Ürün son kullanım tarihine 3 ay kala firma tarafından bedelsiz olarak yenisi ile değiştirmelidir.
15. Ulusal Bilgi Bankası kaydı yapılmış olmalıdır.
16. Teklif veren firmalardan şartnameye uygun ürünler için uzman üyenin belirlediği sayıda numune istenecektir. Her firmadan eşit sayıda numune istenecek ve istenen miktarda numune getirmesi için firmalara 1 hafta süre verilecektir. Bu süre içerisinde numune teslim etmeyen firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Sağlık personelinin ürün hakkında görüşleri, o ünitenin uzman hekiminden Enfeksiyon Kontrol Kurulu tarafından yazılı belge ile alınacaktır. Ürün seçiminde personelin ürün hakkındaki görüşleri dikkate alınacaktır.
17. Ürün Gamma-Steril yöntemiyle steril edilmiş olmalıdır.
18. Ürünün ambalaj üzerinde son kullanma tarihi, üretici firma bilgileri, lot numarası olmalıdır,
19. ürünle ilgili yapılan tüm çalışma ve test sonuçları ürünle baraber sunlmalıdır. Firma kullanıcıların istemesi halinde eğitim vermelidir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)