İhale No | 2010/574498 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Afyonkarahisar |
İşin İli | Afyonkarahisar |
Yayın Tarihi | 12 Aralık 2013 |
İhale Tarihi | 24 Şubat 2011 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK AFYONKARAHİSAR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/574498 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | DERVISPASA MAHALLESI DR. MAHMUT HOCA CADDESI 03200 AFYONKARAHİSAR MERKEZ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2724440430 - 2722147529 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | . |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | Yok |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1. Merkez Afyonkarahisar Devlet Hastanesi 2. Merkez Afyonkarahisar Göğüs Hastalıkları Hastanesi 3. Merkez Afyonkarahisar Zübeyde Hanım Doğ.ve Çoc.Hastanesi 4. İlçe Dinar Devlet Hastanesi 5. İlçe Sandıklı Devlet Hastanesi 6. İlçe Bolvadin Devlet Hastanesi 7. İlçe Çay Devlet Hastanesi 8. İlçe Emirdağ Devlet Hastanesi 9. İlçe Sinanpaşa Devlet Hastanesi 10. İlçe Sultandağı Devlet Hastanesi 11. İlçe Şuhut Devlet Hastanesi 12. İlçe İscehisar Devlet Hastanesi 13. İlçe Bayat Devlet Hastanesi 14. İlçe Haydarlı İlçe Devlet Hastanesi 15. İlçe Başmakçı Devlet Hastanesi 16. Sağlık Müdürlüğü Merkez Halk Sağlığı Laboratuarı Yukarıda isimleri belirtilen yerlerin laboratuarlarına teknik şartnamaye uygun bir şekilde cihazların kurulumu yapılarak teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip 20 gün içinde hastane idarelerine cihazların kurulumunu teknik şartnamedeki hususlara uygun bir şekilde çalışır durumda teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Dervıspasa Mahallesı Dr. Mahmut Hoca Caddesı 03200 İl Sağlık Müdürlüğü AFYONKARAHİSAR |
b) Tarihi ve saati | : | 24.02.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait; a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler, a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 15 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 12 sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler ihale konusu iş ile ilgili Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklifleri ekinde sunacaklardır. Satış Sonrası Hizmetleri yeterlilik belgesinin süresi 2 yıldır ve bu yükümlülük dogrudan üretici ve italatcı firmaya aittir. Bayilerden satınalınan cihazların arızalanması halinde satışı yapan bayiye ulaşılamaması durumunda direk üretici yada ithalatcı firma ile irtibata geçilerek arızaların giderilmesi sağlanacaktır. bu hususta tüm sorumluluk istekliye aittir. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerinin bilgisayar çıktısı olarak sunulması mümkündür. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Teklif veren firmalar ile teklif edilen cihaz ve kitler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylı olmalıdır. Bu kapsamda istekli yetkili satıcı ise Sağlı Bakanlığı TITUBB belgesini, yetkili bayi ise yetkili bayi olduğuna dair Sağlık Bakanlığı TITUBB belgeleri ile teklif ettikleri cihaz ve kitlere ait Sağlık Bakanlığı TITUBB belgelerinin teklifleri ekinde sunacaklardır bu belgeleri bilgisayar çıktısı olarak sunabilirler. Teklif veren firmalar teklif ettikleri kitlerin UBB kodlarını ayrı bir liste halinde ve teklif edilen kaleme göre ayrıntılı bir şekilde belirtip ihale dosyasında sunacaklardır. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Firmalar teklif ettikleri cihazlar ile ilgili açıklayıcı bilgilerin yer aladığı ve tanıtımını yapabilecek katalog, broşür v.b. belgeleri teklifleri ekinde sunacaklardır. bu belgelerden yabancı dilde düzenlenler var ise türkçe tercümelerinin verilmesi de gerekmektedir ancak bu şekilde sunulmaları halinde geçerli kabul edilir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu Veya Özel Kuruluşlara Kit Veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanım İşi Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 105 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 112 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Sağlık Müdürlüğünün Afyonkarahisar Ziraat Bankası Şubesi neznindeki TR980001000021454019955001 nolu hesabına yatırılacaktır. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkezi Satınalma Birimi İl Sağlık Müdürlüğü AFYONKARAHİSAR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İSTEKLİLER BİRİM FİYAT TEKLİFLERİ VİRGÜLDEN SONRA 4 ( DÖRT) HANELİ OLARAK VERECEKLERDİR.
Kısımlara verilen katalog, broşür, TITUBB ve benzeri belgelerin her kısma ayrı olarak düzgün bir şekilde teklif dozyasında sunulması gerekir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
STRİPLER İLE BİRLİKTE TAM OTOMATİK İDRAR ANALİZÖRÜ | 361000,00 | TEST/KİT |
GLUKAZ | 711200,00 | KİT/TEST |
ÜRE | 618600,00 | KİT/TEST |
KREATİNİN | 618600,00 | KİT/TEST |
TOTAL PROTEİN | 125900,00 | KİT/TEST |
ALBUMİN | 170800,00 | KİT/TEST |
AST | 598300,00 | KİT/TEST |
ALT | 527900,00 | KİT/TEST |
ALP | 263400,00 | KİT/TEST |
CK-MB | 137600,00 | KİT/TEST |
CK | 156500,00 | KİT/TEST |
LDH | 242800,00 | KİT/TEST |
TOTAL KOLESTEROL | 431400,00 | KİT/TEST |
TRİGLİSERİD | 431400,00 | KİT/TEST |
HDL KOLESTEROL | 415400,00 | KİT/TEST |
LDL KOLESTEROL | 18500,00 | KİT/TEST |
ÜRİK ASİT | 247900,00 | KİT/TEST |
GGT | 252500,00 | KİT/TEST |
FOSFOR | 211900,00 | KİT/TEST |
AMİLAZ | 156100,00 | KİT/TEST |
K | 299200,00 | KİT/TEST |
CL | 272200,00 | KİT/TEST |
CA | 404700,00 | KİT/TEST |
TOTAL BİLÜRİBİN | 316300,00 | KİT/TEST |
DİREK BİLÜRİBİN | 232600,00 | KİT/TEST |
FE | 113400,00 | KİT/TEST |
FE BAĞLAM | 105800,00 | KİT/TEST |
KLİNESTERAZ | 900,00 | KİT/TEST |
BOS PROTEİN | 400,00 | KİT/TEST |
İDRAR PROTEİN | 1000,00 | KİT/TEST |
ASO | 113900,00 | KİT/TEST |
CRP | 152000,00 | KİT/TEST |
RF | 106400,00 | KİT/TEST |
Hb A1C | 9300,00 | KİT/TEST |
LİPAZ | 7600,00 | KİT/TEST |
ETİL ALKOL | 9420,00 | KİT/TEST |
MAGNEZYUM | 1200,00 | KİT/TEST |
KANGAZLARI CİHAZI VE KİTİ | 10000,00 | KİT/TEST |
İKİLİ TARAMA İÇİN (PAPP-A, FREE- BETA - HCG) | 8000,00 | TEST/KİT |
ÜÇLÜ TARAMA İÇİN(AFP, BETA- HCG, FREE-ESTRİOL ) | 12000,00 | TEST/KİT |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)